BZP: Usługa porządkowania odpadów na nieruchomościach należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych w woj. świętokrzyskim – na terenie działania KOWR OT w Kielcach
06.10.2025
2025/BZP 00458261/01
KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA ODDZIAŁ TERENOWY W KIELCACH
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa porządkowania odpadów na nieruchomościach należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych w woj. świętokrzyskim – na terenie działania KOWR OT w Kielcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA ODDZIAŁ TERENOWY W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piaskowa 18
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-323
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.kielce@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kowr.eb2b.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Osoba Prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie Nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa porządkowania odpadów na nieruchomościach należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych w woj. świętokrzyskim – na terenie działania KOWR OT w Kielcach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16738af5-5ed0-44b9-83ab-d2352551fb37
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00458261
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00085265/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usuwanie dzikich wysypisk śmieci, porządkowanie gruntów ZWRSP
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/ i pod numerem postępowania KIE.WO.260.6.2025.MJ Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XIX SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” – „Instrukcje”. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składające się na ofertę, składane są przez Wykonawcę przy użyciu zakładki „Załączniki” w trakcie etapu składania ofert. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane przez Wykonawcę po złożeniu ofert (np. na wezwanie Zamawiającego), składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”. Ewentualne wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, także składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”. Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XIX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXIII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem XXIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KIE.WO.260.6.2025.MJ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania częściowego nr 1 jest uporządkowanie nieruchomości nr 2204 o pow. 0,2569 ha położonej w obr. Ćmielów, gm. Ćmielów, powiat ostrowiecki na której występuje dzikie wysypisko śmieci.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert w postępowaniu są:
1) cena brutto – waga 60% (60 pkt)
2) termin wykonania zamówienia – waga 40% (40 pkt)
Porównywaną ceną będzie cena brutto za wykonanie danej części zamówienia. W kryterium „cena” każda z ofert złożonych na poszczególną część zamówienia niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana według poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
C – punkty za kryterium cena,
Cn – cena najniższa spośród nieodrzuconych ofert,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „termin wykonania zamówienia” każda z ofert niepodlegających odrzuceniu w danej części zamówienia będzie punktowana według poniższego wzoru:
T=(Tn:Tb) x 40
gdzie:
T – punkty za kryterium termin wykonania zamówienia,
Tn – oferta z najkrótszym terminem wykonania zamówienia spośród nieodrzuconych ofert,
Tb – termin oferty badanej
Wykonawca zobowiązany jest do zaproponowania terminu realizacji poszczególnych części zamówienia w formularzu ofertowym. Wykonawca wskazuje termin realizacji zamówienia w pełnych dniach. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najkrótszy termin wykonania zamówienia, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zadeklarowanie terminu wykonania zamówienia dłuższego niż wskazany w Rozdziale VII SWZ podstawowy termin wykonania zamówienia (20 dni kalendarzowych) spowoduje odrzucenie oferty na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp tj. treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia.
W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę żadnego terminu wykonania zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmuje do oceny, iż Wykonawca deklaruje wykonanie zamówienia w podstawowym terminie tj. do 20 dni kalendarzowych. Zamawiający oceni oferty w niniejszym kryterium na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w ofercie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania częściowego nr 2 jest uporządkowanie nieruchomości nr 942 o pow. 0,6200 ha położnej w obr. Kurozwęki, gm. Staszów, powiat staszowski na której występuje dzikie wysypisko śmieci.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert w postępowaniu są:
1) cena brutto – waga 60% (60 pkt)
2) termin wykonania zamówienia – waga 40% (40 pkt)
Porównywaną ceną będzie cena brutto za wykonanie danej części zamówienia. W kryterium „cena” każda z ofert złożonych na poszczególną część zamówienia niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana według poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
C – punkty za kryterium cena,
Cn – cena najniższa spośród nieodrzuconych ofert,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „termin wykonania zamówienia” każda z ofert niepodlegających odrzuceniu w danej części zamówienia będzie punktowana według poniższego wzoru:
T=(Tn:Tb) x 40
gdzie:
T – punkty za kryterium termin wykonania zamówienia,
Tn – oferta z najkrótszym terminem wykonania zamówienia spośród nieodrzuconych ofert,
Tb – termin oferty badanej
Wykonawca zobowiązany jest do zaproponowania terminu realizacji poszczególnych części zamówienia w formularzu ofertowym. Wykonawca wskazuje termin realizacji zamówienia w pełnych dniach. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najkrótszy termin wykonania zamówienia, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zadeklarowanie terminu wykonania zamówienia dłuższego niż wskazany w Rozdziale VII SWZ podstawowy termin wykonania zamówienia (20 dni kalendarzowych) spowoduje odrzucenie oferty na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp tj. treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia.
