BZP: Modernizacja budynku mieszkalnego na Szkółce Leśnej
16.09.2025
2025/BZP 00425684/01
NADLEŚNICTWO ZŁOCIENIEC
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynku mieszkalnego na Szkółce Leśnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO ZŁOCIENIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044358
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. prof. Stefana Myczkowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Złocieniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-520
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlocieniec@szczecinek.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zlocieniec.szczecinek.lasy.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku mieszkalnego na Szkółce Leśnej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dd2ad98-2a3e-455b-b7ef-79c1735e8b93
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00425684
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00205430/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja budynku mieszkalnego na szkółce leśnej – Drzeńsko 3, 78-506 Ostrowice
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7dd2ad98-2a3e-455b-b7ef-79c1735e8b933.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7dd2ad98-2a3e-455b-b7ef-79c1735e8b93
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.270.2.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.
,, Modernizacja budynku mieszkalnego na Szkółce Leśnej .”
Roboty budowlane obejmować będą w szczególności:
- Wymiana stolarki okiennej (dot. pomieszczeń na parterze , poddaszu oraz klatce
schodowej – łącznie 8 sztuk)
- Wymiana stolarki drzwiowej (dot. pomieszczenia na parterze – 1 sztuka)
- Wymiana parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej grubości 0,7mm – dotyczy
całego obiektu tj. 13 sztuk
- Ocieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi grubości 50 mm
- Wymiana pokrycia dachowego z blachy powlekanej dachówko podobne na budynku
głównym oraz dwóch daszkach nad drzwiami wejściowymi do obiektu
- Wymiana deskowania więźby dachowej z wyrównaniem połaci dachowych
- Wymiana łat , kontr łat i membrany dachowej
- Wymiana obróbek blacharskich tj. pasy nadrynnowe , obróbki szczytowe i przyścienne
oraz obróbki blacharskie kominów – na budynku głównym oraz dwóch daszkach nad
drzwiami wejściowymi do obiektu
- Wymiana wyłazu dachowego ( nowy wyłaz o wymiarach 80x80 cm)
- Wymiana rynien – nowe wykonane z blachy powlekanej Ø 150mm (2 sztuki)
- Wymiana rur spustowych – nowe z blachy powlekanej Ø 100mm (3 sztuki)
- Montaż barier śniegowych
- Zamontowanie dużej ławeczki kominowej ( 1 sztuka)
- Montaż stopni kominiarskich ( 3 sztuki)
- Pokrycie drewnianej zabudowy panelami z blachy powlekanej na rąbek stojący
- Rozebranie murowanego komina do poziomu poniżej więźby dachowej
- Wymurowanie nowego komina z cegły klinkierowej pełnej
- Przemieszczenie muf instalacji elektrycznej w związku z dociepleniem ścian ( 2 sztuki)
- Wymiana lamp na elewacji na nowe w technologii LED o IP 54 ( 4 sztuki)
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
45321000-3 - Izolacja cieplna
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421132-8 - Instalowanie okien
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262110-5 - Demontaż rusztowań
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10