BZP: Dostawa i montaż urządzeń „Wirtualnej strzelnicy” w Zespole Szkół Nr 1 im. Powstańców Śląskich w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 r.
08.10.2025
2025/BZP 00463809/01
POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż urządzeń „Wirtualnej strzelnicy” w Zespole Szkół Nr 1 im. Powstańców Śląskich w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: PCUW KK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366209564
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstantego Damrota 30
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.8.) Numer faksu: sekretariat@cuwkk.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuwkk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 366209564
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Konstantego Damrota 30
1.11.4.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.11.5.) Kod pocztowy: 47-220
1.11.6.) Województwo: opolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkk.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.bip.cuwkk.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż urządzeń „Wirtualnej strzelnicy” w Zespole Szkół Nr 1 im. Powstańców Śląskich w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f381f998-9404-4559-bb38-039c8789831b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00463809
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041770/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa i montaż urządzeń „Wirtualnej strzelnicy” w Zespole Szkół Nr 1 im. Powstańców Śląskich w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 r
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/2b126601-500e-4131-877f-52c6a68b22153.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/2b126601-500e-4131-877f-52c6a68b2215
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/2b126601-500e-4131-877f-52c6a68b2215
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie e-ProPublico. Użytkownikiem konta może być osoba prawna, osoba fizyczna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej. Konto Wykonawcy założone na platformie powinno być zgodne z nazwą określoną w akcie rejestrowym firmy/podmiotu lub dokumentem tożsamości w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej.
3. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail);
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux;
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera);
e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
5. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych:
a) pliki w formatach określonych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx,
b) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z,
c) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików, przy zachowaniu zapisów z pkt 17.8 SWZ.
6. W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta „Wiadomości”). Wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, przekazać należy za pośrednictwem Platformy (karta „Zapytania/Wyjaśnienia). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.
7. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej podpisaną podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem Platformy.
8. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca chce zastrzec w prowadzonym postępowaniu przy składaniu ofert, jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać przesłane za pośrednictwem Platformy, w osobnym podpisanym pliku, na karcie „Oferta/Załączniki”, w tabeli „Część oferty stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa”, za pomocą opcji „Załącz plik”. Plik z tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być łączony z innymi plikami w jednym archiwum (zip) podpisywanym elektronicznie. Niespełnienie tych zasad zachowania poufności będzie skutkować uznaniem takich informacji za jawne.
9. Nie zaleca się podpisywania folderu Archiwum (zip) zawierającego niepodpisane pliki – powinno nastąpić najpierw podpisanie plików, a potem ewentualnie spakowanie do zip.
10. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Pełny opis wymagań technicznych zawarto w pkt 17 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 33 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 33 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.262.68.2025.AŚ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż urządzeń „Wirtualnej strzelnicy” w Zespole Szkół Nr 1 im. Powstańców Śląskich w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 r.
Zamówienie obejmuje dostawę i montaż w pomieszczeniu na parterze w Zespole Szkół Nr 1 im. Powstańców Śląskich w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Skarbowej 2; 47-200 Kędzierzyn-Koźle oraz uruchomienie wirtualnej strzelnicy wraz z przeszkoleniem personelu obsługującego strzelnicę.
Zamówienie obejmuje dostawę i montaż sprzętu:
1) moduł projekcji – 1 szt;
2) zestaw mikrokomputerowy PC z wgranym systemem operacyjnym – 1 szt;
3) projektor – 1 szt;
4) kamera – 1 szt,
5) głośnik – 1 szt;
6) punkt dostępowy – 1 szt;
7) punkt dostępowy Bluetooth – 1 szt;
8) klawiatura bezprzewodowa z gładzikiem – 1 szt;
9) tablet z wgranym systemem operacyjnym – 1 szt;
10) drukarka laserowa wraz z kompletem laserowych tonerów – 1 szt;
11) specjalistyczne oprogramowanie mikrokomputera do obsługi systemu wirtualnej strzelnicy – 1 szt;
12) specjalistyczną dedykowaną aplikację do tabletu do obsługi systemu wirtualnej strzelnicy – 1 szt;
13) broń treningowa - repliki ASG działające w systemie blow-back, zasilana green-gas:
- replika karabinu z dwoma magazynkami i bezprzewodowym modułem laserowym, pakietem startowym materiałów eksploatacyjnych oraz pasami nośnymi – 4 kpl.;
- replika pistoletu z dwoma magazynkami i bezprzewodowym modułem laserowym, pakietem startowym materiałów eksploatacyjnych oraz kaburą – 4 kpl.
14) ładowarka bezprzewodowego modułu laserowego – 1 szt;
15) switch 8-portowy – 1 szt;
16) szafa do przechowywania broni – 1 szt;
17) tablica informacyjna o dofinansowaniu strzelnicy z budżetu MON – 1 szt;
18) tablice poglądowe dotyczące szkolenia strzeleckiego i zakupionego systemu wirtualnego, a także komplet tablic poglądowych dotyczących budowy broni i technik strzeleckich – 1 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw_formularz cenowy - załącznik nr 1 – stanowiący integralną część SWZ opublikowany na stronie prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/2b126601-500e-4131-877f-52c6a68b2215
Na przedmiot zamówienia składa się ponadto:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wirtualnej strzelnicy wraz z kompletnym wyposażeniem i zestawem startowym materiałów eksploatacyjnych, w tym również montaż elementów systemu wirtualnej strzelnicy oraz jego konfiguracja, przeprowadzenie szkolenia osób wskazanych przez Jednostkę zamawiajacą dotyczącego zasad obsługi, eksploatacji urządzeń i sprzętu, składających się na kompletny zestaw strzelecki wirtualnej strzelnicy.
2. Elementy przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych, pochodzące z oficjalnego kanału dystrybucji producenta i wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz wolnych od obciążeń prawami osób trzecich. Dotyczy to również oprogramowania. System operacyjny legalny, posiadający wymagane atrybuty legalności producenta. Inne wymagane oprogramowanie musi być także legalnym oprogramowaniem. Dostawa oprogramowania wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie kodów licencyjnych lub nośników z programami ze wszelkimi kodami/instrukcjami, które umożliwią jego legalne i poprawne zainstalowanie oraz funkcjonowanie.
3. Nie dopuszcza się jakiejkolwiek ingerencji poza producentem w dostarczony sprzęt przed dostawą do Jednostki zamawiającej, która ma prawo zweryfikować czy Wykonawca pozyskał sprzęt poprzez oficjalny kanał dystrybucji. W tym celu Wykonawca ma obowiązek udostępnić kontakt do Dystrybutora sprzętu na rynek polski.
4. Montaż będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac i usług koniecznych do korzystania z przedmiotu zamówienia zgodnie z ich przeznaczeniem i funkcją, tj. m.in. na wniesieniu dostawy do wyznaczonego pomieszczenia, ustawieniu, wypoziomowaniu, wyregulowaniu, zawieszeniu poszczególnych elementów, a także na uprzątnięciu miejsca dostawy. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek z własnych środków.
5. Dostawa i montaż produktów w dniach i godzinach pracy Jednostki zamawiającej (8:00-14:00) po uprzednim uzgodnieniu terminu.
6. Jednostka zamawiająca wymaga, aby każdy przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oznaczenie CE, (...)
7. Dostarczony sprzęt musi być zgodny z wymogami konkursu Ministra Obrony Narodowej pod nazwą: „Strzelnica w powiecie 2025” nr 1/2025/CWCR https://www.gov.pl/web/obrona-narodowa/konkurs-ofert-strzelnica-w-powiecie-2025-nr-12025cwcr) oraz złożoną ofertą.
8. Wymagania odnośnie właściwości i funkcjonalności systemu szkoleniowego zawarto w pkt 5 ust 1 wiersz 1 tabeli pkt 8 SWZ
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do:
1. Zapewnienia i przedłożenia homologacji (w wersji papierowej i elektronicznej) dla wirtualnego systemu symulacji laserowej strzelań, w zakresie spełnienia warunków realizacji zadań – 1 kpl.,
2. Produkty muszą być dostarczone w nienaruszonych opakowaniach, nie uszkodzonych (np. w wyniku transportu), spełniające warunki ilościowe i jakościowe wynikające z oferty.
3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za odpowiednie zabezpieczenie produktów na czas ich transportu. Za wady i braki powstałe w czasie transportu Wykonawca ponosi wszelkie skutki prawne.
4. Dostarczone produkty muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, umieszczone w widocznym miejscu, w żaden sposób nie ukryte, zasłonięte czy przysłonięte innymi nadrukami czy obrazkami. Nie dopuszcza się stosowania opakowań zastępczych oraz umieszczania reklam na opakowaniach. Towary lub produkty winny zawierać informacje takie jak: kto wyprodukował lub przetworzył, skład, warunki przechowywania, atesty jeśli dany produkt obowiązują.
5. Nie dopuszcza się pozostawienia towaru bez opieki lub przekazywania go osobom nieupoważnionym.
6. Odbiór poszczególnego asortymentu (dotyczy również spraw reklamacyjnych), będzie potwierdzany przez upoważnionych pracowników Jednostki zamawiającej.
