BZP: Przebudowa części budynku internatu na stworzenie Punktu RCK w Choszcznie w ramach projektu pn.: Regionalne Centrum Kryzysowe dofinansowanego w ramach FEPZ 2021-2027- postępowanie II
01.10.2025
2025/BZP 00452279/01
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Choszcznie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa części budynku internatu na stworzenie Punktu RCK w Choszcznie w ramach projektu pn.: Regionalne Centrum Kryzysowe dofinansowanego w ramach FEPZ 2021-2027- postępowanie II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Choszcznie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811783595
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 27a
1.4.2.) Miejscowość: Choszczno
1.4.3.) Kod pocztowy: 73-200
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.4.7.) Numer telefonu: 95 765 25 78, 601742578
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcprchoszczno.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprchoszczno.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00452279
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00439319
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Informacje na temat zaliczek Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zaliczki na poczet realizacji zamówienia, na następujących zasadach:
1. Wykonawcy zostanie udzielona zaliczka w wysokości 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), przeznaczona
na zakup materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Wypłata zaliczki nastąpi w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy oraz po złożeniu przez Wykonawcę wniosku o jej wypłatę, na podstawie faktury VAT wystawionej z uwzględnieniem danych o jakich mowa w § 9 ust. 11 umowy wraz z potwierdzeniem wniesienia zabezpieczenia zaliczki.
3. Zabezpieczenie zaliczki stanowić będzie gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa na pełną kwotę udzielonej zaliczki, ważna przez okres do czasu jej pełnego rozliczenia.
4. Rozliczenie zaliczki nastąpi poprzez potrącenie z kolejnej części wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z zapisami umowy.
5. W przypadku rozwiązania lub odstąpienia od umowy przed całkowitym rozliczeniem zaliczki, Wykonawca zobowiązany będzie do jej niezwłocznego zwrotu w niewykorzystanej części wraz z odsetkami ustawowymi.