BZP: Zakup i dostawa ładowarki teleskopowej wraz z osprzętem
09.10.2025
2025/BZP 00465990/01
Żuromińskie Zakłady Komunalne Sp. z o. o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa ładowarki teleskopowej wraz z osprzętem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Żuromińskie Zakłady Komunalne Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130505179
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 125
1.5.2.) Miejscowość: Żuromin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zzkzuromin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zzkzuromin.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa ładowarki teleskopowej wraz z osprzętem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36556f49-0146-427e-bc22-06d3be624b28
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00465990
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00250765/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup ładowarki kołowej teleskopowej wraz z dostawą
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
FEMA.02.05-IP.01-006Y/23
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zzkzuromin.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zzkzuromin.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem http://zzkzuromin.ezamawiajacy.pl
3. Ogólne zasady korzystania z platformy:
1) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na stronie http://zzkzuromin.ezamawiajacy.pl lub oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3) Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:
- podpisanie się pod wnioskiem popisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub podpisem zaufanym)
Lub
- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
Lub
- jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu 6 godzin roboczych
4) Po założeniu konta, po zalogowaniu Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postepowaniu
5) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej w zakładce Pytania i odpowiedzi. Za datę przekazania zawiadomienia oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do systemu.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji dla Wykonawców- Regulacje i procedury procesu zakupowego- https://zzkzuromin.ezamawiajacy.pl
5. Zamawiający rekomenduje, aby Wykonawca, przed przystąpieniem do składania ofert w systemie, zapoznał się z instrukcją korzystania z systemu, która dostępna jest w sekcji „regulacje i procedury procesu zakupowego”
6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz „Zadaj pytanie”. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść pytania, po wypełnieniu wymaganych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz „POTWIERDŹ”. Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy „Pytanie wysłane”.
7. Za datę przekazania oferty, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, informacji, dokumentów elektronicznych lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wysłania/wczytania do Platformy https://zzkzuromin.ezamawiajacy.pl
8. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawca rozwiązania teleinformatycznego pod numerem telefonu +48 22 576 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00 e-mail oneplace@marketplanet.pl
9. Osobami do kontaktów z oferentami są:
Tomasz Kłysiak, Kierownik Zakładu Wodociągów, Kanalizacji i Oczyszczalni, tel. 730 729 572.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych jest; Żuromińskie Zakłady Komunalne Sp . z o.o. z siedzibą w Żurominie, przy
ul. Szpitalnej 125, 09-300 Żuromin (dalej również jako „ŻZK Sp. z o.o.”).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Administratorem danych jest; Żuromińskie Zakłady Komunalne Sp . z o.o. z siedzibą w Żurominie, przy
ul. Szpitalnej 125, 09-300 Żuromin (dalej również jako „ŻZK Sp. z o.o.”).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 46/ŻZK/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa ładowarki teleskopowej wraz z osprzętem
4.2.6.) Główny kod CPV: 43262100-8 - Czerparki mechaniczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
42418000-9 - Maszyny do podnoszenia, przenoszenia, załadunku lub rozładunku
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty Wykonawców niewykluczonych oraz nieodrzucone będą oceniane według następujących kryteriów i wag:
a. Cena- 90%
b. Okres gwarancji- 10%
Sposób obliczania:
a. Cena- 90 pkt. max
Cena brutto ocenianej oferty
cena brutto oferty najniższej
X 100 X 90%
b. Okres gwarancji- 10 pkt. max
• 24 miesiące- 0 pkt,
• 36 miesięcy- 5 pkt,
• Powyżej 36 miesięcy- 10 pkt.
Warunkiem przyznania punktów jest złożenie pisemnego oświadczenia lub projektu karty gwarancyjnej z wyszczególnionym okresem gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10