BZP: Sukcesywny zakup paliw płynnych dla taboru samochodowego Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Opolu Lubelskim
23.09.2025
2025/BZP 00438190/01
POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywny zakup paliw płynnych dla taboru samochodowego Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Opolu Lubelskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019069
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 4 A
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 818273411
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pczol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczol.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywny zakup paliw płynnych dla taboru samochodowego Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Opolu Lubelskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7789bcb-165d-4407-8fee-a80a2e356042
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00438190
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095115/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa Paliw płynnych dla taboru
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pczol.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pczol.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagania techniczne i organizacyjne określone zostały w SWZ i regulaminie platformy zakupowej zamawiającego dostępne na stronie prowadzonego postępowania
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie z art. 13 ust. 1 oraz 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych.
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowe Centrum Zdrowia sp. z o.o.,
ul. Przemysłowa 4a, 24-300 Opole Lubelskie, e-mail: sekretariat@pczol.pl, tel./fax (81) 458 21 75.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, który udziela odpowiedzi na pytania dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych. Kontakt z IOD jest możliwy pod adresem e-mail: beata.woroszylo@bewaconsulting.pl
3. Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w celu:
dokonywania czynności zmierzających do zawarcia i realizacji umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO)
wykonywania ustawowych obowiązków Administratora, w szczególności podatkowych i sprawozdawczych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w związku z między innymi z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny)
dochodzenia ewentualnych roszczeń (na podstawie art. 6 ust 1 lit f RODO)
4. Państwa dane możemy udostępniać:
a) podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
b) podmiotom uprawnionym do tego na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe możemy również przekazać podmiotom wspierającym nas np. w zakresie obsługi i konserwacji systemów informatycznych, kancelarii prawnej na podstawie zawartych umów powierzenia, a także udostępniane podmiotom świadczącym usługi w zakresie dostarczania korespondencji, bankom.
Przekazanie danych realizowane będzie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, a podmioty przetwarzające mogą je przetwarzać jedynie na nasze polecenie, co należy rozumieć w ten sposób, że nie są uprawnione do przetwarzania tych danych we własnych celach.
5. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji ww celu , tj. przez okres trwania umowy oraz wyznaczony właściwym przepisem prawa, jak również przez okres trwania wymagalności ewentualnych roszczeń z tym związanych.
6. Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy cywilnoprawnej. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości zawarcia umowy.
7. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ograniczenia przetwarzania, sprostowania, usunięcia danych (jeżeli przetwarzanie nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa), a także wyrażenia sprzeciwu.
8. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez nas danych osobowych, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Państwa dane nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji w tym profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P.ZM.381.18.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywny zakup paliw płynnych dla taboru samochodowego Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Opolu Lubelskim
Przedmiotem zadania są sukcesywne dostawy paliw płynnych w szacowanych ilościach
Olej napędowy- 69800 litrów
Benzyna bezołowiowa 95 -200 litrów
szczegółowy opis w SWZ i załącznikach
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09100000-0 - Paliwa
09134100-8 - Olej napędowy
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: b) Kryterium „Wysokość upustu”
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:
Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
2. UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZA-WODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW:
Wykonawca musi wykazać posiadanie aktualnej koncesji w zakresie obrotu paliwami płyn-nymi objętymi niniejszym zamówieniem w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 266
3. SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:
Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
4. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zamówienia od-powiadające dostawom będącym przedmiotem niniejszego zamówienia,
dostarczył w ramach jednej lub maksymalnie 2 umów lub zamówienia olej napę-dowy oraz/lub benzynę o łącznej ilości minimum 10 000 litrów.
7.2 Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postę-powania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).