BZP: Dostawa ciągnika do nauki jazdy oraz kosiarki dyskowej na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu
06.10.2025
2025/BZP 00459837/01
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ciągnika do nauki jazdy oraz kosiarki dyskowej na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Studzieniec 30
1.5.2.) Miejscowość: Sierpc
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@estudzieniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zszstudzieniec.bip.org.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ciągnika do nauki jazdy oraz kosiarki dyskowej na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ac51415-e0c6-4dd3-9b9c-7f2e855af529
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00459837
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00062375/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego do nauki jazdy
1.2.12 Dostawa kosiarki dyskowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zsckrstudzieniec.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zsckrstudzieniec.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://zsckrstudzieniec.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu.
[Szczegółowa klauzula informacyjna RODO została określona w Rozdziale XXIII SWZ- ze względu na ograniczoną ilość wprowadzenia znaków w ogłoszeniu o zamówieniu}
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSCKR.071/4/31/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego do nauki jazdy (1 sztuka) o minimalnych parametrach:
WYMAGANE PARAMETRY:
Fabrycznie nowy – rok produkcji nie starszy niż 2024 r.
Napędzany na cztery koła.
Przystosowany do nauki jazdy.
SILNIK:
Napędzany olejem napędowym, wysokoprężny, turbodoładowany.
Moc znamionowa – w przedziale od 60 - 80 KM.
4 cylindrowy
Spełniający aktualnie obowiązujące normy emisji spalin.
Chłodzony cieczą.
Sprężarka instalacji pneumatycznej.
Instalacja pneumatyczna do sterowania hamulcami przyczep (jedno i dwu obwodowa)
SKRZYNIA BIEGÓW:
Skrzynia biegów synchronizowana, liczba biegów do przodu i do tyłu min. 18;
Skrzynia minimum 5 biegowa z jednym półbiegiem na każdym biegu, zmienianym pod obciążeniem;
Rewers elektrohydrauliczny;
Blokada przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego;
WAŁEK ODBIORU MOCY
• Obroty wałka odbioru mocy – zakres 540 - 1000 obr./min.
HYDRAULIKA:
Regulacja podnośnika: siłowa, pozycyjna, mieszana;
Sterowanie podnośnikiem – elektrohydrauliczne;
Sterowanie podnośnikiem z pozycji błotnika;
Rozdzielacz obiegu zewnętrznego dwusekcyjny, jedno wejście powrotne.
TYLNY TUZ: I UKŁAD ZACZEPIENIA
Zaczep transportowy automatyczny, przesuwnie sterowany;
Tylny układ zawieszenia z końcówkami hakowymi;
Łącznik górny centralny sterowany hydraulicznie (KAT3), min. długość 660 mm.
TYLNY MOST NAPĘDOWY:
Hamulce tarczowe.
Hamulec postojowy po lewej stronie operatora.
UKŁAD ELEKTRYCZNY:
Napięcie – 12V.
Wskaźnik obrotów silnika z licznikiem motogodzin.
Wskaźnik poziomu paliwa i wskaźnik temperatury silnika.
Wskaźnik ciśnienia pneumatyki.
OŚWIETLENIE:
Dwa przednie główne światła drogowe.
Cztery przednie robocze światła LED barwa zimna.
Cztery tylne robocze światła LED barwa zimna.
Lampa błyskowa żółta – kogut.
MIEJSCE KIEROWCY:
Kabina z ogrzewaniem, radiem, wentylacją i klimatyzacją montowaną fabrycznie.
Ergonomiczne siedzenie kierowcy.
Dodatkowe siedzenie dla instruktora po lewej stronie, spełniające warunki określone w ROZPORZĄDZENIU MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2024 poz. 502 ze zm.) Dział IV (Warunki techniczne ciągnika rolniczego, leśnego i pojazdu wolnobieżnego oraz przyczepy przeznaczonej do łączenia z tymi pojazdami), Rozdział 1, § 45, punkt 4.
Aktualne świadectwo homologacji na dwie osoby, uwzględniające wyposażenie ciągnika w urządzenia do sterowania hamulcami dla instruktora nauki jazdy.
Dodatkowe lusterka dla instruktora (dwa lusterka zewnętrzne, jedno po lewej i jedno po prawej stronie ciągnika i jedno wewnętrzne).
Układ kierowniczy ze wspomaganiem hydraulicznym.
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach.
Przednia i tylna wycieraczka szyby.
Spryskiwacz przedniej i tylnej szyby.
POZOSTAŁE:
Zbiornik paliwa min. 90 litrów z korkiem na klucz
Ogumienie : koła tylne min.420/85R30, koła przednie min. 320/85R20.
Błotniki przednie skrętne
Błotniki tylne dopasowane do szerokości kół.
Zaczep transportowy.
Trójkąt wyróżniający pojazdy wolnobieżne.
Spełnienie wymagań bhp.
Gotowy do eksploatacji.
WYMAGANIA DODATKOWE:
Pierwszy kompleksowy serwis (przegląd) wraz z częściami w cenie sprzedaży ciągnika, na miejscu u Zamawiającego.
W wyjątkowych sytuacjach, w których dokonanie naprawy nie będzie możliwe w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca odbierze niesprawny sprzęt i dokona naprawy we własnym serwisie.
Homologacja na 2 osoby i naukę jazdy.
Instrukcja obsługi i dokumentacja techniczna (katalog części zamiennych) i gwarancja w języku polskim.
Komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu.
