BZP: Przeprowadzenie diagnoz specjalistycznych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ramach realizacji projektu pn. „Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ” w podziale na 4 części.
03.10.2025
2025/BZP 00455294/01
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie diagnoz specjalistycznych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ramach realizacji projektu pn. „Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ” w podziale na 4 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510835098
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bałtycka 65
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-175
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzpkancelaria@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcpr-powiatolsztynski.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Kancelaria Zamówień Publicznych Dagmara Ciesielska – Jasińska
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393571392
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Złota
1.11.4.) Miejscowość: Olsztyn
1.11.5.) Kod pocztowy: 10-698
1.11.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: pzpkancelaria@gmail.com
1.11.12.) Adres strony internetowej: pzpkancelaria@gmail.com
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie diagnoz specjalistycznych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ramach realizacji projektu pn. „Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ” w podziale na 4 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcc87e36-d1d4-432f-87e0-422275c92043
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00455294
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00409427/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Przeprowadzenie diagnoz specjalistycznych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ramach realizacji projektu pn. „Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ” w podziale na 4 części.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
3.2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ” na lata 2024 – 2028, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021 – 2027.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bcc87e36-d1d4-432f-87e0-422275c920433.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-bcc87e36-d1d4-432f-87e0-422275c92043
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja pomiędzy Wykonawcami a Zamawiającym odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, poprzez Platformę przetargową wskazaną pod adresem zgodnie z pkt. 2.2. SWZ
10.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
10.5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z Platformy.
10.6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
10.16.1 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Olsztynie.
10.16.2 Inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Olsztynie jest Pani Wioletta Góralska ido.pcpr@powiat-olsztynski.pl
10.16.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
10.16.4 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
10.16.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
10.16.6 Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
10.16.7 W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
10.16.8 Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10.16.9 Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PCPR.ŚR.261.11.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - diagnozy płodowego zespołu alkoholowego/spektrum poalkoholowych wrodzonych zaburzeń rozwojowych FAS/FASD - 20 diagnoz
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
a) kryterium nr I w części od 1 do 4: cena (waga 60%)
Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C = C min x Zp x Wp
C o
gdzie: C min – cena brutto oferty najtańszej
C o – cena brutto oferty ocenianej
Zp – znaczenie procentowe kryterium, tu: 60,0%
Wp – waga punktowa kryterium, tu: 100 pkt.
b) kryterium II w części od 2 do 7: Doświadczenie osoby, która będzie świadczyła usługę diagnozy powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu” (waga 35%).
a) Posiadanie 2- letniego doświadczenia w realizacji usług diagnozy – 10 punktów;
b) Posiadanie 3 - letniego doświadczenia w realizacji usług diagnozy – 20 punktów;
c) Posiadanie co najmniej 4- letniego doświadczenia w realizacji usług diagnozy – 35 punktów.
UWAGA
W części nr 1 doświadczenie dotyczy osoby skierowanej do realizacji zamówienia w diagnozowaniu płodowego zespołu alkoholowego/spektrum poalkoholowych wrodzonych zaburzeń rozwojowych FAS/FASD.
W części nr 2 doświadczenie dotyczy osoby skierowanej do realizacji zamówienia w diagnozowaniu afazji u dzieci.
W części nr 3 doświadczenie dotyczy osoby skierowanej do realizacji zamówienia w diagnozowaniu zaburzeń mowy i języka u dzieci – diagnozy logopedyczne
W części nr 4 doświadczenie dotyczy osoby skierowanej do realizacji zamówienia w diagnozowaniu integracji sensorycznej u dzieci.
Dla powyższego wymogu Wykonawca poda w formularzu oferty zadeklarowaną ilość lat udokumentowanego doświadczenia dla określonej części. Jednocześnie Wykonawca wybrany jako najkorzystniejszy przed podpisaniem umowy będzie musiał na żądanie Zamawiającego udokumentować zadeklarowaną przez siebie w ofercie ilość lat.
