BZP: Dostawa sprzętu i wyposażenia modułu GFFF dla KW PSP w Olsztynie
07.10.2025
2025/BZP 00462426/01
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu i wyposażenia modułu GFFF dla KW PSP w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173597
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 16
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-045
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 47 7319 500
1.5.8.) Numer faksu: 47 7319 505
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwsekretariat@kwpsp.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kwpsp-olsztyn
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ochrona przeciwpożarowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i wyposażenia modułu GFFF dla KW PSP w Olsztynie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6ccf846-e08c-4037-b0b5-c2de2d69b17b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00462426
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00061142/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa sprzętu i wyposażenia modułu GFFF dla KW PSP w Olsztynie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kwpspolsztyn.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie komunikował się z Wykonwacami za pośrednictwem platformy zakupowej https://kwpspolsztyn.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim.
2. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za
pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma”) pod adresem: https://kwpspolsztyn.eb2b.com.pl.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie
Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny
pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje
warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
5. Instrukcja korzystania z Platformy:
1) w zakładce „Postępowania”, dalej „Lista postępowań otwartych” wykonawca wybiera niniejsze postępowanie oraz korzystając z
polecenia „Zgłoś się do udziału w postępowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, kiedy
wykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania użytkownika do Systemu w przypadku posiadania konta na
Platformie;
2) po wypełnieniu formularza rejestracyjnego wykonawca otrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może
dokonać pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która może
potrwać do 24h (8h roboczych).
3) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-
mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformę;
4) w zakładce „Załączniki” przedmiotowego postępowania dostępna jest dokumentacja postępowania (SWZ oraz pozostałe
dokumenty). Pobranie dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania
wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie „Pobierz wszystkie załączniki
organizatora”.
6. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s,
2) komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 4 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów
operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0.
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
7. Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według
Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” – „Instrukcje”.
1). Zamawiający zaleca wczytywanie na Platformę plików w maksymalnym rozmiarze do 50 MB.
Wszystkie informacja dot. wymagań technicznych i organizacyjnych zawarte są w dziale IX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem da-nych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE Dz.U.UE.L.2016.119.1), zwanego dalej „RODO”,
informujemy, że:
1. Administratorem przetwarzającym Pani(a) dane osobowe jest Warmińsko-Mazurski Ko-mendant Wojewódzki Państwowej Straży
Pożarnej, z siedzibą w Olsztynie (10-045), przy ul. Niepodległości 16 (adres poczty elektronicznej: kwsekreteriat@kwpsp.olsztyn.pl).
2. W Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, adres: 10-045 Olsztyn,
ul Niepodległości 16, adres poczty elektronicznej: iod@kwpsp.olsztyn.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumenta-cja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz podmioty przetwarzające na rzecz administratora.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane będą przechowywane przez okres 4 lat od daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania Umowy przekracza 4 lat, okres rzechowywania obejmuje cały czas trwania Umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana doty-czących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników.)
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postepowania
oraz nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowy-wania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w
celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Eu-ropejskiej lub
państwa członkowskiego.)
8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Pre-zes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531-03-00, fax. 22 531-03-01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że
przetwa-rzanie narusza przepisy RODO.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
10. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zau-tomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WT.2370.18.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu i wyposażenia modułu GFFF (Ground Forest Fire Fighting) dla KW PSP w Olsztynie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz i opis sprzętu) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ, tj. formularzu asortymentowo-cenowym, zawierającym minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla przedmiotu zamówienia oraz
załączniku nr 8 – projektowane postanowienia umowy, określającym szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy.
2. Przedmiot zamówienia ma być nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, zgodny z obowiązującymi normami i
standardami jakości, kompletny i gotowy do użytkowania, a także musi spełniać minimalne wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe określone w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42122110-4 - Pompy gaśnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu i wyposażenia modułu GFFF (Ground Forest Fire Fighting) dla KW PSP w Olsztynie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz i opis sprzętu) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ, tj. formularzu asortymentowo-cenowym, zawierającym minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla przedmiotu zamówienia oraz
załączniku nr 8 – projektowane postanowienia umowy, określającym szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy.
