BZP: Razem Bezpieczniej w Mszanie Dolnej – wdrożenie miejskiego monitoringu wizyjnego
03.10.2025
2025/BZP 00456141/01
Miasto Mszana Dolna
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Razem Bezpieczniej w Mszanie Dolnej – wdrożenie miejskiego monitoringu wizyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Mszana Dolna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: marsz. J. Piłsudskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Mszana Dolna
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-730
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@mszana-dolna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana-dolna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Razem Bezpieczniej w Mszanie Dolnej – wdrożenie miejskiego monitoringu wizyjnego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32dfa5ad-d3e7-42d0-a0e1-5e1d44bf30ca
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00456141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-32dfa5ad-d3e7-42d0-a0e1-5e1d44bf30ca3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności
przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: miasto@mszana-dolna.pl (nie dotyczy składania ofert).
Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w Rozdziale XIII
SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Mszana Dolna, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 2, 34-730 Mszana Dolna, pod adresem e-mail: iod@mszana-dolna.pl
2) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art.74 ustawy PZP.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zawarto w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGK.271.9.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa oraz wykonanie miejskiego monitoringu wizyjnego
4.2.6.) Główny kod CPV: 34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym
32422000-7 - Elementy składowe sieci
32562200-2 - Światłowodowe kable telekomunikacyjne
51511400-1 - Usługi instalowania specjalnych systemów przesyłowych
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32400000-7 - Sieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Przedmiot umowy w zakresie przysługującego Zamawiającemu prawa opcji może obejmować dostawę i instalację kamer w maksymalnej liczbie do 10 sztukZamawiający zastrzega, ze ilość kamer przewidziana w ramach prawa opcji jest wielkością maksymalną, a ilości te mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy.
Zamawiający będzie mógł skorzystać (w całości lub części) z prawa opcji w sytuacji, gdy zapewni( w okresie w którym może skorzystać z prawa opcji) źródło finansowania.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2,5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej - tj. posiadają ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 200 tyś. zł. , - zdolności technicznej lub zawodowej jeśli wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 usługi lub dostawy związane z wykonaniem monitoringu wizyjnego o wartości minimum 100 tyś zł każda lub jednej usługi lub dostawy odpowiednio 200 tyś. zł. oraz wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponować kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności instalacji elektrycznych lub telekomunikacyjnych5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej . W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie każdy z nich składa osobno.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: _ Wykaz wykonanych dostaw lub usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
- wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oświadczenie Wykonawcy/ Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia , Podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące spełnienia warunku udziału w postępowaniu,- Ewentualne pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy,
Zobowiązanie podmiotu trzeciego gdy wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału.