BZP: Przebudowa wewnętrznej instalacji rozprowadzania ciepłej wody z cyrkulacją w Zakładzie Karnym w Uhercach Mineralnych
12.09.2025
2025/BZP 00420928/01
Zakład Karny w Uhercach Mineralnych
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa wewnętrznej instalacji rozprowadzania ciepłej wody z cyrkulacją w Zakładzie Karnym w Uhercach Mineralnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Uhercach Mineralnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321081
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Uherce Mineralne 153
1.5.2.) Miejscowość: Uherce Mineralne
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-623
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 4603850
1.5.8.) Numer faksu: 13 46184000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_uherce@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa wewnętrznej instalacji rozprowadzania ciepłej wody z cyrkulacją w Zakładzie Karnym w Uhercach Mineralnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-807e4adb-c221-497b-8c82-8e2835aaaf6b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00420928
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00089837/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa wewnętrznej instalacji ciepłej wody z cyrkulacją w Zakładzie Karnym w Uhercach Mineralnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-807e4adb-c221-497b-8c82-8e2835aaaf6b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.).
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym bądź kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta oraz podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe, (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą być podpisane podpisem zaufanym lub podpisem osobistym bądź kwalifikowalnym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby upoważnioną /upoważnione.
2. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela.
3. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowalnym podpisem elektronicznym).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: „RODO”), niniejszym informujemy Panią/Pana, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Dyrektor Zakładu Karnego w Uhercach Mineralnych,
adres: Uherce Mineralne 153, 38-623 Uherce Mineralne,
tel. 13 460 88 50, e-mail: zk_uherce@sw.gov.pl
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować elektronicznie pod adresem e-mail: iod_zk_uherce@sw.gov.pl lub listownie – kierując korespondencję na adres Administratora, z dopiskiem „IOD”.
Dodatkowe informacje zawarto w pkt.38 Specyfikacji Warunków Zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DKw.2232.10.2025.A.K.
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę wewnętrznej instalacji rozprowadzania ciepłej wody wraz z cyrkulacją w Zakładzie Karnym w Uhercach Mineralnych; 38-623 Uherce
Mineralne 153; działka nr 426/15; obręb Uherce Mineralne Nr 0006.
m.in. poprzez:
roboty w zakresie burzenia i rozbiórki, roboty ziemne,
roboty w zakresie usuwania gleby, roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych,
roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów,
roboty w zakresie wykonywania nawierzchni dróg,
roboty odtworzeniowe,
roboty obejmujące uszczelnienie przejść instalacyjnych,
roboty obejmujące wpięcie do istniejącej instalacji w budynkach, wraz z zaworami
odcinającymi.
W zakres Robót wchodzi przekazanie wymienionej instalacji do eksploatacji.
3 Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana w oparciu o dokumentację techniczną sporządzoną przez projektanta.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1. Cena oferty (C) 70% - 70 punktów
2. Okres gwarancji i rękojmi (G) 30% - 30 punktów
1. Sposób obliczenia punktów dla kryterium cena oferty (C) – waga kryterium 70%: W kryterium cena oferty (C) największą liczbę punktów uzyska oferta z najniższą ceną (brutto).
2. Sposób przyznania punktów dla kryterium okres gwarancji i rękojmi (G) – waga kryterium 30%:
Przyjmuje się, że punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:
- 36 miesięcy (wymagane) 0
- 42 miesiące 10
- 48 miesięcy 20
- 54 miesiące 30
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia publicznego, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 15 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 21 SWZ.
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 21 SWZ.
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań
w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 21 SWZ.
d) Zdolności technicznej lub zawodowej;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy,
2) Wykaz robót instalacyjnych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ;
3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;
b) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
2. Oświadczenia, o którym mowa w pkt 21.1 SWZ, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców:a) formularz ofertowy przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ;
b) tabela zbiorcza ceny ryczałtowej – zgodnie z załącznikiem nr 1A do SWZ;
c) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;
d) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie
z załącznikiem nr 3 do SWZ;
e) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
f) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);
g) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ (jeżeli dotyczy);
h) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy);
Szczegóły w rozdz. 12.10 SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 20.2. SWZ powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż warunek określony w pkt 20.2.4 ppkt 1) i 2) SWZ winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą być dokonane w następującym zakresie:1) Zaistnienie okoliczności uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy w terminie przewidzianym na zakończenie robót, a w szczególności:
a) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy wynikające z siły wyższej,
b) zmiana zakresu robót budowlanych, wystąpienie robót dodatkowych potrzebnych do wykonania przedmiotu umowy,
c) wystąpienie sytuacji kryzysowej
d) wystąpienie innych, niezależnych od Wykonawcy okoliczności faktycznych, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie.
2. Zmiana umowy może również nastąpić w przypadku:
1) Zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść umowy;
2) wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy z przyczyn niewynikających z winy stron umowy.
3) ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy,
4) zaistnienia konieczności wykonania robót zamiennych,
5) zaistnienia konieczności wykonania prac lub robót nieprzewidzianych do wykonania w dokumentacji projektowej oraz w SWZ,
6) zmiany podwykonawcy lub podwykonawców;
7) wystąpienia:
a) rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie,
b) uzasadnionej przyczynami technicznymi konieczności zmiany sposobu wykonania umowy;
8) zmiany sposobu spełnienia świadczenia na skutek wystąpienia zmian technologicznych.