Przeszkolenie w obsłudze ciągnika przy odbiorze.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16700000-2 - Ciągniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryteriami:
1) Cena (z VAT): 60%,
2) Gwarancja: 20%,
3) Serwis 20%
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć
oferta wynosi 100. Punkty będą przyznawane według następujących zasad:
1) Kryterium nr 1: Cena z VAT(60%) „C”, cena obliczona zostanie na postawie następującego wzoru:
C=Cmin / Co×100 pkt=... pkt , gdzie :
Cmin. – cena oferty najtańszej (brutto)
Co – cena oferty ocenianej (brutto)
(maksymalnie 100 pkt do zdobycia)
2) Kryterium nr 2: Gwarancja (20%) „G”.
Kryterium „Gwarancja” – G będzie rozpatrywane na podstawie zaproponowanego w formularzu Oferty okresu gwarancji.
a) 18 miesięcy - 0 pkt;
b) 24 miesiące - 50 pkt;
c) 36 miesięcy – 100 pkt.
(maksymalnie 100 pkt do zdobycia)
UWAGA:
W przypadku nieokreślenia w formularzu ofertowym Kryterium nr 2, tj. „Gwarancji”, Zamawiający przyjmie gwarancję na 18 miesięcy i przyzna 0 pkt. w przedmiotowym kryterium.
3). Kryterium nr 3: Serwis (20%) „S”.
Ilość punktów w kryterium „Serwis” będzie określona w następujący sposób:
1. Do 24 godzin 100pkt
2. Do 48 godzin 50 pkt
3. Do 72 godzin 0 pkt
Kryterium „Serwis” będzie rozpatrywane na podstawie wskazanego terminu przyjazdu pracowników serwisu od momentu zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego, podanego przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
(maksymalnie 100 pkt do zdobycia)
UWAGA:
W przypadku nie określenia Kryterium „Serwis”, Zamawiający uzna, że Wykonawca będzie realizował serwis do 72 godzin od momentu zgłoszenia i przyznane zostanie mu 0 pkt.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:
P=C ×60%+G ×20% +S×20% =... pkt , gdzie :
P – łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej,
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”,
G – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Gwarancja”,
S - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Serwis”
4. Łączna suma punktów przyznanych będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością pozwalającą na wybór oferty o największej liczbie punków, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów wynikająca z małej różnicy zaoferowanych cen.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa kosiarki dyskowej (1 sztuka) o minimalnych parametrach:
• Przeniesienie napędu z WOM ciągnika do listwy tnącej – przekładnia kątowa
• Fabrycznie nowa
• Zaczep tylny na trzypunkcie
• Kategoria mocowania: kat. II/2
• Zawieszenie kosiarki: tylne z centralnym punktem zawieszenia
• System odciążenia maszyny: sprężynowy
• Zabezpieczenie przed najechaniem: hydrauliczne
• Szerokość robocza: 2,5 – 3,20 m
• Obroty napędu: 540 lub 1000 obr./min
• Komplet wałków przegubowo-teleskopowych
• Zapotrzebowanie mocy: 75 – 110 KM
• Pozycja transportowa: pionowa, boczna
4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16600000-1 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryteriami:
1) Cena (z VAT): 60%,
2) Gwarancja: 20%,
3) Serwis 20%
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć
oferta wynosi 100. Punkty będą przyznawane według następujących zasad:
1) Kryterium nr 1: Cena z VAT(60%) „C”, cena obliczona zostanie na postawie następującego wzoru:
C=Cmin / Co×100 pkt=... pkt , gdzie :
Cmin. – cena oferty najtańszej (brutto)
Co – cena oferty ocenianej (brutto)
(maksymalnie 100 pkt do zdobycia)
2) Kryterium nr 2: Gwarancja (20%) „G”.
Kryterium „Gwarancja” – G będzie rozpatrywane na podstawie zaproponowanego w formularzu Oferty okresu gwarancji.
a) 18 miesięcy - 0 pkt;
b) 24 miesiące - 50 pkt;
c) 36 miesięcy – 100 pkt.
(maksymalnie 100 pkt do zdobycia)
UWAGA:
W przypadku nieokreślenia w formularzu ofertowym Kryterium nr 2, tj. „Gwarancji”, Zamawiający przyjmie gwarancję na 18 miesięcy i przyzna 0 pkt. w przedmiotowym kryterium.
3). Kryterium nr 3: Serwis (20%) „S”.
Ilość punktów w kryterium „Serwis” będzie określona w następujący sposób:
1. Do 24 godzin 100pkt
2. Do 48 godzin 50 pkt
3. Do 72 godzin 0 pkt
Kryterium „Serwis” będzie rozpatrywane na podstawie wskazanego terminu przyjazdu pracowników serwisu od momentu zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego, podanego przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
(maksymalnie 100 pkt do zdobycia)
UWAGA:
W przypadku nie określenia Kryterium „Serwis”, Zamawiający uzna, że Wykonawca będzie realizował serwis do 72 godzin od momentu zgłoszenia i przyznane zostanie mu 0 pkt.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:
P=C ×60%+G ×20% +S×20% =... pkt , gdzie :
P – łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej,
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”,
G – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Gwarancja”,
S - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Serwis”
4. Łączna suma punktów przyznanych będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością pozwalającą na wybór oferty o największej liczbie punków, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów wynikająca z małej różnicy zaoferowanych cen.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
specyfikację oferowanego sprzętu5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty (tj. Formularza oferty) Wykonawca dołącza:1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 1.
2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 2.
3) specyfikację oferowanego sprzętu
Oświadczenia składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Inne dokumenty dołączane do Formularza oferty:
1) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2) Oferta wspólna musi spełniać wymagania:
a) oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 składa:
- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu) lub
- pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń) w imieniu każdego z Wykonawców osobno.
b) oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 składa:
- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu)
lub
- pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń) w imieniu każdego z Wykonawców osobno.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności zgodnie z art. 455 uPZP.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zsckrstudzieniec.ezamawiajacy
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-16 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835 z późn. zm.):1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z
17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej "rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1.
3. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia