BZP: Wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą rozdzielnic elektrycznych oraz zabudową przeciwpożarowego wyłącznika prądu dla parteru i I piętra budynku oraz dostosowaniem do nowego sposobu zasilania
01.10.2025
2025/BZP 00452559/01
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Zwoleniu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą rozdzielnic elektrycznych oraz zabudową przeciwpożarowego wyłącznika prądu dla parteru i I piętra budynku oraz dostosowaniem do nowego sposobu zasilania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Zwoleniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670204896
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Pokoju 5
1.5.2.) Miejscowość: Zwoleń
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-700
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 676 25 74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzzoz.zwolen.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zoz.zwolen.net
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą rozdzielnic elektrycznych oraz zabudową przeciwpożarowego wyłącznika prądu dla parteru i I piętra budynku oraz dostosowaniem do nowego sposobu zasilania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5a65de9-da3d-43b7-aac3-cd63334f308b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00452559
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00132536/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie projektu oraz wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą rozdzielnic elektrycznych oraz zabudowy Przecwipożarowego Wyłącznika Prądu.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat , Środowisko 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a5a65de9-da3d-43b7-aac3-cd63334f308b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja miedzy zamawiającym a wykonawcami, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (dalej: Platforma) pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej.
Szczegóły zawarte zostały w Rozdziałach VIII, XI i XXI Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje odnośnie RODO określono w Rozdziale XXXVIII Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje odnośnie RODO określono w Rozdziale XXXVIII Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPZZOZ.NE.III.ZM. - 8/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych dotyczących wymiany instalacji elektrycznej wraz z wymianą rozdzielnic elektrycznych oraz zabudowy przeciwpożarowego wyłącznika prądu dla parteru i I piętra budynku wraz z dostosowaniem do nowego sposobu zasilania.
2. Przedmiot zamówienia określony w ust. 2 realizowany jest w ramach projektu grantowego pn. „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)” realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
3. Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznej, zamontowanie centralnego przeciwpożarowego wyłącznika prądu oraz wykonanie sufitów podwieszanych w budynku Przychodni Rejonowej i Specjalistycznej Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Zwoleniu. Przedmiot umowy będzie realizowany na czynnym obiekcie, w którym będą realizowane świadczenia opieki zdrowotnej wobec pacjentów. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) zamontowanie sufitów podwieszanych w ciągu komunikacyjnym,
2) wydzielenie pomieszczenia gabinetu lekarskiego,
3) montaż drzwi wewnętrznych,
4) demontaż stolarki okiennej wewnętrznej,
5) demontaż drzwi wewnętrznych do pokoju nr 29,
6) zamurowanie naświetli oraz otworu drzwiowego,
7) demontaż istniejącej instalacji elektrycznej,
8) przeciwpożarowy wyłącznik prądu PWP dla całego budynku,
9) przeciwpożarowy wyłącznik bezpieczeństwa dla instalacji PV,
10) układ SZR samoczynnego załączania rezerwy,
11) główna tablica rozdzielcza TG dla całego budynku,
12) tablice piętrowe T2, T3, T4 dla parteru i piętra I,
13) wewnętrzne linie zasilające do wszystkich tablic w budynku,
14) instalacja oświetlenia podstawowego dla parteru u piętra I,
15) instalacja awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego dla parteru i piętra I,
16) instalacja gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia dla parteru i piętra I,
17) instalacja gniazd wtykowych podgrzewaczy wody dla parteru i piętra I,
18) instalacja gniazd wtykowych suszarek do rąk dla parteru i piętra I,
19) instalacja zasilania urządzeń klimatyzacyjnych dla parteru i piętra I.
4. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania przedmiotu umowy został określony w:
1) dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ;
2) projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 9 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa;Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 250 000,00 złotych (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych).
W przypadku gdy okres ubezpieczenia będzie krótszy niż okres trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia okresu obowiązywania polisy i przedstawienia Zamawiającemu aktualnego dokumentu.
2. Zdolność techniczna lub zawodowa.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a. Posiada odpowiednie doświadczenie zawodowe, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 złotych brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) każda z nich, polegające na wykonaniu i/lub rozbudowie i/lub wymianie instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynkach użyteczności publicznej;
b. Dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia (jako osoba odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi – Kierownik Budowy), posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r. poz. 418) oraz posiadającą doświadczenie zawodowe nabyte w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu i/lub rozbudowie i/lub wymianie instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynkach użyteczności publicznej.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy uprawnienia budowlane we wskazanym wyżej zakresie oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany przez zamawiającego, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
1) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja lub dokument, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja lub dokument, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu
z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument ten, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
2) Oświadczenia o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 ze zm.) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy, należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ppkt 2), będzie zobowiązany złożyć każdy z Wykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany przez zamawiającego, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
1) Dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 250 000,00 złotych (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych);
2) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.
W złożonym dokumencie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 złotych brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) każda z nich, polegające na wykonaniu i/lub rozbudowie i/lub wymianie instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynkach użyteczności publicznej.
3) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ;
W złożonym dokumencie wykonawca musi wykazać, że do realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia (jako osoba odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi – Kierownik budowy), posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r. poz. 418) oraz posiadającą doświadczenie zawodowe nabyte w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, w pełnieniu funkcji kierownika robót przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu i/lub rozbudowie i/lub wymianie instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynkach użyteczności publicznej.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy uprawnienia budowlane we wskazanym zakresie oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać:1) wypełniony formularz ofertowy – według zał. nr 1 do SWZ;
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – według zał. nr 3 do SWZ;
3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – według zał. nr 4 do SWZ;
4) zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) – według zał. nr 5 do SWZ;
5) pełnomocnictwo – jeśli jest wymagane;
6) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
Zamawiający informuje, że dokument wymieniony w pkt 3 ppkt 1) - stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 400,00 PLN (słownie: pięć tysięcy czterysta złotych 00/100).2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 1-4 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2025 r. poz. 98).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank PKO BP S.A nr rachunku: 68 1020 2313 0000 3702 1179 2845
Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
5. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – z adnotacją: „Wadium – postępowanie nr SPZZOZ.NE.III.ZM. - 8/2025”.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną, jednoznaczną ofertę, zgodnie z przedmiotem zamówienia w określonym terminie.2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, jako osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, oraz podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), pod warunkiem, że oferta będzie spełniać następujące wymagania:
1) Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Podpisem elektronicznym opatruje ją Wykonawca (Pełnomocnik) upoważniony przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
3) Wykonawca (Pełnomocnik), dołącza do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, z podpisami upoważnionych przedstawicieli wykonawców. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać m.in.:
a) w przypadku konsorcjum – określenie postępowania, którego dotyczy, oznaczenie wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, wskazanie Wykonawcy (Pełnomocnika) i zakres pełnomocnictwa (dokument winien być podpisany przez upoważnionych przedstawicieli poszczególnych Wykonawców);
b) w przypadku spółki cywilnej – określenie postępowania, którego dotyczy, wskazanie Pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa (dokument winien być podpisany przez wszystkich wspólników).
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Wykonawcą (Pełnomocnikiem).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych oraz rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania określone w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 9 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a5a65de9-da3d-43b7-aac3-cd63334f308b
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-16 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Obligatoryjna przesłanka wykluczenia: Na podstawie art. 22 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024, poz. 514), w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego2022, Zamawiający dodaje obligatoryjną przesłankę wykluczenia z postępowania w brzmieniu: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 wyżej wymienionej ustawy.