BZP: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1 przy ulicy Wiśniowej 56 w Warszawie – CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA
25.09.2025
2025/BZP 00442732/01
ZESPÓŁ SZKÓŁ LICEALNYCH I TECHNICZNYCH NR 1
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1 przy ulicy Wiśniowej 56 w Warszawie – CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ LICEALNYCH I TECHNICZNYCH NR 1
1.3.) Oddział zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ LICEALNYCH I TECHNICZNYCH NR 1
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000180456
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiśniowa 56
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-520
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zslt1@eduwarszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tm1.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1 przy ulicy Wiśniowej 56 w Warszawie – CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-600a982d-0954-4b28-b849-9e1104d53995
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00442732
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00356341/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego - CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://tm1-edu.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://tm1-edu.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia - rozdział VII.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia - rozdział XXV
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia - rozdział XXV
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSLiT.1A.1.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Licealnych i
Technicznych nr 1 przy ulicy Wiśniowej 56 w Warszawie. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w
Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30237100-0 - Części komputerów
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
30237410-6 - Myszka komputerowa
30231300-0 - Monitory ekranowe
30232110-8 - Drukarki laserowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W odniesieniu do ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający dokona ich oceny na podstawie
następujących kryteriów:
1. Cena oferty brutto (C)
2. Gwarancja producenta (GP)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja producenta
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, o którym mowaw art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczący zdolności zawodowej lub technicznej w zakresie doświadczenia. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 (dwie) dostawy sprzętu komputerowego o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 zł każda z nich.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym brak podstaw wykluczenia, składanym przez Wykonawcę, na wezwanie Zamawiającego, jest
oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
Załącznik nr 9 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym spełnianie warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu, składanym
przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, dotyczącym zdolności zawodowej lub technicznej w zakresie doświadczenia są:
1) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, rodzaju przedmiotu, dat wykonania oraz nazw podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, którego wzór stanowi Załącznik nr 8 do SWZ;
2) dowody potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie wraz z podaniem ich wartości, rodzaju przedmiotu, dat wykonania oraz nazw podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa są:
a) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane
lub
b) jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od siebie nie jest w stanie dostarczyć dokumentów, w przedmiocie wykonanych dostaw, wówczas może przedstawić własne oświadczenie wraz z wyjaśnieniem przyczyny braku dostarczenia tych dokumentów.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony.
W przypadku, gdyby pełnomocnictwa udzielała osoba inna niż uprawniona do reprezentowania podmiotu z mocy prawa lub
umowy spółki należy dołączyć do oferty również pełnomocnictwa do dokonania tej czynności.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony dopuszczają w treści Umowy następujące zmiany dotyczące:1) zmian obowiązujących przepisów, jeśli konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego;
2) wystąpienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które
zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy, których Strony
nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą
ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych – w zakresie dostosowania niniejszej Umowy. Siła wyższa dotyczy w szczególności takich okoliczności, jak zagrożenie epidemiologiczne, pandemia, zamieszki, wojna, akty
terroru, zamknięcie granic, rządowe ograniczenia międzynarodowego transportu. W czasie jej trwania Wykonawca
odpowiada za wykonanie Umowy na zasadach ogólnych Kodeksu cywilnego. Wykonawca dołoży wszelkich starań, aby
pomimo istnienia siły wyższej zapewnić ciągłość dostaw Przedmiotu umowy na bieżąco oraz zobowiązuje się informować
Zamawiającego o wszelkich trudnościach związanych z jego dostawą;
3) poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych, numeracji jednostek redakcyjnych lub uzupełnień treści niepowodujących zmiany celu i istoty Umowy.
2. Wszelkie zmiany w treści Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.