2. Przedmiot zamówienia ma być nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, zgodny z obowiązującymi normami i
standardami jakości, kompletny i gotowy do użytkowania, a także musi spełniać minimalne wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe określone w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
35111510-3 - Ręczne narzędzia do tłumienia ognia
44482100-3 - Węże gaśnicze
44611500-1 - Zbiorniki na wodę
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu i wyposażenia modułu GFFF (Ground Forest Fire Fighting) dla KW PSP w Olsztynie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz i opis sprzętu) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ, tj. formularzu asortymentowo-cenowym, zawierającym minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla przedmiotu zamówienia oraz
załączniku nr 8 – projektowane postanowienia umowy, określającym szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy.
2. Przedmiot zamówienia ma być nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, zgodny z obowiązującymi normami i
standardami jakości, kompletny i gotowy do użytkowania, a także musi spełniać minimalne wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe określone w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
35111510-3 - Ręczne narzędzia do tłumienia ognia
44511000-5 - Narzędzia ręczne
44512700-9 - Pilniki lub tarniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu i wyposażenia modułu GFFF (Ground Forest Fire Fighting) dla KW PSP w Olsztynie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz i opis sprzętu) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ, tj. formularzu asortymentowo-cenowym, zawierającym minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla przedmiotu zamówienia oraz
załączniku nr 8 – projektowane postanowienia umowy, określającym szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy.
2. Przedmiot zamówienia ma być nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, zgodny z obowiązującymi normami i
standardami jakości, kompletny i gotowy do użytkowania, a także musi spełniać minimalne wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe określone w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18931100-5 - Plecaki
18931000-4 - Torby podróżne
18142000-6 - Okulary ochronne
44512910-4 - Końcówki wierteł
44512920-7 - Końcówki śrubokrętów
44512930-0 - Skrzynki narzędziowe
44512940-3 - Zestawy narzędziowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu i wyposażenia modułu GFFF (Ground Forest Fire Fighting) dla KW PSP w Olsztynie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz i opis sprzętu) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ, tj. formularzu asortymentowo-cenowym, zawierającym minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla przedmiotu zamówienia oraz
załączniku nr 8 – projektowane postanowienia umowy, określającym szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy.
2. Przedmiot zamówienia ma być nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, zgodny z obowiązującymi normami i
standardami jakości, kompletny i gotowy do użytkowania, a także musi spełniać minimalne wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe określone w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18931000-4 - Torby podróżne
18931100-5 - Plecaki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu i wyposażenia modułu GFFF (Ground Forest Fire Fighting) dla KW PSP w Olsztynie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz i opis sprzętu) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ, tj. formularzu asortymentowo-cenowym, zawierającym minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla przedmiotu zamówienia oraz
załączniku nr 8 – projektowane postanowienia umowy, określającym szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy.
2. Przedmiot zamówienia ma być nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, zgodny z obowiązującymi normami i
standardami jakości, kompletny i gotowy do użytkowania, a także musi spełniać minimalne wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe określone w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 37414000-3 - Towary kempingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu i wyposażenia modułu GFFF (Ground Forest Fire Fighting) dla KW PSP w Olsztynie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz i opis sprzętu) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ, tj. formularzu asortymentowo-cenowym, zawierającym minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla przedmiotu zamówienia oraz
załączniku nr 8 – projektowane postanowienia umowy, określającym szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy.
2. Przedmiot zamówienia ma być nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, zgodny z obowiązującymi normami i
standardami jakości, kompletny i gotowy do użytkowania, a także musi spełniać minimalne wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe określone w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44617300-1 - Pudła gotowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy;
2) Oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt i wyposażenie spełniają normy i wymagania stawiane przez zamawiającego (opisane w formularzu asortymentowo – cenowym) – wzór załącznik nr 7 do SWZ5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt i wyposażenie spełniają normy i wymagania stawiane przez zamawiającego (opisane w formularzu asortymentowo – cenowym) – wzór załącznik nr 7 do SWZ5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą należy złożyć1. Formularz asortymentowo – cenowy (obowiązkowy, składany wraz z ofertą)
2. Wzór – oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania (obowiązkowy)
3. Wzór – oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (obowiązkowy – jeśli dotyczy)
4. Pełnomocnictwo do złożenia oferty - jeśli dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą:1. pełnomocnictwo do reprezentowania albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego
2. oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które dostawy
wykonają poszczególni Wykonawcy
3. oświadczenie wstępne - załącznik nr 3 do SWZ - składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie te potwierdzaja brak
podstaw wykluczenia.