BZP: „Zakup i wdrożenie sprzętu UTM, rutery, przełączniki w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd”
08.10.2025
2025/BZP 00464077/01
Powiat Łęczyński
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Zakup i wdrożenie sprzętu UTM, rutery, przełączniki w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Łęczyński
1.2.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Łęcznej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019425
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 95A
1.4.2.) Miejscowość: Łęczna
1.4.3.) Kod pocztowy: 21-010
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.7.) Numer telefonu: 81 53 15 200
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatleczynski.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatleczynski.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00464077
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00457259
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 60
2 Czas dostawy (D) 20
3 Czas wdrożenia (W) 20
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone według wzoru:
Cn
-------- x 100 pkt x 60% = C
Cb
gdzie,
C – ilość punktów za kryterium cena,
Cn – najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
Punkty w kryterium „Czas dostawy” (D) zostaną obliczone według podziału:
W ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
Oferta z czasem dostawy 7 dni otrzyma maksymalną liczbę punktów 20 pkt
Oferta z czasem dostawy 10 dni otrzyma 15 pkt
Oferta z czasem dostawy 14 dni otrzyma 10 pkt
UWAGA!
Maksymalny czas dostawy wynosi 14 dni kalendarzowych. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu dostawy dłuższego niż 14 dni kalendarzowych, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie czasu dostawy Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje dostawy i ofertę odrzuci. Wykonawcy oferują czas dostawy w dniach kalendarzowych.
Punkty w kryterium „Czas wdrożenia” (W) zostaną obliczone według podziału:
W ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
Oferta z czasem wdrożenia 1 miesiąc otrzyma maksymalną liczbę punktów 20 pkt
Oferta z czasem wdrożenia 2 miesiące otrzyma 10 pkt
UWAGA!
Maksymalny czas wdrożenia wynosi 2 miesiące. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu wdrożenia dłuższego niż 2 miesiące, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie czasu wdrożenia Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje wdrożenia i ofertę odrzuci. Wykonawcy oferują czas wdrożenia w pełnych miesiącach.
Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P) stanowiących sumę przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + D + W
gdzie:
P – łączna ilość punktów oferty ocenianej,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
D - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas dostawy”
W – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas wdrożenia”
Po zmianie:
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 60
2 Czas dostawy (D) 20
3 Czas wdrożenia (W) 20
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone według wzoru:
Cn
-------- x 100 pkt x 60% = C
Cb
gdzie,
C – ilość punktów za kryterium cena,
Cn – najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
Punkty w kryterium „Czas dostawy” (D) zostaną obliczone według podziału:
W ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
Oferta z czasem dostawy 35 dni otrzyma maksymalną liczbę punktów 20 pkt
Oferta z czasem dostawy 40 dni otrzyma 15 pkt
Oferta z czasem dostawy 45 dni otrzyma 10 pkt
UWAGA!
Maksymalny czas dostawy wynosi 45 dni kalendarzowych. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu dostawy dłuższego niż 45 dni kalendarzowych, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie czasu dostawy Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje dostawy i ofertę odrzuci. Wykonawcy oferują czas dostawy w dniach kalendarzowych.
Punkty w kryterium „Czas wdrożenia” (W) zostaną obliczone według podziału:
W ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
Oferta z czasem wdrożenia 1 miesiąc otrzyma maksymalną liczbę punktów 20 pkt
Oferta z czasem wdrożenia 2 miesiące otrzyma 10 pkt
UWAGA!
Maksymalny czas wdrożenia wynosi 2 miesiące. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu wdrożenia dłuższego niż 2 miesiące, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie czasu wdrożenia Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje wdrożenia i ofertę odrzuci. Wykonawcy oferują czas wdrożenia w pełnych miesiącach.
Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P) stanowiących sumę przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + D + W
gdzie:
P – łączna ilość punktów oferty ocenianej,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
D - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas dostawy”
W – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas wdrożenia”
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup i wdrożenie sprzętu UTM, ruterów, przełączników w ramach projektu pn.: „Cyberbezpieczny Samorząd” - Nowoczesne rozwiązania cyberbezpieczeństwa w Powiecie Łęczyńskim”. Zadanie realizowane jest w ramach programu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy na lata 2021-2027 (FERC) II Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
Przedmiot zamówienia obejmuje systemy cyberbezpieczeństwa w zakresie:
1) Dostawa dwóch routerów i wdrożenie.
2) Dostawa i wdrożenie urządzenia klasy UTM z managerem.
3) Dostawa dwóch przełączników L2/L3 i wdrożenie
4) Dostawa dwóch przełączników L2/L3 i wdrożenie
5) Dostawa 6 przełączników i wdrożenie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SWZ.
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru na własny koszt w uzgodnionym z Zamawiającym miejscu i terminie. Dostawa odbędzie się w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15:00
Wymagania ogólne przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, kompletny, pochodzący z bieżącej produkcji, w pierwszym gatunku, posiadający parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego, nieuszkodzony, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych. Sprzęt musi być pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich a także odpowiadać obowiązującym normom i posiadać niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu w dniu dostawy. Przedmiot zamówienia ma pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek Unii Europejskiej,
2) Wykonawca jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu przedmiotu umowy w Unii Europejskiej, nie są mu znane żadne przeszkody natury prawnej, technicznej ani finansowej, które mogą uniemożliwić wykonanie Przedmiotu umowy, dysponuje obsługą i personelem technicznym umożliwiającym realizację całego Przedmiotu umowy.
3) Dostarczony przedmiot umowy musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy.
4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcje obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne.
5) Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje: zakup, dostawę, transport, ubezpieczenie na czas transportu, rozładunek, wniesienie, utrzymanie porządku w czasie rozładunku. Przedmiot umowy obejmuje także kosztu serwisu w okresie gwarancji.
6) Koszty zakupu, dostawy, transportu, ubezpieczenia, rozładunku, wniesienia sprzętu, utrzymania porządku w czasie rozładunku, kosztów serwisu w okresie gwarancji ponosi Wykonawca.
7) Zamawiający wskazuje Wykonawcy dokładny adres na jaki ma być wykonana dostawa: Starostwo Powiatowe w Łęcznej, Al. Jana Pawła II 95a, 21-010 Łęczna.
Po zmianie:
Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup i wdrożenie sprzętu UTM, ruterów, przełączników w ramach projektu pn.: „Cyberbezpieczny Samorząd” - Nowoczesne rozwiązania cyberbezpieczeństwa w Powiecie Łęczyńskim”. Zadanie realizowane jest w ramach programu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy na lata 2021-2027 (FERC) II Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
Przedmiot zamówienia obejmuje systemy cyberbezpieczeństwa w zakresie:
1) Dostawa dwóch routerów i wdrożenie.
2) Dostawa i wdrożenie urządzenia klasy UTM z managerem.
3) Dostawa dwóch przełączników L2/L3 i wdrożenie
4) Dostawa dwóch przełączników L2/L3 i wdrożenie
5) Dostawa 6 przełączników i wdrożenie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SWZ.
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru na własny koszt w uzgodnionym z Zamawiającym miejscu i terminie. Dostawa odbędzie się w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15:00
Wymagania ogólne przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, kompletny, pochodzący z bieżącej produkcji, w pierwszym gatunku, posiadający parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego, nieuszkodzony, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych. Sprzęt musi być pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich a także odpowiadać obowiązującym normom i posiadać niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu w dniu dostawy. Przedmiot zamówienia ma pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek Unii Europejskiej,
2) Wykonawca jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu przedmiotu umowy w Unii Europejskiej, nie są mu znane żadne przeszkody natury prawnej, technicznej ani finansowej, które mogą uniemożliwić wykonanie Przedmiotu umowy, dysponuje obsługą i personelem technicznym umożliwiającym realizację całego Przedmiotu umowy.
3) Dostarczony przedmiot umowy musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy.
4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia karty gwarancyjne.
5) Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje: zakup, dostawę, transport, ubezpieczenie na czas transportu, rozładunek, wniesienie, utrzymanie porządku w czasie rozładunku. Przedmiot umowy obejmuje także kosztu serwisu w okresie gwarancji.
6) Koszty zakupu, dostawy, transportu, ubezpieczenia, rozładunku, wniesienia sprzętu, utrzymania porządku w czasie rozładunku, kosztów serwisu w okresie gwarancji ponosi Wykonawca.
7) Zamawiający wskazuje Wykonawcy dokładny adres na jaki ma być wykonana dostawa: Starostwo Powiatowe w Łęcznej, Al. Jana Pawła II 95a, 21-010 Łęczna.