W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę żadnego terminu wykonania zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmuje do oceny, iż Wykonawca deklaruje wykonanie zamówienia w podstawowym terminie tj. do 20 dni kalendarzowych. Zamawiający oceni oferty w niniejszym kryterium na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w ofercie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania częściowego nr 3 jest uporządkowanie nieruchomości nr 618 o pow. 0,6400 ha położone w obr. Międzygórz, gm. Lipnik, powiat opatowski na której występuje dzikie wysypisko śmieci
4.2.6.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert w postępowaniu są:
1) cena brutto – waga 60% (60 pkt)
2) termin wykonania zamówienia – waga 40% (40 pkt)
Porównywaną ceną będzie cena brutto za wykonanie danej części zamówienia. W kryterium „cena” każda z ofert złożonych na poszczególną część zamówienia niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana według poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
C – punkty za kryterium cena,
Cn – cena najniższa spośród nieodrzuconych ofert,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „termin wykonania zamówienia” każda z ofert niepodlegających odrzuceniu w danej części zamówienia będzie punktowana według poniższego wzoru:
T=(Tn:Tb) x 40
gdzie:
T – punkty za kryterium termin wykonania zamówienia,
Tn – oferta z najkrótszym terminem wykonania zamówienia spośród nieodrzuconych ofert,
Tb – termin oferty badanej
Wykonawca zobowiązany jest do zaproponowania terminu realizacji poszczególnych części zamówienia w formularzu ofertowym. Wykonawca wskazuje termin realizacji zamówienia w pełnych dniach. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najkrótszy termin wykonania zamówienia, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zadeklarowanie terminu wykonania zamówienia dłuższego niż wskazany w Rozdziale VII SWZ podstawowy termin wykonania zamówienia (20 dni kalendarzowych) spowoduje odrzucenie oferty na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp tj. treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia.
W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę żadnego terminu wykonania zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmuje do oceny, iż Wykonawca deklaruje wykonanie zamówienia w podstawowym terminie tj. do 20 dni kalendarzowych. Zamawiający oceni oferty w niniejszym kryterium na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w ofercie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania częściowego nr 4 jest uporządkowanie nieruchomości nr 1819/19, 1819/21 o pow. 3,3473 ha, położonych w obr. Piekoszów, gm. Piekoszów, powiat kielecki na których występują dzikie wysypiska śmieci.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert w postępowaniu są:
1) cena brutto – waga 60% (60 pkt)
2) termin wykonania zamówienia – waga 40% (40 pkt)
Porównywaną ceną będzie cena brutto za wykonanie danej części zamówienia. W kryterium „cena” każda z ofert złożonych na poszczególną część zamówienia niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana według poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
C – punkty za kryterium cena,
Cn – cena najniższa spośród nieodrzuconych ofert,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „termin wykonania zamówienia” każda z ofert niepodlegających odrzuceniu w danej części zamówienia będzie punktowana według poniższego wzoru:
T=(Tn:Tb) x 40
gdzie:
T – punkty za kryterium termin wykonania zamówienia,
Tn – oferta z najkrótszym terminem wykonania zamówienia spośród nieodrzuconych ofert,
Tb – termin oferty badanej
Wykonawca zobowiązany jest do zaproponowania terminu realizacji poszczególnych części zamówienia w formularzu ofertowym. Wykonawca wskazuje termin realizacji zamówienia w pełnych dniach. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najkrótszy termin wykonania zamówienia, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zadeklarowanie terminu wykonania zamówienia dłuższego niż wskazany w Rozdziale VII SWZ podstawowy termin wykonania zamówienia (20 dni kalendarzowych) spowoduje odrzucenie oferty na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp tj. treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia.
W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę żadnego terminu wykonania zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmuje do oceny, iż Wykonawca deklaruje wykonanie zamówienia w podstawowym terminie tj. do 20 dni kalendarzowych. Zamawiający oceni oferty w niniejszym kryterium na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w ofercie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania częściowego nr 5 jest uporządkowanie nieruchomości nr 122 o pow. 3,0800 ha, położonej w obr. Bobrowniki, gm. Kluczewsko, powiat włoszczowski na której występuje dzikie wysypisko śmieci.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert w postępowaniu są:
1) cena brutto – waga 60% (60 pkt)
2) termin wykonania zamówienia – waga 40% (40 pkt)
Porównywaną ceną będzie cena brutto za wykonanie danej części zamówienia. W kryterium „cena” każda z ofert złożonych na poszczególną część zamówienia niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana według poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
C – punkty za kryterium cena,
Cn – cena najniższa spośród nieodrzuconych ofert,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „termin wykonania zamówienia” każda z ofert niepodlegających odrzuceniu w danej części zamówienia będzie punktowana według poniższego wzoru:
T=(Tn:Tb) x 40
gdzie:
T – punkty za kryterium termin wykonania zamówienia,
Tn – oferta z najkrótszym terminem wykonania zamówienia spośród nieodrzuconych ofert,
Tb – termin oferty badanej
Wykonawca zobowiązany jest do zaproponowania terminu realizacji poszczególnych części zamówienia w formularzu ofertowym. Wykonawca wskazuje termin realizacji zamówienia w pełnych dniach. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najkrótszy termin wykonania zamówienia, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zadeklarowanie terminu wykonania zamówienia dłuższego niż wskazany w Rozdziale VII SWZ podstawowy termin wykonania zamówienia (20 dni kalendarzowych) spowoduje odrzucenie oferty na podst. art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp tj. treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia.
W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę żadnego terminu wykonania zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmuje do oceny, iż Wykonawca deklaruje wykonanie zamówienia w podstawowym terminie tj. do 20 dni kalendarzowych. Zamawiający oceni oferty w niniejszym kryterium na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w ofercie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:- Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
- Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
- Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
- Zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada niezbędne doświadczenie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie Wykonawca wykonał co najmniej jedną usługę o wartości minimum 40 000,00 zł brutto (czterdzieści tysięcy złotych), polegającą na likwidacji nielegalnego składowiska odpadów.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w Rozdziale IX SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzanych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – wykaz usług wykonanych w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Wykaz stanowi podstawę weryfikacji, powinien zatem zawierać jak najpełniejsze, nie budzące wątpliwości dane.
Dowody (referencje) nie stanowią wykazu i go nie uzupełniają tylko go potwierdzają, to wykaz powinien zawierać pełne dane.
Dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia i zawierać wskazanie:a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 Rozdziału IX SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W tym przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum wymagane jest wskazanie lidera w formularzu oferty.
Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w Umowie, poza okolicznościami wymienionymi w SWZ i w art. 455 ustawy prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach:1) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej;
2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron;
3) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
Strony przewidują także możliwość zmiany umowy w następujących sytuacjach:
1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej Umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę,
2) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenie lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu umowy w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie;
3) w przypadku zmian obciążeń publiczno-prawnych (np. cła), cen urzędowych i innych niezależnych od Stron administracyjnych regulacji bezpośrednio wpływających na koszty dostarczenia przedmiotu umowy.
Niezależnie od powyższego, Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych Umowy, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności usprawniających realizację zamówienia. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy.
W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych.