BZP: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad kompleksową realizacją zadania pn.: „Rozbudowa i modernizacja krytej pływalni typu Delfinek przy Szkole Podstawowej im. J. Korczaka w Pyrzycach”
09.10.2025
2025/BZP 00465242/01
Gmina Pyrzyce
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad kompleksową realizacją zadania pn.: „Rozbudowa i modernizacja krytej pływalni typu Delfinek przy Szkole Podstawowej im. J. Korczaka w Pyrzycach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyrzyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685711
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 091/39 70 310
1.5.8.) Numer faksu: 091/39 70 314
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pyrzyce.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.um.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad kompleksową realizacją zadania pn.: „Rozbudowa i modernizacja krytej pływalni typu Delfinek przy Szkole Podstawowej im. J. Korczaka w Pyrzycach”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72cbc0c4-542d-4a74-97e7-81f0b4fe028b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00465242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026685/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego do zadania pn.: „Rozbudowa i modernizacja krytej pływalni typu Delfinek przy Szkole Podstawowej im. J. Korczaka w Pyrzycach”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Kontakt z Wykonawcami, w
szczególności składanie zapytań,oświadczeń, wniosków, zawiadomień, jak również przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu
Platformy Zakupowej, dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/smigiel.2. Wymagania techniczne i organizacyjne
sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w:1) „Regulaminie Internetowej Platformy
zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o. o.” dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
oraz 2) „Instrukcji dla wykonawców” dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Pyrzyc, Plac Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce;
2) Inspektor ochrony danych urzęduje w Urzędzie Miejskim w Pyrzycach , Plac Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce, tel. 91 39 70 317, e-mail: iod@pyrzyce.um.gov.pl w godzinach w poniedziałki 800-1600, w pozostałe dni tygodnia w godzinach 700-1500;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad kompleksową realizacją umowy w zakresie zadania pn.: „Rozbudowa i modernizacja krytej pływalni typu Delfinek przy Szkole Podstawowej im. J. Korczaka w Pyrzycach”
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IiID.271.8.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad kompleksową realizacją umowy w zakresie zadania pn.:„Rozbudowa i modernizacja krytej pływalni typu Delfinek przy Szkole Podstawowej im. J. Korczaka w Pyrzycach”, zadanie realizowane w ramach zadania „Rozbudowa i modernizacja budynku pływalni w Szkole Podstawowej przy ul. Tadeusza Rejtana 6 w Pyrzycach” oraz w ramach zadania „Rozbudowa i modernizacja pływalni przy ul. Rejtana 6 w Pyrzycach”, zawartej w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane – w trybie zaprojektuj i wybuduj, realizowanego przy udziale środków FUNDUSZU ROZWOJU KULTURY FIZYCZNEJ zadania inwestycyjnego w ramach programu SPORTOWA POLSKA – PROGRAM ROZWOJU LOKALNEJ INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ – EDYCJA 2024, oraz z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie ze wstępną promesą Nr Edycja6PGR/2023/4567/PolskiLad.
2. Pełna dokumentacja zadania nad, którym pełniony będzie nadzór jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1150291
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział III pkt. 3 SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2028-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najniższa cena brutto,Cena – 60 punktów
2. doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (dalej jako: sanitarna), bez ograniczeń (dalej jako: sanitarna),- 40 punktów.