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum
35,00 pkt.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca zadeklaruje doświadczenie poniżej 1 roku to jego oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z zapisami SWZ, gdyż jeden rok jest okresem minimalnym, jaki Zamawiający zawarł w Opisie przedmiotu zamówienia oraz warunkach udziału w postępowaniu.
c) Kryterium III –– 5% (5 punktów) - deklaracja zatrudnienia do realizacji przedmiotu zamówienia, minimum jednej osoby z grup wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem wskazanych poniżej, będącej:
a) bezrobotną w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
lub
b) osobą poszukującą pracy, niepozostającą w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
lub
c) osobą niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
lub
d) osobą do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia,
Zamawiający przyzna punkty ofercie, w której wykonawca zadeklaruje w formularzu oferty zatrudnienie do realizacji zamówienia minimum 1 osoby z grup wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem wskazanych powyżej.
Poprzez zatrudnienie zamawiający rozumie zarówno zatrudnienie nowych osób, jak i oddelegowanie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób. W sytuacji rozwiązania lub wygaśnięcia zatrudnienia przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia innej osoby ze wskazanej przez zamawiającego grupy zagrożonej wykluczeniem społecznym.
- zadeklarowanie zatrudnienia minimum 1 osoby – 5 pkt
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum
5,00 pkt.
Ocena końcowa każdej oferty zostanie obliczona, jako suma punktów uzyskanych
w poszczególnych kryteriach oceny ofert, na podstawie poniższego wzoru:
P = C + D + Z
C – Cena
D – Doświadczenie osoby trenera
Z - zatrudnienia 1 osoby
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby, która będzie świadczyła usługę diagnozy powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu” (waga 35%).
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: deklaracja zatrudnienia do realizacji przedmiotu zamówienia, minimum jednej osoby z grup wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem wskazanych w SWZ
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - diagnozy afazji – 4 diagnozy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
a) kryterium nr I w części od 1 do 4: cena (waga 60%)
Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C = C min x Zp x Wp
C o
gdzie: C min – cena brutto oferty najtańszej
C o – cena brutto oferty ocenianej
Zp – znaczenie procentowe kryterium, tu: 60,0%
Wp – waga punktowa kryterium, tu: 100 pkt.
b) kryterium II w części od 2 do 7: Doświadczenie osoby, która będzie świadczyła usługę diagnozy powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu” (waga 35%).
a) Posiadanie 2- letniego doświadczenia w realizacji usług diagnozy – 10 punktów;
b) Posiadanie 3 - letniego doświadczenia w realizacji usług diagnozy – 20 punktów;
c) Posiadanie co najmniej 4- letniego doświadczenia w realizacji usług diagnozy – 35 punktów.
UWAGA
W części nr 1 doświadczenie dotyczy osoby skierowanej do realizacji zamówienia w diagnozowaniu płodowego zespołu alkoholowego/spektrum poalkoholowych wrodzonych zaburzeń rozwojowych FAS/FASD.
W części nr 2 doświadczenie dotyczy osoby skierowanej do realizacji zamówienia w diagnozowaniu afazji u dzieci.
W części nr 3 doświadczenie dotyczy osoby skierowanej do realizacji zamówienia w diagnozowaniu zaburzeń mowy i języka u dzieci – diagnozy logopedyczne
W części nr 4 doświadczenie dotyczy osoby skierowanej do realizacji zamówienia w diagnozowaniu integracji sensorycznej u dzieci.
Dla powyższego wymogu Wykonawca poda w formularzu oferty zadeklarowaną ilość lat udokumentowanego doświadczenia dla określonej części. Jednocześnie Wykonawca wybrany jako najkorzystniejszy przed podpisaniem umowy będzie musiał na żądanie Zamawiającego udokumentować zadeklarowaną przez siebie w ofercie ilość lat.
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum
35,00 pkt.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca zadeklaruje doświadczenie poniżej 1 roku to jego oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z zapisami SWZ, gdyż jeden rok jest okresem minimalnym, jaki Zamawiający zawarł w Opisie przedmiotu zamówienia oraz warunkach udziału w postępowaniu.
c) Kryterium III –– 5% (5 punktów) - deklaracja zatrudnienia do realizacji przedmiotu zamówienia, minimum jednej osoby z grup wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem wskazanych poniżej, będącej:
a) bezrobotną w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
lub
b) osobą poszukującą pracy, niepozostającą w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
lub
c) osobą niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
lub
d) osobą do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia,
Zamawiający przyzna punkty ofercie, w której wykonawca zadeklaruje w formularzu oferty zatrudnienie do realizacji zamówienia minimum 1 osoby z grup wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem wskazanych powyżej.
Poprzez zatrudnienie zamawiający rozumie zarówno zatrudnienie nowych osób, jak i oddelegowanie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób. W sytuacji rozwiązania lub wygaśnięcia zatrudnienia przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia innej osoby ze wskazanej przez zamawiającego grupy zagrożonej wykluczeniem społecznym.
- zadeklarowanie zatrudnienia minimum 1 osoby – 5 pkt
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum
5,00 pkt.
Ocena końcowa każdej oferty zostanie obliczona, jako suma punktów uzyskanych
w poszczególnych kryteriach oceny ofert, na podstawie poniższego wzoru:
P = C + D + Z
C – Cena
D – Doświadczenie osoby trenera
Z - zatrudnienia 1 osoby
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby, która będzie świadczyła usługę diagnozy powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu” (waga 35%).
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: deklaracja zatrudnienia do realizacji przedmiotu zamówienia, minimum jednej osoby z grup wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem wskazanych w SWZ
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 - diagnozy logopedyczne– 7 diagnoz
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
a) kryterium nr I w części od 1 do 4: cena (waga 60%)
Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C = C min x Zp x Wp
C o
gdzie: C min – cena brutto oferty najtańszej
C o – cena brutto oferty ocenianej
Zp – znaczenie procentowe kryterium, tu: 60,0%
Wp – waga punktowa kryterium, tu: 100 pkt.
b) kryterium II w części od 2 do 7: Doświadczenie osoby, która będzie świadczyła usługę diagnozy powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu” (waga 35%).
a) Posiadanie 2- letniego doświadczenia w realizacji usług diagnozy – 10 punktów;
b) Posiadanie 3 - letniego doświadczenia w realizacji usług diagnozy – 20 punktów;
c) Posiadanie co najmniej 4- letniego doświadczenia w realizacji usług diagnozy – 35 punktów.
UWAGA
W części nr 1 doświadczenie dotyczy osoby skierowanej do realizacji zamówienia w diagnozowaniu płodowego zespołu alkoholowego/spektrum poalkoholowych wrodzonych zaburzeń rozwojowych FAS/FASD.
W części nr 2 doświadczenie dotyczy osoby skierowanej do realizacji zamówienia w diagnozowaniu afazji u dzieci.
W części nr 3 doświadczenie dotyczy osoby skierowanej do realizacji zamówienia w diagnozowaniu zaburzeń mowy i języka u dzieci – diagnozy logopedyczne
W części nr 4 doświadczenie dotyczy osoby skierowanej do realizacji zamówienia w diagnozowaniu integracji sensorycznej u dzieci.
Dla powyższego wymogu Wykonawca poda w formularzu oferty zadeklarowaną ilość lat udokumentowanego doświadczenia dla określonej części. Jednocześnie Wykonawca wybrany jako najkorzystniejszy przed podpisaniem umowy będzie musiał na żądanie Zamawiającego udokumentować zadeklarowaną przez siebie w ofercie ilość lat.
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum
35,00 pkt.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca zadeklaruje doświadczenie poniżej 1 roku to jego oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z zapisami SWZ, gdyż jeden rok jest okresem minimalnym, jaki Zamawiający zawarł w Opisie przedmiotu zamówienia oraz warunkach udziału w postępowaniu.
c) Kryterium III –– 5% (5 punktów) - deklaracja zatrudnienia do realizacji przedmiotu zamówienia, minimum jednej osoby z grup wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem wskazanych poniżej, będącej:
a) bezrobotną w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
lub
b) osobą poszukującą pracy, niepozostającą w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
lub
c) osobą niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
lub
d) osobą do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia,
Zamawiający przyzna punkty ofercie, w której wykonawca zadeklaruje w formularzu oferty zatrudnienie do realizacji zamówienia minimum 1 osoby z grup wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem wskazanych powyżej.
Poprzez zatrudnienie zamawiający rozumie zarówno zatrudnienie nowych osób, jak i oddelegowanie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób. W sytuacji rozwiązania lub wygaśnięcia zatrudnienia przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia innej osoby ze wskazanej przez zamawiającego grupy zagrożonej wykluczeniem społecznym.
- zadeklarowanie zatrudnienia minimum 1 osoby – 5 pkt
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum
5,00 pkt.
Ocena końcowa każdej oferty zostanie obliczona, jako suma punktów uzyskanych
w poszczególnych kryteriach oceny ofert, na podstawie poniższego wzoru:
P = C + D + Z
C – Cena
D – Doświadczenie osoby trenera
Z - zatrudnienia 1 osoby
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby, która będzie świadczyła usługę diagnozy powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu” (waga 35%).
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: deklaracja zatrudnienia do realizacji przedmiotu zamówienia, minimum jednej osoby z grup wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem wskazanych w SWZ
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 - diagnozy zaburzeń integracji sensorycznej (SI) – 7 diagnoz
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
a) kryterium nr I w części od 1 do 4: cena (waga 60%)
Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C = C min x Zp x Wp
C o
gdzie: C min – cena brutto oferty najtańszej
C o – cena brutto oferty ocenianej
Zp – znaczenie procentowe kryterium, tu: 60,0%
Wp – waga punktowa kryterium, tu: 100 pkt.
b) kryterium II w części od 2 do 7: Doświadczenie osoby, która będzie świadczyła usługę diagnozy powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu” (waga 35%).
a) Posiadanie 2- letniego doświadczenia w realizacji usług diagnozy – 10 punktów;
b) Posiadanie 3 - letniego doświadczenia w realizacji usług diagnozy – 20 punktów;
c) Posiadanie co najmniej 4- letniego doświadczenia w realizacji usług diagnozy – 35 punktów.
UWAGA
W części nr 1 doświadczenie dotyczy osoby skierowanej do realizacji zamówienia w diagnozowaniu płodowego zespołu alkoholowego/spektrum poalkoholowych wrodzonych zaburzeń rozwojowych FAS/FASD.
W części nr 2 doświadczenie dotyczy osoby skierowanej do realizacji zamówienia w diagnozowaniu afazji u dzieci.
W części nr 3 doświadczenie dotyczy osoby skierowanej do realizacji zamówienia w diagnozowaniu zaburzeń mowy i języka u dzieci – diagnozy logopedyczne
W części nr 4 doświadczenie dotyczy osoby skierowanej do realizacji zamówienia w diagnozowaniu integracji sensorycznej u dzieci.
Dla powyższego wymogu Wykonawca poda w formularzu oferty zadeklarowaną ilość lat udokumentowanego doświadczenia dla określonej części. Jednocześnie Wykonawca wybrany jako najkorzystniejszy przed podpisaniem umowy będzie musiał na żądanie Zamawiającego udokumentować zadeklarowaną przez siebie w ofercie ilość lat.
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum
35,00 pkt.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca zadeklaruje doświadczenie poniżej 1 roku to jego oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z zapisami SWZ, gdyż jeden rok jest okresem minimalnym, jaki Zamawiający zawarł w Opisie przedmiotu zamówienia oraz warunkach udziału w postępowaniu.
c) Kryterium III –– 5% (5 punktów) - deklaracja zatrudnienia do realizacji przedmiotu zamówienia, minimum jednej osoby z grup wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem wskazanych poniżej, będącej:
a) bezrobotną w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
lub
b) osobą poszukującą pracy, niepozostającą w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
lub
c) osobą niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
lub
d) osobą do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia,
Zamawiający przyzna punkty ofercie, w której wykonawca zadeklaruje w formularzu oferty zatrudnienie do realizacji zamówienia minimum 1 osoby z grup wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem wskazanych powyżej.
Poprzez zatrudnienie zamawiający rozumie zarówno zatrudnienie nowych osób, jak i oddelegowanie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób. W sytuacji rozwiązania lub wygaśnięcia zatrudnienia przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia innej osoby ze wskazanej przez zamawiającego grupy zagrożonej wykluczeniem społecznym.
- zadeklarowanie zatrudnienia minimum 1 osoby – 5 pkt
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum
5,00 pkt.
Ocena końcowa każdej oferty zostanie obliczona, jako suma punktów uzyskanych
w poszczególnych kryteriach oceny ofert, na podstawie poniższego wzoru:
P = C + D + Z
C – Cena
D – Doświadczenie osoby trenera
Z - zatrudnienia 1 osoby
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby, która będzie świadczyła usługę diagnozy powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu” (waga 35%).
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: deklaracja zatrudnienia do realizacji przedmiotu zamówienia, minimum jednej osoby z grup wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem wskazanych w SWZ
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp.
5.1.1 Warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – wpis do odpowiedniego rejestru.
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
5.1.2. Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – zezwolenia, licencje, koncesje lub wpis do rejestru:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
5.1.3 Warunek dotyczący określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej Wykonawcy.
5.1.4 Warunek, dotyczący zdolności technicznej i zawodowej:
Wykonawca w zakresie wszystkich części musi dysponować osobą zdolną do wykonania zamówienia:
W zakresie części nr 1: diagnozy płodowego zespołu alkoholowego/spektrum poalkoholowych wrodzonych zaburzeń rozwojowych FAS/FASD
Wykonawca spełni niniejszy warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą dedykowaną do realizacji zamówienia posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe (wykształcenie)
i doświadczenie zawodowe tj.:
1. wyższe wykształcenie na kierunku psychologia;
oraz
2. ukończone studia podyplomowe z zakresu neuropsychologii.
oraz
3. udokumentowane minimum roczne doświadczenie w diagnozowaniu płodowego zespołu alkoholowego/spektrum poalkoholowych wrodzonych zaburzeń neurorozwojowych FAS/FASD (Zamawiający zsumuje okresy doświadczenia odnoszące się do danego warunku)
Ocena spełnienia tego warunku odbywać się będzie według formuły „spełnia/nie spełnia” „Wykazu osób”, przy czym dokument ten powinien zawierać co najmniej ww. osoby z informacjami o posiadanym wykształceniu i doświadczeniu.
W zakresie części nr 2 –diagnozy afazji
Wykonawca spełni niniejszy warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą dedykowaną do realizacji zamówienia – diagnozy afazji, która jest zdolna do wykonania zamówienia, o doświadczeniu zawodowym, kwalifikacjach i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, spełniającą łącznie co najmniej następujące wymagania:
1. wykształcenie wyższe licencjackie lub magisterskie na kierunku logopedia
oraz
2. ukończone studia podyplomowe z zakresu neurologopedii lub neuropsychologii,
oraz
3. udokumentowane minimum roczne doświadczenie w diagnozowaniu afazji u dzieci (Zamawiający zsumuje okresy doświadczenia odnoszące się do danego warunku)
Ocena spełnienia tego warunku odbywać się będzie według formuły „spełnia/nie spełnia” „Wykazu osób”, przy czym dokument ten powinien zawierać co najmniej informacje o posiadanym wykształceniu i doświadczeniu.
W zakresie części nr 3 - diagnozy logopedycznej
Wykonawca spełni niniejszy warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą dedykowaną do realizacji zamówienia – diagnozy logopedycznej, która jest zdolna do wykonania zamówienia, o doświadczeniu zawodowym, kwalifikacjach i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, spełniającą łącznie co najmniej następujące wymagania:
1. wykształcenie wyższe licencjackie lub magisterskie na kierunku neurologopedia lub inne wyższe wykształcenie uprawniające do wykonywania zawodu logopedy lub ukończenie studiów podyplomowych z zakresu logopedii/neurologopedii.
oraz
2. udokumentowane minimum roczne doświadczenie w diagnozowaniu zaburzeń mowy i języka u dzieci (Zamawiający zsumuje okresy doświadczenia odnoszące się do danego warunku)
Ocena spełnienia tego warunku odbywać się będzie według formuły „spełnia/nie spełnia” „Wykazu osób”, przy czym dokument ten powinien zawierać co najmniej informacje o posiadanym wykształceniu i doświadczeniu.
