BZP: Wzmocnienie odporności cyfrowej usług publicznych w Powiecie Hrubieszowskim - Cyberbezpieczny Samorząd
22.09.2025
2025/BZP 00435539/01
POWIAT HRUBIESZOWSKI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wzmocnienie odporności cyfrowej usług publicznych w Powiecie Hrubieszowskim - Cyberbezpieczny Samorząd
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT HRUBIESZOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Narutowicza 34
1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: azwolak@powiathrubieszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.hrubieszow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wzmocnienie odporności cyfrowej usług publicznych w Powiecie Hrubieszowskim - Cyberbezpieczny Samorząd
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1560ec2e-676b-48d9-948e-d7960ee50f4e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00435539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046341/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wzmocnienie odporności cyfrowej usług publicznych w Powiecie Hrubieszowskim - Cyberbezpieczny Samorząd
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. Wzmocnienie odporności cyfrowej usług publicznych w Powiecie Hrubieszowskim ”, współfinasowanego ze środków Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027, Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiathrubieszow.ezamawiajacy.pl/pn/powiathrubieszow/demand/231816/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć pod adresem: https://powiathrubieszow.ezamawiajacy.pl/pn/powiathrubieszow/demand/231816/notice/public/details
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
1) Elektronicznie na adres e-mail: azwolak@powiathrubieszow.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://powiathrubieszow.ezamawiajacy.pl
w zakładce „Korespondencja”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2019r.) - zwane dalej „Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
7. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) Włączona obsługa JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
8. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formacie między inny,i: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
9. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania
i czasu odbioru danych tj.:
1) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest
w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
10. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
11. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji:
1) Składając Ofertę w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie
w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
angielski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: . Wzmocnienie odporności cyfrowej usług publicznych w Powiecie Hrubieszowskim - Cyberbezpieczny Samorząd prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 1710z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Wykonawcy nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
9) Wykonawcy przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 3, 00-193 Warszawa. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RFZ.272.9.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 596123,34 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa infrastruktury cybernetycznej dla Powiatu Hrubieszowskiego i jednostki podległej I Liceum Ogólnokształcące w celu stworzenia bezpiecznego, zintegrowanego i wydajnego środowiska informatycznego, które zapewni ciągłość działania, ochronę danych oraz szybki i bezpieczny dostęp do kluczowych zasobów informacyjnych. Główne aspekty środowiska obejmą zabezpieczenie sieci przed zagrożeniami, monitorowanie incydentów, zarządzanie dostępem do zasobów oraz ochronę przed wyciekiem danych, co umożliwi skuteczne funkcjonowanie oraz zapewni ochronę przed cyberatakami, jak również umożliwi monitorowanie i zarządzanie infrastrukturą w czasie rzeczywistym oraz zagwarantuje bezpieczeństwo krytycznych danych obywateli i urzędu.
Zakres dostawy obejmuje zakup i wdrożenie tj. instalację i konfigurację, implementację, integrację
i uruchomienie, testowanie i optymalizację urządzeń i oprogramowania stanowiących infrastrukturę cybernetyczną zwiększającą odporność na cyberataki, w szczególności:
SERWER DLA SZKOŁY – 1 SZT.,
SERWERY DLA STAROSTWA Z WDROŻENIEM – 2 SZT.,
NAS Z WDROŻENIEM – 1 SZT., PAMIĘĆ I KARTY SIECIOWE - ZESTAW
SWITCH ZARZĄDZALNY POE DLA SZKOŁY – 1 SZT.,
SWITCHE ZARZĄDZALNE DLA SZKOŁY – 2 SZT.,
OPROGRAMOWANIE ANTYWIRUSOWE DLA STAROSTWA I SZKOŁY – PAKIET LICENCJI,
URZĄDZENIA UTM Z WDROŻENIEM I LICENCJAMI – 2 SZT.,
ZESTAW SWITCHÓW ZARZĄDZALNYCH DLA STAROSTWA Z WDROŻENIEM – 6 SZT.,
ZESTAW SWITCHÓW ZARZĄDZALNYCH DLA STAROSTWA Z WDROŻENIEM – 2 SZT.,
DUŻY UPS DLA SZKOŁY – 1 SZT.,
ŚREDNIE UPS DLA SZKOŁY - 2 SZT.,
MAŁE UPS DLA SZKOŁY – 6 SZT.,
OPROGRAMOWANIE DO ZARZĄDZANIA INFRASTRUKTURĄ IT – 1 SZT
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48820000-2 - Serwery
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
48614000-5 - System pozyskiwania danych
48219100-7 - Pakiety oprogramowania bramowego
48731000-1 - Pakiety oprogramowania zabezpieczajacego pliki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty według zasady, że 1% = 1 punkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym − Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
3. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów − Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
4. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
5. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
5.1. w zakresie wykonanych dostaw (doświadczenie)
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał:
• co najmniej 2 dostawy (w ramach odrębnych umów) obejmujące swym zakresem zakup i wdrożenie urządzeń i oprogramowania stanowiących infrastrukturę cybernetyczną zwiększającą odporność na cyberataki o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto każda
UWAGA! W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy jeden z Wykonawców wykaże się realizacją dwóch wymaganych zamówień jednego rodzaju. Zamawiający nie dopuszcza sumowania zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. warunek nie zostanie uznany za spełniony w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wykażą, że zrealizowali w sumie dwa zamówienia, ale żaden z nich nie zrealizował samodzielnie dwóch zamówień jednego rodzaju wymaganych przez Zamawiającego. Zgodnie z orzeczeniem TSUE C-387/14 (ESAPROJEKT) /odpowiedź na pytanie czwarte/ Zamawiający wskazuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku korzystania z podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp Wykonawca lub minimum jeden Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie lub minimum jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu wskazane w pkt. V.5.1. SWZ - dotyczy to konieczności wykazania doświadczenia wynikającego z powtarzalności wykonanych zamówień tj. wykonania minimum 2 zamówień przez jeden podmiot.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz dostaw zgodnie z załącznikiem nr 4
(na wezwanie Zamawiającego) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Jeżeli dokumenty potwierdzające spełnienie warunków będą określały wartość w walucie obcej to Zamawiający przeliczy tą wartość na PLN wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
5.2. Dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego, tj.:
5.2.1. Co namniej jednej osoby z która w okresie ostatnich dwóch lat zrealizowała minimum dwa projekty obejmujące swym zakresem zakup i wdrożenie urządzeń i oprogramowania stanowiących infrastrukturę cybernetyczną zwiększającą odporność na cyberataki.
Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób/kwalifikacji zgodnie
z załącznikiem nr 5 do SWZ (na wezwanie Zamawiającego).
UWAGA!
Zamawiający wymaga, w przypadku wykazania kwalifikacji osobowych, że wskazana osoba/y będą brały bezpośredni udział w realizacji zamówienia w całym okresie jego trwania.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. 3. Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, została w dniu 15 kwietnia 2022 r. ogłoszona w Dzienniku Ustaw pod poz. 835
w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu
24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
1) w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (załącznik nr 4 do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
b) wykazu osób/kwalifikacji skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:1. Do wszystkich rozwiązań objętych przedmiotem zamówienia tj.:
a) Serwer dla Szkoły
b) Serwery dla Starostwa z wdrożeniem
c) NAS z wdrożeniem oraz Pamięć i karty sieciowe do NAS - zestaw
d) Switch zarządzalny PoE dla szkoły
e) Switche zarządzalne dla szkoły
f) Oprogramowanie antywirusowe dla Starostwa i Szkoły – pakiet licencji
g) Urządzenia UTM z wdrożeniem i licencjami
h) Zestaw switchów zarządzalnych dla starostwa z wdrożeniem
i) Zestaw switchów zarządzalnych dla starostwa z wdrożeniem
j) Dodatkowe Akcesoria do wyposażenia urządzeń Switch
k) Duży UPS dla szkoły
l) Średnie UPS dla szkoły
m) Małe UPS dla szkoły
n) Oprogramowanie do zarządzania infrastruktura IT
Zamawiający w każdym wyżej opisanym przypadku wymaga dostarczenia kart katalogowych producenta danego rozwiązania/ń obejmujące informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w załączniku Nr 8 do SWZ – „Minimalne parametry urządzeń do potwierdzenia kartami katalogowymi”.
2. Dla rozwiązania pn. Serwer dla Szkoły
a) Aktualny certyfikat producenta serwera zgodny z normą ISO-9001:2015 lub równoważną zapewniający zarządzanie jakością, podejście procesowe, ciągłe doskonalenie, zarządzanie ryzykiem oraz zgodnośćz przepisami - dopuszcza się dokumenty w języku angielskim
b) Aktualny certyfikat producenta serwera zgodny z normą ISO-27001 lub równoważną spełniający wymagania dotyczące zarządzania bezpieczeństwem informacji, ochrony danych i zarządzania ryzykiem na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta urządzeń - dopuszcza się dokumenty w języku angielskim
c) Aktualny certyfikat producenta serwera zgodny z normą ISO-50001 lub równoważną zapewniający zarządzanie efektywnością energetyczną, ciągłe doskonalenie procesów energetycznych i zgodność z przepisami prawnymi dotyczącymi ochrony środowiska - dopuszcza się dokumenty w języku angielskim
d) Aktualny certyfikat producenta serwera zgodny z normą ISO-14001 lub równoważną spełniający wymagania związane z zarządzaniem środowiskowym, zgodnością z przepisami, ciągłym doskonaleniem na rzecz ochrony środowiska, monitorowaniem wpływu na środowisko - dopuszcza się dokumenty w języku angielskim
e) Oferowane produkty muszą zawierać informacje dotyczące ponownego użycia i recyklingu,
nie mogą zawierać farb i powłok na dużych plastikowych częściach, których nie da się poddać recyklingowi lub ponownie użyć. Wszystkie produkty zawierające podzespoły elektroniczne oraz niebezpieczne składniki powinny być bezpiecznie i łatwo identyfikowalne oraz usuwalne. Usunięcie materiałów i komponentów powinno odbywać się zgodnie z wymogami Dyrektywy WEEE 2002/96/EC. Produkty muszą składać się z co najmniej w 65% ze składników wielokrotnego użytku/zdatnych do recyklingu. We wszystkich produktach części tworzyw sztucznych większe niż 25-gramowe powinny zawierać nie więcej niż śladowe ilości środków zmniejszających palność sklasyfikowanych w dyrektywie RE 67/548/EEC. Potwierdzeniem spełnienia powyższego wymogu jest wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Silver według normy wprowadzonej
w 2019 roku. - dopuszcza się dokumenty w języku angielskim
f) Deklaracja CE lub równoważna potwierdzająca dopuszczenie sprzętu do obrotu w Europejskim Obszarze Gospodarczym - dopuszcza się dokumenty w języku angielskim
g) Oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego - dopuszcza się dokumenty w języku angielskim
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp przewiduje, że w sytuacji, w której Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.Postanowień powyższych nie stosuje się:
a) w części w jakiej przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub,
b) pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
W przypadku żądanych certyfikatów zamawiający akceptuje odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, inne niż te, o których mowa wyżej, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów, o których mowa wyżej, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymagania, cechy lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriów oceny ofert, lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
W odniesieniu do dokumentów wydanych przez jednostki oceniające zgodność zamawiający akceptuje odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, inne niż te, o których mowa wyżej, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań wydanych przez jednostkę oceniająca zgodność ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymagania, cechy lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriów oceny ofert, lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
W odniesieniu do przedmiotowych środków dowodowych Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy i kryteria.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ciąg dalszy przedmiotowych środków dowodowych: h) Oświadczenie Producenta serwera potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta - dopuszcza się dokumenty w języku angielskimi) Aktualny certyfikat podmiotu serwisującego serwer zgodny z normą ISO-9001 lub równoważną zapewniający zarządzanie jakością, podejście procesowe, ciągłe doskonalenie, zarządzanie ryzykiem oraz zgodność z przepisami na świadczenie usług serwisowych lub równoważne inne zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producentów z normami jakościowymi - dopuszcza się dokumenty w języku angielskim
j) Aktualny certyfikat podmiotu serwisującego serwer zgodny z normą ISO-27001 lub równoważną spełniający wymagania dotyczące zarządzania bezpieczeństwem informacji, ochrony danych i zarządzania ryzykiem na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta urządzeń - dopuszcza się dokumenty w języku angielskim
k) Oświadczenie producenta o spełnieniu wymagania normy NIST SP 800-193 ochrony przed cyberatakami lub równoważną, obejmującą detekcję nieautoryzowanych zmian BIOS/UEFI, ochronę przed nieautoryzowaną modyfikacją firmware, możliwość automatycznego przywrócenia oryginalnego obrazu firmware z zaufanego źródła - dopuszcza się dokumenty w języku angielskim
UWAGA: Zamawiający wymaga utrzymania aktualności certyfikatu w całym okresie świadczenia usług serwisowych. Zamawiający w każdym czasie może żądać przedłożenia aktualności certyfikatu
3. Dla rozwiązania pn. Serwery dla Starostwa z wdrożeniem
a) Aktualny certyfikat producenta serwera zgodny z normą ISO-9001:2015 lub równoważna zapewniający zarządzanie jakością, podejście procesowe, ciągłe doskonalenie, zarządzanie ryzykiem oraz zgodność z przepisami - dopuszcza się dokumenty w języku angielskim
b) Aktualny certyfikat producenta serwera zgodny z normą ISO-27001 lub równoważną spełniający wymagania dotyczące zarządzania bezpieczeństwem informacji, ochrony danych i zarządzania ryzykiem na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta urządzeń- dopuszcza się dokumenty w języku angielskim
c) Aktualny certyfikat producenta serwera zgodny z normą ISO-50001 lub równoważną zapewniający zarządzanie efektywnością energetyczną, ciągłe doskonalenie procesów energetycznych i zgodność z przepisami prawnymi dotyczącymi ochrony środowiska- dopuszcza się dokumenty w języku angielskim
d) Aktualny certyfikat producenta serwera zgodny z normą ISO-14001 lub równoważną spełniający wymagania związane z zarządzaniem środowiskowym, zgodnością z przepisami, ciągłym doskonaleniem na rzecz ochrony środowiska, monitorowaniem wpływu na środowisko- dopuszcza się dokumenty w języku angielskim
e) Oferowane produkty muszą zawierać informacje dotyczące ponownego użycia i recyklingu,
nie mogą zawierać farb i powłok na dużych plastikowych częściach, których nie da się poddać recyklingowi lub ponownie użyć. Wszystkie produkty zawierające podzespoły elektroniczne oraz niebezpieczne składniki powinny być bezpiecznie i łatwo identyfikowalne oraz usuwalne. Usunięcie materiałów i komponentów powinno odbywać się zgodnie z wymogami Dyrektywy WEEE 2002/96/EC. Produkty muszą składać się z co najmniej w 65% ze składników wielokrotnego użytku/zdatnych do recyklingu. We wszystkich produktach części tworzyw sztucznych większe niż 25-gramowe powinny zawierać nie więcej niż śladowe ilości środków zmniejszających palność sklasyfikowanych w dyrektywie RE 67/548/EEC. Potwierdzeniem spełnienia powyższego wymogu jest wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Silver według normy wprowadzonej
w 2019 roku. - dopuszcza się dokumenty w języku angielskim
f) Deklaracja CE lub równoważna potwierdzająca dopuszczenie sprzętu do obrotu w Europejskim Obszarze Gospodarczym - dopuszcza się dokumenty w języku angielskim
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółki cywilne):1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane z pełnomocnikiem (Liderem).
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 7 do SWZ).
5) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
UWAGA! W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy jeden z Wykonawców wykaże się realizacją dwóch wymaganych zamówień jednego rodzaju. Zamawiający nie dopuszcza sumowania zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. warunek nie zostanie uznany za spełniony w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wykażą, że zrealizowali w sumie dwa zamówienia, ale żaden z nich nie zrealizował samodzielnie dwóch zamówień jednego rodzaju wymaganych przez Zamawiającego. Zgodnie z orzeczeniem TSUE C-387/14 (ESAPROJEKT) /odpowiedź na pytanie czwarte/ Zamawiający wskazuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku korzystania z podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp Wykonawca lub minimum jeden Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie lub minimum jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu wskazane w pkt. V.5.1. SWZ - dotyczy to konieczności wykazania doświadczenia wynikającego z powtarzalności wykonanych zamówień tj. wykonania minimum 2 zamówień przez jeden podmiot.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacjach wyjątkowych przewidzianych w art. 455.2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do treści umowy pod następującymi warunkami:
1) Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę Umowy,
2) konieczność dokonania zmian uzasadniona będzie co najmniej jedną
z okoliczności wskazanych w ust. 3.
3) Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 3.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści umowy
w szczególności i w następujących sytuacjach:
1) zachodzi konieczność zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu zamówienia,
w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy,
2) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy,
3) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa
w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
4) konieczne okaże się wydłużenie terminu realizacji umowy, z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, w związku z niemożliwością realizacji przedmiotu zamówienia w zakładanym terminie,
5) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których
nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,
6) z przyczyn losowych, w przypadku wystąpienia działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania zamówienia. Pod pojęciem „siły wyższej” należy zrozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy i którego nie można uniknąć, ani którego strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, występujące po podpisaniu umowy i powodujące niemożność wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu;
w takim przypadku przesunięcie terminu realizacji zamówienia odpowiadać długości trwania opóźnienia spowodowanego tymi okolicznościami,
7) wystąpienia uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy,
8) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonywanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,
9) dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, jak również inne organy, których działalność wymaga wydawania decyzji
o charakterze administracyjnym, w tym opóźnienia w wydawaniu przez te organy decyzji, zezwoleń uzgodnień,
10) z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, czy w przypadku odmowy wydania przez
te organy decyzji, zezwoleń uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
11) gdy możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu płatności za realizację przedmiotu zamówienia,
12) dokonanie zmiany Umowy jest korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności może przyczynić się do podniesienia bezpieczeństwa wykonania przedmiotu Umowy lub jakości wykonania przedmiotu Umowy,
13) zmiany Umowy dotyczą poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego Umowy, numeracji jednostek redakcyjnych, śródtytułów, lub uzupełnień treści niepowodujących zmiany celu i istoty Umowy,
14) w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy, przy zachowaniu jej dotychczasowej treści, nie leży w interesie Zamawiającego lub w interesie publicznym,
15) zajdą inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć
w dniu zawarcia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://powiathrubieszow.ezamawiajacy.pl/pn/powiathrubieszow/demand/231816/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-16 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Ciąg dalszy przedmiotowych środków dowodowych:g) Oświadczenia Producenta serwera potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta- dopuszcza się dokumenty w języku angielskimh) Aktualny certyfikat podmiotu serwisującego serwer zgodny z normą ISO-9001 lub równoważną zapewniający zarządzanie jakością, podejście procesowe, ciągłe doskonalenie, zarządzanie ryzykiem oraz zgodność z przepisami na świadczenie usług serwisowych lub równoważne inne zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producentów z normami jakościowymi- dopuszcza się dokumenty w języku angielskim
i) Aktualny certyfikat podmiotu serwisującego serwer zgodny z normą ISO-27001 lub równoważną spełniający wymagania dotyczące zarządzania bezpieczeństwem informacji, ochrony danych i zarządzania ryzykiem na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta urządzeń - dopuszcza się dokumenty w języku angielskim
j) Oświadczenie producenta serwera o spełnieniu wymagania normy NIST SP 800-193 ochrony przed cyberatakami lub równoważną, obejmującą detekcję nieautoryzowanych zmian BIOS/UEFI, ochronę przed nieautoryzowaną modyfikacją firmware, możliwość automatycznego przywrócenia oryginalnego obrazu firmware z zaufanego źródła. dopuszcza się dokumenty w języku angielskim
k) Oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu,
że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego; dopuszcza się dokumenty w języku angielskim.
UWAGA: Zamawiający wymaga utrzymania aktualności certyfikatu w całym okresie świadczenia usług serwisowych. Zamawiający w każdym czasie może żądać przedłożenia aktualności certyfikatu
4. Oprogramowanie antywirusowe dla Starostwa i Szkoły – pakiet licencji.
a) Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej) dopuszcza się dokumenty w języku angielskim.
b) Certyfikat podmiotu serwisującego zgodności z normą ISO 9001 lub równoważną zapewniający zarządzanie jakością, podejście procesowe, ciągłe doskonalenie, zarządzanie ryzykiem oraz zgodność z przepisami. dopuszcza się dokumenty w języku angielskim.
c) Certyfikat podmiotu serwisującego zgodności z nromą ISO 27001 lub równoważną spełniający wymagania dotyczące zarządzania bezpieczeństwem informacji, ochrony danych i zarządzania ryzykiem autoryzowanego podmiotu serwisującego dopuszcza się dokumenty w języku angielskim.
5. Dla rozwiązania pn. Duży UPS dla szkoły
a) Aktualny certyfikat producenta UPS zgodny z normą ISO-9001:2015 lub równoważną zapewniający zarządzanie jakością, podejście procesowe, ciągłe doskonalenie, zarządzanie ryzykiem oraz zgodność z przepisami na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta - dopuszcza się dokumenty w języku angielskim
b) Deklaracja CE producenta UPS lub równoważna potwierdzający dopuszczenie sprzętu do obrotu w Europejskim Obszarze Gospodarczym - dopuszcza się dokumenty w języku angielskim
c) Oświadczenie producenta UPS o spełnieniu minimlanych wymaganych parametrów specyfikacji- dopuszcza się dokumenty w języku angielskim
d) Oświadczenie producenta UPS o posiadaniu licencji oraz pełnych praw do oprogramowania do monitorowania pracy UPS- dopuszcza się dokumenty w języku angielskim
Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pozostałe przedmiotowe środki dowodowe zostały określone w rozdziale VIII SWZ.