BZP: Rozwój infrastruktury Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Siedleckiej w Skórcu poprzez remont i modernizację pomieszczeń na potrzeby pracowni terapeutycznej
08.10.2025
2025/BZP 00463916/01
Caritas Diecezji Siedleckiej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Siedleckiej w Skórcu poprzez remont i modernizację pomieszczeń na potrzeby pracowni terapeutycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Caritas Diecezji Siedleckiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710387392
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Budowlana 1
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (25) 640 71 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: siedlce@caritas.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.caritas.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Kościelna osoba prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność charytatywna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój infrastruktury Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Siedleckiej w Skórcu poprzez remont i modernizację pomieszczeń na potrzeby pracowni terapeutycznej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76931ffc-1d12-41e6-9308-e8fba55bf957
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00463916
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76931ffc-1d12-41e6-9308-e8fba55bf9573.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
a. platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl,
b. poczty elektronicznej: siedlce@caritas.pl.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty odbywasię elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza korespondencji udostępnionego na platformie e-Zamówienia. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawca posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
3. Dokumenty elektroniczne są składane przez Wykonawcę za pośrednictwem formularza do komunikacji jako załączniki. W przypadku problemów technicznych w funkcjonowaniu platformy e-Zamówienia Zamawiający dopuszcza również możliwość ich składania za pomocą poczty elektronicznej na adres email: siedlce@caritas.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CDS/WTZ_Skórzec/1/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 243902 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja pomieszczeń istniejącego Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Siedleckiej w Skórcu w celu ich przystosowania do potrzeb pracowni terapeutycznej. Remont obejmuje szereg prac budowlanych, wymiany starych instalacji, stolarki okiennej i drzwiowej, które doprowadzą do dostosowania części budynku do aktualnie panujących norm budowlanych.
2. Adres obiektu: ul. Siedlecka 19B, 08-114 Skórzec.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1-4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Przedmiar robót, Projekt budowlano-wykonawczy, Specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny:
a. cena – C;
b. termin realizacji zamówienia – T;
c. gwarancja na wykonane zamówienie – G.
2. Powyższym kryteriom przypisano następujące znaczenie: a. cena - 80%, b. termin wykonania zamówienia - 10% (powyżej 75 dni–0 pkt, do 75 dni włącznie – 10 pkt), gwarancja na wykonane zamówienie - 10% (do 2 lat włącznie – 0 pkt, 3-4 lata – 5 pkt, powyżej 4 lat – 10 pkt).
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru:
L = C + T + G
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium cena,
T – punkty uzyskane w kryterium termin wykonania zamówienia,
G – punkty uzyskane w kryterium gwarancja na wykonane zamówienie.
4. Ocena punktowa w kryterium Cena dokonana zostanie na podstawie całkowitej ceny oferty brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
5. Ocena punktowa w kryterium Termin wykonania zamówienia dokonana zostanie według zasad opisanych w tabeli powyżej na podstawie terminu wykonania zamówienia wskazanego przez Wykonawcę w formularzu oferty.
6. Ocena punktowa w kryterium Gwarancja na wykonane zamówienie dokonana zostanie według zasad opisanych w tabeli powyżej na podstawie gwarancji na wykonane zamówienie wskazanej przez Wykonawcę w formularzu oferty.
7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Prawie zamówień publicznych i Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria.
10. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej uzyskało taką samą liczbę punktów, Zamawiający wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium cenowym.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonane zamówienie
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. Na podstawie art. 112 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
a. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 300 000,00 zł.
b. Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda;
c. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenia dotyczące spełniania warunków udziału i braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 7).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenia dotyczące spełniania warunków udziału i braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 7).
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 8) składa każdy z ubiegających się Wykonawców, a w przypadku spółki cywilnej każdy z jej wspólników.
3. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, składa referencje bądź inne dokumenty potwierdzające wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (minimum trzy roboty budowlane), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda. Wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 11.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Do oferty należy dołączyć oświadczenia oraz inne dokumenty w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie formularza oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z tego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w formularzu ofertowym.
3. Do oferty należy dołączyć:
a. Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału i podstaw wykluczenia z postępowania – załącznik nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia;
b. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – załącznik nr 8;
c. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 9;
d. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – załącznik nr 10;
e. Wykaz wykonanych robót budowlanych – załącznik nr 11;
f. Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 12.
g. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Na podstawie z art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenia dotyczące spełniania warunków udziału i braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 7) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Jeżeli w postępowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może żądać kopii umowy regulującej ich współpracę.