7. Oferowany sprzęt musi posiadać możliwość recyklingu.
8. Zamówienie współfinansowane jest ze środków budżetu państwa w ramach Państwowego Funduszu Celowego Dotacja Celowa Finansowana ze Środków Ministerstwa Obrony Narodowej.
W związku z powyższym wymaga się dostarczenia i zamontowania w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Jednostki zamawiającej tablicy informacyjnej o dofinansowaniu strzelnicy z budżetu Ministerstwa Obrony Narodowej, opracowanej zgodnie z „Wytycznymi w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych” dostępnymi na stronie www.gov.pl/premier/promocja. Tablica musi zawierać m. in.: flagę i godło Rzeczypospolitej Polskiej, informację o dofinansowaniu ze środków państwowego funduszu celowego, nazwę funduszu („dotacja celowa ze środków Ministerstwa Obrony Narodowej”), nazwę projektu. Wzór tablicy oraz dane jakie należy umieścić na tablicy Wykonawca otrzyma od Jednostki zamawiającej po podpisaniu umowy na realizację zadania.
9. Dostarczenia i ewentualnego zamontowania po uzgodnieniu z Jednostką zamawiającą tablic poglądowych dotyczących szkolenia strzeleckiego i zakupionego systemu wirtualnego, które mogą być wykorzystane podczas wydarzeń plenerowych, a także tablic poglądowych dotyczących budowy broni i technik strzeleckich.
10. Dostarczenia i ustawienia, ewentualnie zamontowania, zamykanej na klucz szafy metalowej do przechowywania replik broni, urządzeń i wyposażenia strzelnicy.
11. Zapewnienia nieodpłatnego serwisu urządzeń w okresie trwania gwarancji, obejmującego w szczególności okresowe przeglądy konserwacyjne, zgodnie z wymogami producenta.
12. Zapewnienia stałej gotowości serwisowej z czasem reakcji nieprzekraczającym 24 godzin od zgłoszenia awarii do rozpoczęcia prac naprawczych
Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarto w pkt 5 ust. 1 SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 35210000-9 - Cele strzelnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
35740000-3 - Symulatory walki
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
38652100-1 - Projektory
38636100-3 - Lasery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena brutto (PLN)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
– Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
– Cof - cena podana w badanej ofercie
2. Przedłużony okres gwarancji [miesiące]
Liczba punktów = (Gof/Gmax) * 100 * waga
gdzie:
– Gmax – najwyższa wartość spośród wszystkich ofert
– Gof – wartość podana w badanej ofercie Wykonawcy
Uwaga!
Gwarancję należy podać w miesiącach.
Wykonawcy, którzy udzielą gwarancji na 36 miesięcy i powyżej 36 miesięcy otrzymają tą samą maksymalną ilość punktów tj. 40, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę. Zamawiający odrzuci oferty, które będą podawały okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące jako niezgodne z warunkami i treścią SWZ.
Jeżeli wykonawca zaoferuje okres udzielonej gwarancji równy lub wyższy niż 36 miesięcy do przeliczenia wg powyższego wzoru przyjmuje się wartość 36.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużony okres gwarancji [miesiące]
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym -Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna i zawodowa
1) Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a. co najmniej pięciu (5) dostaw i montażu strzelnicy wirtualnej
z potwierdzeniem ich należytego wykonania
Zamawiający nie określa, szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy), co oznacza możliwość sumowania zasobów w tym zakresie.
Zamawiający będzie wstępnie oceniał spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego do oferty Wykonawcy, który na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
5. Zdolność techniczna i zawodowa
1) Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a. co najmniej jednej (1) usługi serwisowej (gwarancyjnej) związanej z prawidłowym serwisowaniem wirtualnej strzelnicy, świadczonej przez okres co najmniej 24 miesięcy
z potwierdzeniem jej należytego wykonania
Zamawiający nie określa, szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy), co oznacza możliwość sumowania zasobów w tym zakresie.
Zamawiający będzie wstępnie oceniał spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego do oferty Wykonawcy, który na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE POTWIERDZAJĄCE BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA WYKONAWCY /WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE I PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO SWOJE ZASOBY WYKONAWCY, O KTÓRYCH MOWA W ART. 108 I ART. 109 ORAZ W USTAWIE Z DNIA 13 KWIETNIA 2022 ROKU O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO
1. Oświadczenie w celu potwierdzenia aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 i art. 109 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Oświadczenie na wezwanie Zamawiającego składa:
• Wykonawca (druk Nr 3);
• każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk Nr 3);
• podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk Nr 3A). Oświadczenie należy złożyć na wezwanie Zamawiającego, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dostaw (sporządzony wg wzoru druk Nr 5-D) Wykaz dostaw (sporządzony wg wzoru druk Nr 5-D) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Zgodnie z § 9 ust. 4 pkt. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji Zamawiający dopuszcza aby wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych dotyczył okresu dłuższego niż ostatnie 3 lata.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dostaw dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2. Wykaz usług (sporządzony wg wzoru druk Nr 5-U) Wykaz usług (sporządzony wg wzoru druk Nr 5-U) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Zgodnie z § 9 ust. 4 pkt. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji Zamawiający dopuszcza aby wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych dotyczył okresu dłuższego niż ostatnie 3 lata.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz usług dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SWZ wzoru druku, podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy/Wykonawców występujących wspólnie określonych aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska wraz z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia.DO FORMULARZA OFERTY NALEŻY OBOWIĄZKOWO ZAŁĄCZYĆ SPECYFIKACJĘ TECHNICZNĄ DOSTAW_FORMULARZ CENOWY
- ZAŁĄCZNIK NR 1 opublikowany na stronie Zamawiającego jako integralną część SWZ
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w Formularzu oferty.
Dotyczy także podmiotu udostępniającego zasoby.
3. Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do SWZ (druk Nr 4) lub pełnomocnictwa Wykonawcy. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 2 niniejszej tabeli.
Dotyczy także podmiotu udostępniającego zasoby.
4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
Oświadczenie składa:
• Wykonawca (druk Nr 1);
• każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk Nr 1)
w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
• podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk Nr 1A) w zakresie w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
5. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
Oświadczenie składa:
• Wykonawca (druk Nr 2);
• każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk Nr 2);
• podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk Nr 2A).
Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
6. Oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu swoich zasobów Wykonawcy - Oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu swoich zasobów w zakresie doświadczenia lub udostępnienia osób Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 5A.
Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
7. Oświadczenie Wykonawców występujących wspólnie, w tym także spółki cywilne - Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
Niniejsze oświadczenie składa się w formularzu oferty w pkt 9 i dotyczy tylko Wykonawców występujących wspólnie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (w tym spółki cywilne) oraz winni spełniać następujące wymagania:1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
2) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3) Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności:
a) Nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b) Wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c) Ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa.
4) Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa, natomiast w przypadku spółki cywilnej przez każdego z jej wspólników.
5) Pełnomocnictwo należy załączyć do składanej oferty w formie określonej w pkt 16 SWZ.
6) Zamawiający w okresie realizacji zamówienia nie dopuszcza możliwości zmiany pełnomocnika poza zdarzeniami losowymi nie wynikającymi z działań Wykonawcy. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
7) Oferta wspólna winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika określonego w pełnomocnictwie, o którym mowa w punkcie powyżej.
8) Wszyscy Wykonawcy występują wspólnie, a w przypadku spółki cywilnej wspólnicy, będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań umownych. Takie oświadczenie złożone przez każdego z Wykonawców/wspólników musi być częścią omawianego wcześniej pełnomocnictwa. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo to będzie załączone do umowy.
9) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
10) W przypadku sformułowania przez Zamawiającego warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
11) W przypadku sformułowania przez Zamawiającego warunku dotyczącego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
12) W przypadku, o którym mowa w pkt 9 i 10, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
13) Dokumenty/oświadczenia dotyczące Wykonawców występujących wspólnie należy złożyć w formie określonej w pkt 16 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w zakresie:1) Zmiany terminu wykonania zamówienia.
2) Zmiany wartości wynagrodzenia umownego zadania.
3) Inne zmiany umowy.
Szczegółowe warunki zmian określono w §15 projektowanych postanowień umowy stanowiących druk nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę, wraz z załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/2b126601-500e-4131-877f-52c6a68b2215
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-16 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Uchwałą Zarządu Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego nr 22/157/2024 z dnia 19 grudnia 2024 roku w sprawie wyznaczenia jednostki organizacyjnej właściwej do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia na rzecz samorządowych jednostek organizacyjnych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w roku 2025 i latach kolejnych, Zamawiający został wyznaczony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym zadaniu.JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NA RZECZ, KTÓREJ REALIZOWANE JEST POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ORAZ KTÓRA W IMIENIU POWIATU KĘDZIERZYŃSKO-KOZIELSKIEGO BĘDZIE REALIZOWAĆ UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ZWANA DALEJ JEDNOSTKĄ ZAMAWIAJĄCĄ:
Zespół Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich w Kędzierzynie-Koźlu
ul. Skarbowa 2, 47-200 Kędzierzyn-Koźle
Zamówienie współfinansowane jest ze środków budżetu państwa w ramach Państwowego Funduszu Celowego Dotacja Celowa Finansowana ze Środków Ministerstwa Obrony Narodowej