Kryterium „doświadczenie zawodowe” - będzie rozpatrywane na podstawie doświadczenia zawodowego osoby skierowanej do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (dalej jako: sanitarna), wskazanego w Formularzu ofertowym a jego ocena zostanie dokonana wg następujących zasad:
- jeżeli Wykonawca wykaże, że osoba wskazana do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru w specjalności sanitarnej posiada doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ww. specjalności przy realizacji jednego zakończonego zadania polegającego na budowie, rozbudowie lub przebudowie obiektów basenowych o powierzchni lustra wody nie mniejszej niż 130 m², obejmującego wykonanie kompletnej technologii basenowej (tj. montaż instalacji, uzbrojenie niecki oraz system uzdatniania wody) – otrzyma 0 punktów
- jeżeli Wykonawca wykaże, że osoba wskazana do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru w specjalności sanitarnej posiada doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ww. specjalności przy realizacji dwóch zakończonych zadań polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie obiektów basenowych o powierzchni lustra wody nie mniejszej niż 130 m², obejmujących wykonanie kompletnej technologii basenowej (tj. montaż instalacji, uzbrojenie niecki oraz system uzdatniania wody) – otrzyma 20 punktów
- jeżeli Wykonawca wykaże, że osoba wskazana do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru w specjalności sanitarnej posiada doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ww. specjalności przy realizacji trzech i więcej zakończonych zadań polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie obiektów basenowych o powierzchni lustra wody nie mniejszej niż 130 m², obejmujących wykonanie kompletnej technologii basenowej (tj. montaż instalacji, uzbrojenie niecki oraz system uzdatniania wody) – otrzyma 40 punktów
Nie podanie w ofercie ilości zadań inwestycyjnych skutkować będzie uznaniem, że Wykonawca deklaruje (co jest jednocześnie warunkiem udziału w postępowaniu). Oferta Wykonawcy w tym kryterium oceniona będzie na podstawie zapisów zawartych w formularzu ofertowym, gdzie Wykonawca wskazuje doświadczenie inspektora nadzoru w specjalności sanitarnej, poprzez podanie nazw nadzorowanych inwestycji, krótkiego opisu zakresu robót, dat ich nadzorowania oraz podmiotów, na rzecz których nadzory (usługi) te zostały wykonane. Inspektor nadzoru wskazany w kryterium oceny ofert musi być tożsamy z osobą wykazaną przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w nadzorowaniu robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (dalej jako: sanitarna),
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
2) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dotyczącego sytuacji finansowej.
4) Zdolności techniczne lub zawodowe.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli będzie dysponował i skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
1. Co najmniej jedną osobę do pełnienia funkcji Koordynatora Inspektorów Nadzoru – osobę posiadającą doświadczenie zawodowe w zarządzaniu i koordynacji realizacji inwestycji, co najmniej jednego zakończonego zadania, polegającego na budowie, rozbudowie lub przebudowie obiektów basenowych o powierzchni lustra wody nie mniejszej niż 130 m²;
2. Co najmniej jedną osobę do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów,
- posiadającą doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ww. specjalności, przy realizacji co najmniej jednego zakończonego zadania obejmującego budowę, rozbudowę lub przebudowę obiektów basenowych o powierzchni lustra wody nie mniejszej niż 130 m²;
3. Co najmniej jedną osobę do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności sanitarnej, posiadającą:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów,
- posiadającą doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ww. specjalności, przy realizacji co najmniej jednego zakończonego zadania polegającego na budowie, rozbudowie lub przebudowie obiektów basenowych o powierzchni lustra wody nie mniejszej niż 130 m², obejmującego wykonanie kompletnej technologii basenowej (tj. montaż instalacji, uzbrojenie niecki oraz system uzdatniania wody);
4. Co najmniej jedną osobę do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej, posiadającą:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów,
- posiadającą doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ww. specjalności, przy realizacji co najmniej jednego zakończonego zadania obejmującego budowę, rozbudowę lub przebudowę obiektów basenowych o powierzchni lustra wody nie mniejszej niż 130 m²,
5. Co najmniej jedną osobę do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności telekomunikacyjnej, posiadającą:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów;
6. Co najmniej jedną osobę do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności drogowej, posiadającą:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów;
UWAGA!
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę ww. funkcji, celem potwierdzenia spełniania powyższego warunku.
Osoba wskazana przez Wykonawcę w celu uzyskania punktów
w ramach kryterium oceny ofert t.j. „Doświadczenie inspektora nadzoru
w specjalności sanitarnej” musi być tą samą osobą, która wskazana zostanie przez Wykonawcę w Wykazie osób w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu i realizacji przedmiotowego zamówienia.
Za zakończone zadanie uznaje się zadanie, dla którego uzyskano decyzję o pozwoleniu na użytkowanie, Protokół odbioru końcowego robót lub równoważny dokument.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte w:
- oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
- wykazie osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego.
Przez uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie Zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy – Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą a uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający w niniejszym
postępowaniu wymaga, aby wykonawcy wykazując brak podstaw do wykluczenia złożyli wymagane oświadczenia / dokumenty do
oferty. Na podstawie art. 125 ust. 1ustawy Pzp w terminie składania ofert każdy z wykonawców składa oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik numer 2 do SWZ
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce
wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku Nr 4 do SWZ.
2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia,
Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem Nr 3A do SWZ.
4) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
5) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonanowyboru Wykonawcy.
Szczegółowy zakres zmian umowy określono w załączniku nr 5 do SWZ - wzór umowy