BZP: Budowa ulicy Leśnej w Dębnie wraz z jej odwodnieniem.
16.09.2025
2025/BZP 00426274/01
GMINA DĘBNO
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa ulicy Leśnej w Dębnie wraz z jej odwodnieniem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBNO
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966993
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5
1.4.2.) Miejscowość: Dębno
1.4.3.) Kod pocztowy: 74-400
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.4.7.) Numer telefonu: 95 760 3001 do 4
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@debno,pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.debno.com.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00426274
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-09-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00412229
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem postępowania jest:
a) Droga długość w osiach – ok. 135 mb, szerokość 5,50 m:
Chodnik dwustronny szerokości 1,50 m na długości ok. 228,00 mb, wjazdy na posesje – 5 szt. o pow. łącznej ok. 68 m2, spadek poprzeczny jezdni 2,0 % daszkowy z odwodnieniem do projektowanej kanalizacji deszczowej. Nawierzchnię jezdni zaprojektowano jako typową o konstrukcji jak dla ruchu KR2 i nawierzchni z betonu asfaltowego:
− podbudowa - kruszywo kamienne łamane stabilizowane mechanicznie C90/3 gr. 20 cm,
− warstwa wiążąca AC 16 W 50/70 grubości 8 cm,
− warstwa ścieralna AC 11 S 50/70 grubości 4 cm.
Zjazdy i chodniki:
− kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie grubości 15 cm (chodniki), 20 cm (zjazdy),
− kostka brukowa betonowa grubości 8 cm, układana na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm.
Nawierzchnia jezdni – beton asfaltowy – ok. 715 m2, nawierzchnia chodnika – kostka typu polbruk – ok. 342 m2.
b) Ciąg pieszo-jezdny (28KPJ), długość w osiach 137,48 mb, szerokość 5,00 m, spadek poprzeczny 2% jednostronny. Nawierzchnię ciągu pieszo-jezdnego zaprojektowano jako typową o konstrukcji dla ruchu KR1 i nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni 688,00m2:
- podbudowa – kruszywo kamienne łamane stabilizowane mechanicznie C 90/3 grubości 20 cm,
- kostka brukowa betonowa grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm.
c) Kanalizacja deszczowa – ok. 478 mb, w tym:
- kanalizacja deszczowa z rur GRP dn500 – 169,10 mb, od studni D-U7 do D-U13,
- kanalizacja deszczowa z rur PVC dn315 – 291,9 mb, od D-K14(ist) do D-L7 oraz od D-L5 do D-L13,
- przykanaliki z rur PVC dn200 – 17,00 mb (tylko w ul. Leśnej),
- wpusty uliczne ze studzienkami osadnikowymi – 7 szt. (tylko w ul. Leśnej).
d) Likwidacja kolizji sieci elektroenergetycznej z budowaną nawierzchnią drogi – demontaż istniejącego słupa i zabudowa nowego wg. Projektu Wykonawczego Branża Elektryczna rys. E 3.
Po zmianie:
Przedmiotem postępowania jest:
a) Droga długość w osiach – ok. 135 mb, szerokość 5,50 m:
Chodnik dwustronny szerokości 1,50 m na długości ok. 228,00 mb, wjazdy na posesje – 5 szt. o pow. łącznej ok. 68 m2, spadek poprzeczny jezdni 2,0 % daszkowy z odwodnieniem do projektowanej kanalizacji deszczowej. Nawierzchnię jezdni zaprojektowano jako typową o konstrukcji jak dla ruchu KR2 i nawierzchni z betonu asfaltowego:
− podbudowa - kruszywo kamienne łamane stabilizowane mechanicznie C90/3 gr. 20 cm,
− warstwa wiążąca AC 16 W 50/70 grubości 8 cm,
− warstwa ścieralna AC 11 S 50/70 grubości 4 cm.
Zjazdy i chodniki:
− kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie grubości 15 cm (chodniki), 20 cm (zjazdy),
− kostka brukowa betonowa grubości 8 cm, układana na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm.
Nawierzchnia jezdni – beton asfaltowy – ok. 715 m2, nawierzchnia chodnika – kostka typu polbruk – ok. 342 m2.
b) Ciąg pieszo-jezdny (28KPJ), długość w osiach 137,48 mb, szerokość 5,00 m, spadek poprzeczny 2% jednostronny. Nawierzchnię ciągu pieszo-jezdnego zaprojektowano jako typową o konstrukcji dla ruchu KR1 i nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni 688,00m2:
- podbudowa – kruszywo kamienne łamane stabilizowane mechanicznie C 90/3 grubości 20 cm,
- kostka brukowa betonowa grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm.
c) Kanalizacja deszczowa – ok. 478 mb, w tym:
- kanalizacja deszczowa z rur GRP dn500 – 169,10 mb, od studni D-U7 do D-U13,
- kanalizacja deszczowa z rur PVC dn315 – 291,9 mb, od D-K14(ist) do D-L7 oraz od D-L5 do D-U13,
- przykanaliki z rur PVC dn200 – 17,00 mb (tylko w ul. Leśnej),
- wpusty uliczne ze studzienkami osadnikowymi – 7 szt. (tylko w ul. Leśnej).
d) Likwidacja kolizji sieci elektroenergetycznej z budowaną nawierzchnią drogi – demontaż istniejącego słupa i zabudowa nowego wg. Projektu Wykonawczego Branża Elektryczna rys. E 3.