BZP: Remont elewacji wraz z dociepleniem ścian w budynku zakwaterowania osadzonych C w Zakładzie Karnym we Włocławku
07.10.2025
2025/BZP 00460024/01
Zakład Karny we Włocławku
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont elewacji wraz z dociepleniem ścian w budynku zakwaterowania osadzonych
C w Zakładzie Karnym we Włocławku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny we Włocławku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319687
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartnicka 10
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-809
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_wloclawek@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji wraz z dociepleniem ścian w budynku zakwaterowania osadzonych
C w Zakładzie Karnym we Włocławku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af1d8df5-d460-4bf3-99af-582658e89b1f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00460024
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112919/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont elewacji wraz z dociepleniem ścian w budynku zakwaterowania osadzonych C w Zakładzie Karnym we Włocławku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-af1d8df5-d460-4bf3-99af-582658e89b1f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-af1d8df5-d460-4bf3-99af-582658e89b1f
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
9. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj za-łącznik”).
12. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wy-nosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
15. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zk_wloclawek@sw.gov.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). Wszelkie składane w ten sposób dokumenty muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: . rtf, doc, docx, odt, pdf.
16. Zalecenia Zamawiającego dotyczące stosowania podpisu elektronicznego:
a) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się stosowanie podpisu w formacie PadES,
b) dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się zastosowanie podpisu wewnętrznego w formacie XAdES. Wykonawca zobowiązany jest załączyć plik z dokumentem oraz plik z podpisem, o ile plik z dokumentem nie zawiera formatu podpisu elektronicznego.
17. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D.Kw.2232.10.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: „Remont elewacji wraz z dociepleniem ścian w budynku zakwaterowania osadzonych C w Zakładzie Karnym we Włocławku”.
2. Całość robót budowlanych należy wykonać zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną z zachowaniem przepisów BHP. Zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać certyfikat jakości lub deklarację zgodności. Prace muszą być prowadzone w taki sposób, aby nie zagrażały bezpieczeństwu i nie powodowały zbyt dużych utrudnień w funkcjonowaniu jednostki.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) demontaż oraz ponowny montaż klimatyzatorów,
2) demontaż oraz ponowny montaż urządzeń techniczno-ochronnych, blend oraz siatek stalowych w otworach okiennych z przedłużeniem mocowań,
3) rozbiórka opaski budynku oraz ułożenie kostki betonowej wokół budynku wraz ze stabilizacją i podbudo-wą,
4) wykonanie izolacji odkrytych ścian fundamentowych,
5) rozbiórka istniejących zadaszeń nad wejściami do budynku oraz zamurowanie otworów po rozebranych
luksferach,
6) odtworzenie daszków lekkiej konstrukcji nad wejściami,
7) wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych
8) wykonanie tynków,
9) naprawa murków przy wejściu do budynku wraz z malowaniem lub założeniem tynku elewacyjnego
i zabezpieczeniu czapek,
10) malowanie zewnętrznych krat okiennych, blend, siatek stalowych na budynku,
11) wymiana wszystkich parapetów w otworach okiennych budynku.
Prace remontowe będą prowadzone na zewnątrz obiektu. Z uwagi na to, iż roboty budowlane będą prowadzone w sąsiedztwie czynnych obiektów - budynki zakwaterowania osadzonych Wykonawca zobowiązany będzie zorganizować je tak, aby nie narażać użytkowników obiektów i osób trzecich na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót oraz zobowiązany będzie współpracować z Zamawiającym w trakcie realizacji robót budowlanych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości oraz rękojmi
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy oraz załączników stanowiących integralną część umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z tym że zmiany nie mogą naruszać odpowiednich uregulowań zawartych w art. 455 ustawy Prawa zamówień publicznych.2. Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
w przypadku, gdy:
1) Niezbędna jest zmiana terminu zakończenia robót z powodu:
a) zmiany terminu realizacji robót wynikające z przyczyn związanych z wystąpieniem ponadnormatywnych złych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie prac zgodnie ze sztuką budowlaną lub warunkami wykonania robót w danej technologii,
b) zmiany w sposobie realizacji części Umowy spowodowanej uzasadnionymi przyczynami technicznymi i technologicznymi, potwierdzonymi opiniami biegłych i rzeczoznawców niezależnymi od woli stron,
c) wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej
(o ilość dni wstrzymania robót),
d) inne niezależne od Wykonawcy zdarzenia, które Zamawiający uzna za uzasadniające zmianę terminu.
2) Wystąpienia siły wyższej tj. zdarzenia zewnętrznego o nadzwyczajnym charakterze, niezależnego od Stron, niemożliwego lub nadzwyczaj trudnego do przewidzenia, którego skutkom nie dało się zapobiec, np. klęski żywiołowe, wojny, pożary, strajki generalne, zamieszki, epidemie.
3) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu umowy.
4) Konieczności wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy.
5) Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień niniejszej umowy
w zakresie terminów wystawiania faktur częściowych w przypadku zmiany harmonogramu realizacji robót.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy