BZP: „Zakup zapór przeciwpowodziowych w celu zapobiegnięcia skutkom klęsk żywiołowych na terenie gminy Olszyna” - III postępowanie z podziałem na dwa zadania:
01.10.2025
2025/BZP 00452136/01
GMINA OLSZYNA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Zakup zapór przeciwpowodziowych w celu zapobiegnięcia skutkom klęsk żywiołowych na terenie gminy Olszyna” - III postępowanie
z podziałem na dwa zadania:
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLSZYNA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821486
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wolności 20
1.4.2.) Miejscowość: Olszyna
1.4.3.) Kod pocztowy: 59-830
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.4.7.) Numer telefonu: 757212050
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@olszyna.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olszyna.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00452136
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00435557
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Termin wykonania zamówienia: 35 dni od dnia podpisania umowy, lecz nie później niż do dnia 24.11.2025 r.
Po zmianie:
Termin wykonania zamówienia: 35 dni od dnia podpisania umowy, lecz nie później niż do dnia 24.11.2025 r.
Ad.1. Zamawiający informuje, iż działając na podstawie art. 286 ust. 1, 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U.2024.1320 ze zm.) Zamawiający zawiadamia, iż ulega zmianie treść SWZ, tj. X. INFORMACJE O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU – dotyczy zadania nr 1
i zadania nr 2 – wykreśla się warunek dotyczący doświadczenia - dot. zadania nr 1 i zadania nr 2.
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Ad. 2. Z uwagi iż postępowanie jest dofinansowane z Budżetu Województwa Dolnośląskiego w ramach
Dolnośląskiego Funduszu Pomocy Rozwojowej 2025 i są narzucone terminy dotyczące rozliczenia projektu, na dzień dzisiejszy Zamawiający nie ma możliwości wydłużenia terminu realizacji zamówienia.
Zamawiający informuje, iż dokona wszelkich starań, aby móc wydłużyć termin realizacji zamówienia maksymalnie do 10.12.2025 r.
Na podstawie art. 286 ust. 1 i 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U.2024.1320 ze zm.), Zamawiający zmienia treść SWZ w zakresie m.in. terminu składania i otwarcia ofert.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych
prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających siedzibę
na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza, że są wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej
Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej.
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów – nie dotyczy
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
2. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada minimalne zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte
wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy − w
tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych co najmniej:
a) dotyczy zadania nr 1 - dwie dostawy, w ramach której dostarczył zapory przeciwpowodziowe trapezowe w celu
zapobiegnięcia skutkom klęsk żywiołowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy
złotych).
b) dotyczy zadania nr 2 - dwie dostawy, w ramach której dostarczył zapory przeciwpowodziowe o przekroju okrągłym w celu
zapobiegnięcia skutkom klęsk żywiołowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy
złotych).
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych
prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających siedzibę
na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza, że są wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej
Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej.
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów – nie dotyczy
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie - dot. zadania nr 1 i zadania nr 2
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
wykaz
dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz
których dostawy te zostały wykonane,
z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi
zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone – wzór: Załącznik nr 6 do SWZ;
Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów
– inne dokumenty;
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.7. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-02 09:00
Po zmianie:
2025-10-06 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-02 09:30
Po zmianie:
2025-10-06 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-31
Po zmianie:
2025-11-04