BZP: Wymiana stolarki okiennej wraz z remontem strefy okiennej w Zespole Szkół Zawodowych w Nasielsku
30.09.2025
2025/BZP 00449802/01
POWIAT NOWODWORSKI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wymiana stolarki okiennej wraz z remontem strefy okiennej w Zespole Szkół Zawodowych w Nasielsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWODWORSKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270034
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 1B
1.4.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.4.7.) Numer telefonu: +48 22 765 32 36
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@nowodworski.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowodworski.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00449802
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-09-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00431204
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wschodniej części budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Nasielsku przy ul. Lipowej 10, 05-190 Nasielsk (elewacja wschodnia hali sportowej). W ramach przeprowadzonych robót wykonane zostaną między innymi prace remontowe z zakresu wymiany stolarki okiennej, wymiany podokienników, montażu rolet okiennych, prace remontowe strefy okiennej (remont tynków i ich malowanie).
W zakresie montowanych elementów przewiduje się montaż:
1) Stolarki okiennej (okna nieotwierane oraz rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne o powierzchni zgodnej z załączonym do SWZ przedmiarem) o parametrach:
a) rodzaj materiału: PVC;
b) kolorystyka: biały;
c) pakiet szybowy – trzyszybowy, współczynnik przenikania ciepła (szyby) minimalne Ug ≤1,0 W/m²K;
d) współczynnik przenikania ciepła minimalne Uw ≤ 1,2 W/m²K;
e) przepuszczalność powietrza: minimum klasa 3;
f) wodoszczelność: minimalna klasa 5A;
g) odporność na obciążenie wiatrem: minimalna klasa C3;
h) izolacyjność akustyczna: minimalnie Rw = 32 dB;
i) okucia - klamki aluminiowe w zakresie okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych dwudzielnych.
2) Podokienników o parametrach:
a) materiał: konglomerat kwarcowy;
b) wysokość / grubość 3 cm;
c) krawędź przednia fazowana półokrągła;
d) długość i szerokość: dopasowana indywidualnie do wymiarów wnęk okiennych;
e) kolor: odcienie jasnego szarego o niewielkim uziarnieniu.
3) Rolet okiennych o parametrach:
a) rolety: materiałowe wolnowiszące;
b) rodzaj: wewnętrzna;
c) tkanina: podstawowa w odcieniach koloru ciemnego szarego;
d) obsługa: bezprzewodowy napęd radiowy;
e) napęd – napęd elektryczny, zasilanie 230V.
Wszystkie montowane materiały powinny być wolne od uszkodzeń mechanicznych, zarysowań, odprysków, przebarwień.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1-3 do SWZ.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wschodniej części budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Nasielsku przy ul. Lipowej 10, 05-190 Nasielsk (elewacja wschodnia hali sportowej). W ramach przeprowadzonych robót wykonane zostaną między innymi prace remontowe z zakresu wymiany stolarki okiennej, wymiany podokienników, montażu rolet okiennych, prace remontowe strefy okiennej (remont tynków i ich malowanie).
W zakresie montowanych elementów przewiduje się montaż:
1) Stolarki okiennej (okna nieotwierane oraz rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne o powierzchni zgodnej z załączonym do SWZ przedmiarem) o parametrach:
a) rodzaj materiału: PVC;
b) kolorystyka: biały;
c) pakiet szybowy – trzyszybowy, współczynnik przenikania ciepła (szyby) minimalne Ug ≤1,0 W/m²K;
d) współczynnik przenikania ciepła minimalne Uw ≤ 1,2 W/m²K;
e) przepuszczalność powietrza: minimum klasa 3;
f) wodoszczelność: minimalna klasa 5A;
g) odporność na obciążenie wiatrem: minimalna klasa C3;
h) izolacyjność akustyczna: minimalnie Rw = 32 dB;
i) okucia - klamki aluminiowe w zakresie okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych dwudzielnych.
2) Podokienników o parametrach:
a) materiał: konglomerat kamienny;
b) wysokość / grubość 3 cm;
c) krawędź przednia fazowana półokrągła;
d) długość i szerokość: dopasowana indywidualnie do wymiarów wnęk okiennych;
e) kolor: odcienie jasnego szarego o niewielkim uziarnieniu.
3) Rolet okiennych o parametrach:
a) rolety: materiałowe wolnowiszące;
b) rodzaj: wewnętrzna;
c) tkanina: podstawowa w odcieniach koloru ciemnego szarego;
d) obsługa: bezprzewodowy napęd radiowy;
e) napęd – napęd elektryczny, zasilanie 230V.
Wszystkie montowane materiały powinny być wolne od uszkodzeń mechanicznych, zarysowań, odprysków, przebarwień.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1-3 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: 3 000,00 zł
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2025r. poz. 98).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach, numer rachunku: 53 8009 1046 0019 8904 2002 0009 z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.272.14.2025”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, który wskazano w ust. 3, pod warunkiem, że uznanie środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert, który wyznaczono na 09.10.2025r., godz. 12:00.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach musi zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, jeżeli zaistnieją przesłanki do zatrzymania wadium, określone w SWZ na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. Pozostałe informacje dotyczące wadium zawarte są w części IX SWZ.
Po zmianie:
1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: 3 000,00 zł
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2025r. poz. 98).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach, numer rachunku: 53 8009 1046 0019 8904 2002 0009 z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.272.14.2025”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, który wskazano w ust. 3, pod warunkiem, że uznanie środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert, który wyznaczono na 13.10.2025r., godz. 12:00.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach musi zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, jeżeli zaistnieją przesłanki do zatrzymania wadium, określone w SWZ na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. Pozostałe informacje dotyczące wadium zawarte są w części IX SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-09 12:00
Po zmianie:
2025-10-13 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-09 12:30
Po zmianie:
2025-10-13 12:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-07
Po zmianie:
2025-11-10