BZP: Sukcesywna dostawa gazu LPG do celów grzewczych dla Gminy Nowe Ostrowy
01.10.2025
2025/BZP 00451984/01
Gmina Nowe Ostrowy
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa gazu LPG do celów grzewczych dla Gminy Nowe Ostrowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Ostrowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Ostrowy 80
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-350
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 356 14 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@noweostrowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.noweostrowy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa gazu LPG do celów grzewczych dla Gminy Nowe Ostrowy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc7e4067-7764-4125-b32a-408b1e3a76ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00451984
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00060340/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywna dostawa gazu LPG do celów grzewczych dla Gminy Nowe Ostrowy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc7e4067-7764-4125-b32a-408b1e3a76ac3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Artur Stanisławski – inwest@noweostrowy.pl, Damian Cichacz – informatyka@noweostrowy.pl
4) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 8.4.6.W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu +48 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
8.4.7.W szczególnie uzasadnionych sytuacjach (przypadkach) uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres E-mail: sekretariat@noweostrowy.pl z zastrzeżeniem, iż powyższa sytuacja nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
8.4.8. Sposób komunikowania się w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert:
8.4.8.1.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) na platformie e-Zamówienia. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
8.4.8.2.Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e- Zamówienia.
8.4.8.3.Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8.4.8.4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
8.4.8.5.Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.
8.4.8.6.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
8.4.8.7. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip oraz .7Z
8.4.8.8.Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
8.4.8.9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający - Gmina Nowe Ostrowy reprezentowana przez Wójta Gminy, Nowe Ostrowy 80, 99-350 Ostrowy, email: sekretariat@noweostrowy.pl, tel.: (24) 356-14-00.
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za pośrednictwem email: odo24@wp.pl lub pocztą tradycyjną, na adres zamawiającego z dopiskiem „ochrona danych.”
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na realizację projektu pn.: „Sukcesywna dostawa gazu LPG do celów grzewczych dla Gminy Nowe Ostrowy”
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa gazu LPG do celów grzewczych w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, transportem na koszt wykonawcy.
3.2.2 Dostawa gazu odbywać się będzie do następujących jednostek podległych zlokalizowanych na terenie gminy Nowe Ostrowy:
- Szkoła Podstawowa w Ostrowach Ostrowy 8, 99-350 Ostrowy - 2 zbiorniki podziemne o poj. 4850l kazdy. Zbiorniki stanowią własność Zamawiającego. Średnie zużycie gazu w ciągu roku wynosi 44 584 litry
- Szkoła Podstawowa w Imielnie, Imielno 41B, 2 zbiorniki naziemne 4850l. każdy. Zbiorniki stanowią własność Zamawiającego. Średnie zużycie gazu w ciągu roku wynosi 13 600 litrów
- OSP w Imielnie, Imielno 50, 1 zbiornik naziemny o poj. 4850l. Zbiornik stanowi własność Zamawiającego. Średnie zużycie gazu w ciągu roku wynosi 2 700 litrów
- Ośrodek Zdrowia w Wołodrzy, Wołodrza 7, 1 zbiornik podziemny o poj. 2850l. Zbiornik stanowi własność Zamawiającego. Średnie zużycie gazu w ciągu roku wynosi 14 555 litrów
3.2.3 Szacunkowe zużycie gazu przez wszystkie wyżej wymienione jednostki w okresie obowiązywania umowy wyniesie 75 439 litrów. Ilość ta może ulec zmianie, zgodnie z rzeczywistym zapotrzebowaniem na gaz. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.
Minimalna wartość zamówienia wynosi 50 000 l.
3.2.4 Dostawy gazu realizowane będą na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego drogą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail.
3.2.5 Podstawą obliczenia wynagrodzenia należnego wykonawcy w trakcie wykonywania zamówienia będzie iloczyn faktycznie zatankowanej ilości gazu (l) oraz ceny jednostkowej sprzedaży netto za dostawę 1 litra gazu wynikającej ze złożonej oferty, powiększony o należny podatek VAT.
3.2.6. Zamawiający informuje, że do obliczeń ceny netto za 1 litr gazu, obliczanej na podstawie ceny gazu propan na terminalach północnych, opublikowanej na portalu e-petrol.pl, zarówno na potrzeby złożenia oferty, jak też późniejszych rozliczeń należy przyjmować przelicznik: 1 l gazu propan = 0,525 kg.
3.2.7. Zaoferowana marża/upust Wykonawcy nie ulegnie zmianie w czasie trwania umowy. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego o aktualnej dla dnia dostawy cenie netto za 1 litr gazu opublikowanej na portalu e-petrol.pl.
3.2.8. W przypadku zaprzestania publikacji cen w obecnej formie na portalu e-petrol. w trakcie obowiązywania umowy podstawą obliczenia cen jednostkowych na potrzeby rozliczenia przedmiotu zamówienia będzie aktualna cena netto producenta paliw który zaopatruje Wykonawcę, obowiązująca w dniu dostawy, powiększona o zadeklarowaną marżę/upust i należny podatek VAT. Wykonawca załączy wydruk potwierdzający cenę producenta.
3.2.9. Dostarczany gaz powinien posiadać parametry techniczne zgodnie z normą PN-C-96008:1998 oraz spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 28 maja 2021 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (tj. Dz.U. 2024 poz. 744)
3.2.10. Zamawiający informuje, że jest zwolniony z akcyzy za gaz dostarczany do wszystkich jednostek wymienionych w zamówieniu i posiada stosowne wpisy w tym zakresie do Centralnego Rejestru Podmiotów Akcyzowych.
3.2.11. Opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 09122110-4 - Propan skroplony
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09122100-1 - Propan
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 18.1.Oceny ofert będzie dokonywała komisja przetargowa.
18.2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny. Wykonawca może otrzymać max 100 pkt. Zamawiający w przyzna zlecenie wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów
18.3.W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie następującego kryterium:
Cena - 60 %,
Termin dostawy - 40%
18.3.1 Punkty za kryterium „Cena - C”:
Zamawiający przy obliczaniu tego kryterium będzie brał pod uwagę cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia (łączną cenę oferty brutto). Oferta z ceną najniższą otrzyma 60 pkt. i zostanie przyjęta jako podstawa do badania pozostałych ofert. Punktacja za ceny kolejnych ofert odbędzie się wg wzoru:
Najniższa cena oferty
C = ------------------------------ x 60
Cena badanej oferty
18.3.2 Termin dostawy (Td)
Kryterium dotyczy deklarowanego czasu dostawy gazu liczonego od dnia następnego po dniu złożenia zamówienia.
Dostawę należy realizować w godz. 8:00-15:00.
Wykonawca otrzyma następującą liczbę punktów za dostawę gazu w następujących terminach - dniach roboczych.
dostawa gazu w ciągu 2 dni - 40 pkt
dostawa gazu w ciągu 3 dni - 30 pkt
dostawa gazu w ciągu 4 dni - 20 pkt
dostawa gazu w ciągu 5 dni - 10 pkt
dostawa gazu w ciągu 6 dni - 0 pkt
Maksymalny czas dostawy gazu jaki może zaoferować wykonawca to 6 dni roboczych. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje dłuższy czas dostawy gazu zostanie odrzucona. Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 pkt. w ww. kryterium.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu dostawy dłuższego niż 6 dni roboczych, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego czasu dostawy gazu Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje czasu dostawy gazu i ofertę odrzuci.
Wykonawca może zaproponować czas dostawy krótszy niż 2 dni robocze, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 2 dni
Łączna ilość punktów uzyskanych przez wykonawców: P = C +Td
gdzie:
P – łączna ilość punktów uzyskanych przez wykonawcę
C – ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena”
Td – ilość punktów uzyskanych w kryterium Termin Dostawy
Przyznana ilość punktów P = C + Td
Łączna ilość punktów otrzymanych przez Wykonawcę będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach – maksymalnie 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:10.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
10.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:
10.2.1 posiadania aktualnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem, czyli na obrót gazem LPG przy wykorzystaniu środków transportu paliw ciekłych – cystern drogowych wydaną przez
Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. W przypadku, gdy dotychczasowa koncesja wygasa po terminie związania ofertą lub w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca pisemnie poinformuje Zamawiającego o uzyskaniu nowej koncesji w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania.
10.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:
10.3.1 posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
10.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:
10.4.1 wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował co najmniej jedną sukcesywną dostawę gazu LPG przez okres od 6 do 12 miesięcy w ilości min. 35 000 litrów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 11.2.1.1.Oświadczenie, w zakresie art. 108 ust.1 pkt. 5 ustawy pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej grupy kapitałowej (wg wzoru Załącznik nr 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.2.2.1 aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem, czyli na obrót gazem LPG przy wykorzystaniu środków transportu paliw ciekłych – cystern drogowych wydaną przez
Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
11.2.2.2 dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganego przez Zamawiającego podmiotowego środka dowodowego, składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
11.2.2.3 wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty– wg załącznika nr 5
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
. Oferta wraz z załącznikami:a) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
b) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
c) oświadczenie wg załącznika nr 3 do SWZ;
d) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców lub w przypadku polegania na zdolności podmiotów udostępniających zasoby oświadczenie wg. załącznika nr 3 do SWZ, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców oraz podmiot udostępniający zasoby;
e) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby i oświadczenie wg załącznika nr 3 do SWZ– jeśli dotyczy;
f) wydruk ceny netto za 1 litr gazu służącej do obliczenia ceny złożonej oferty opublikowanej na stronie internetowej portalu e-petrol: https://www.e-petrol.pl/notowania/lpg na terminalach północnych, aktualnej dla dnia ogłoszenia postępowania