W zakresie części nr 4 – diagnozy zaburzeń integracji sensorycznej (SI)
Wykonawca spełni niniejszy warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą dedykowaną do realizacji zamówienia – diagnozy zaburzeń integracji sensorycznej (SI), która jest zdolna do wykonania zamówienia, o doświadczeniu zawodowym, kwalifikacjach i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, spełniającą łącznie co najmniej następujące wymagania:
a) posiada wyższe wykształcenie magisterskie na kierunku logopedia lub psychologia lub fizjoterapia lub pedagogika,
b) posiada ukończone studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej,
b) posiada udokumentowane minimum roczne doświadczenie w diagnozowaniu integracji sensorycznej u dzieci. (Zamawiający zsumuje okresy doświadczenia odnoszące się do danego warunku).
Ocena spełnienia tego warunku odbywać się będzie według formuły „spełnia/nie spełnia” „Wykazu osób”, przy czym dokument ten powinien zawierać co najmniej informacje o posiadanym wykształceniu i doświadczeniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania wykonawca zobowiązany jest złożyć:
Zamawiający nie żąda dokumentów na potwierdzenia spełniania przez wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć:
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta winna zawierać:a) wypełniony formularz ofertowy dla każdej z części odrębnie wraz z oświadczeniem wykonawcy o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ.
b) wypełniony wykaz osób do kryterium oceny ofert zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ
c) wypełniony formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ
d) oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako ustawa Pzp) dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w lit. c), składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w lit. c), składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
oświadczenie podmiotu, udostępniającego zasoby, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako ustawa Pzp) dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do SWZ.
e) oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako ustawa Pzp) dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w lit. b), składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenie podmiotu, udostępniającego zasoby, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako ustawa Pzp) dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do SWZ;
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w lit. b), a także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
f) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
g) Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SWZ.
h) zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, zgodnie ze wzorem załącznika nr 6 do SWZ (jeżeli Wykonawca zastrzega informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa);
i) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, o ile sposób reprezentacji wskazany w pełnomocnictwie (lider) uległ zmianie w stosunku do pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza.
j) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile nie zostało złożone wraz z ofertą lub jeśli prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIEZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE/ KONSORCJA).
9.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek, o których mowa w pkt. 6 SWZ.
9.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia,
o których mowa w pkt. 8.1. SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
9.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zawarte w formularzu oferty podpisuje każdy z Wykonawców.
9.5. Kopie dokumentów dotyczących wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ - wzorem umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-16 15:00
8.2.) Miejsce składania ofert: poprzez platformę przetargową e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-16 15:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Ponadto, w związku z wejściem w życie regulacji ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresieprzeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz.
835) (zwanej dalej ustawą) – stanowiącą regulację prawa powszechnie obowiązującego, która statuuje wobec tzw.
podmiotów rosyjskich (tzn. podmiotów objętych / określonych dyspozycją tego aktu prawnego – zgodnie z poniższym)
sankcje i zakazy związane z obszarem zamówień publicznych – Zamawiający wskazuje, iż na gruncie niniejszego
postępowania, obok podstaw wykluczenia określonych w pkt 6.1. SWZ (tzn. statuowanych przepisami art. 108 ustawy PZP),
zastosowanie mają również sankcje określone tą regulacją szczególną.
2.Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej i opatrzona kwalifikowalnym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Wykonawca wskaże w umowie imię i nazwisko specjalisty oraz zobowiąże tą osobę do przedłożenia aktualnego
zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego, potwierdzającego brak skazania prawomocnym wyrokiem za
umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, a także wyrażenia przez osobę prowadzącą szkolenie zgody na
weryfikację w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz w Rejestrze Państwowej Komisji do spraw
przeciwdziałania wykorzystaniu seksualnemu małoletnich poniżej lat 15 – zgodnie z art. 7b ust. 1 oraz ust. 2 pkt. 5 ustawy z
dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;