BZP: Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Czelatyce, Rokietnica i Tuligłowy
09.10.2025
2025/BZP 00466269/01
GMINA ROKIETNICA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Czelatyce, Rokietnica i Tuligłowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROKIETNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900401
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 682
1.5.2.) Miejscowość: Rokietnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-562
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 888 93 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminarokietnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rokietnica.itl.pl/bip/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Czelatyce, Rokietnica i Tuligłowy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23898cbe-daa5-4449-89b4-e1f308a83e23
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00466269
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041348/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Czelatyce, Rokietnica i Tuligłowy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23898cbe-daa5-4449-89b4-e1f308a83e233.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl, sekretariat@gminarokietnica.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy ezamowienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Szczegółowe informacje zostały zawarte w rozdziale XII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXV SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac obejmuje:
1. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 1170 od km 1+040 do km 1+375 w miejscowości Czelatyce
1.1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze – kpl.
1.2. Nawierzchnia jezdni – warstwa ścieralna z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (AC 11 S, KR1-2) wraz z oczyszczeniem i skropieniem podłoża w ilości 1 005,00 m2.
1.3. Pobocza z mieszanki kruszywa łamanego niezwiązanego 0/31,5 mm o gr. śr. po zagęszczeniu 7 cm w ilości 335,00 m2.
2. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 311/2 od km 0+400 do km 0+660 wraz z przebudową przepustu w km 0+595 w miejscowości Tuligłowy
2.1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze – kpl.
2.2. Odwodnienie – przepusty rurowe pod koroną drogi z tworzywa sztucznego o średnicy 600 mm na fundamencie z kruszywa łamanego gr. 25 cm, z rozbiórką istniejącej nawierzchni jezdni, robotami ziemnymi, obsypką z materiałów sypkich oraz zasypaniem wykopów kruszywem naturalnym stabilizowanym cementem o Rm=1,5 MPa w ilości 10,00 mb.
2.3. Poszerzenie + nawierzchnia nad przepustem – kpl.
2.4. Nawierzchnia jezdni – warstwa ścieralna z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (AC 11S, KR 1-2) wraz z oczyszczeniem i skropieniem podłoża w ilości 910,00 m2.
2.5. Pobocza z mieszanki kruszywa łamanego niezwiązanego 0/31,5 mm o gr. śr. po zagęszczeniu 8 cm w ilości 260,00 m2.
3. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 1303 od km 0+000 do km 0+250 w miejscowości Tuligłowy
3.1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe – kpl.
3.2. Nawierzchnia jezdni – warstwa ścieralna z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (AC 11 S, KR1-2) wraz z czyszczeniem i skropieniem podłoża w ilości 750,00 m2.
3.3. Roboty wykończeniowe i towarzyszące – pobocza z mieszanki kruszywa łamanego niezwiązanego 0/31,5 mm o gr. po zagęszczeniu 13 cm w ilości 125,00 m2.
4. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 3035/1 od km 0+183 do km 0+660 w miejscowości Rokietnica
4.1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze – kpl.
4.2. Przełomy + nawierzchnia nad przepustem – kpl.
4.3. Nawierzchnia jezdni – warstwa ścieralna z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (AC 11S, KR 1-2) wraz z oczyszczeniem i skropieniem podłoża w ilości 1 341,00 m2.
4.4. Pobocza z mieszanki kruszywa łamanego niezwiązanego 0/31,5 mm o gr. śr. po zagęszczeniu 7 cm w ilości 447,00 m2.
5. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 1262/2 od km 0+415 do km 0+945 w miejscowości Rokietnica
5.1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe – kpl.
5.2. Nawierzchnia jezdni – warstwa ścieralna z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm (KR 1-2) wraz z oczyszczeniem i skropieniem podłoża w ilości 1 590,00 m2.
5.3. Roboty wykończeniowe i towarzyszące – pobocza z mieszanki kruszywa łamanego niezwiązanego 0/31,5 mm o gr. śr. po zagęszczeniu 16 cm w ilości 265,00 m2.
6. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 3105/1 od km 0+350 do km 0+675 w miejscowości Rokietnica
6.1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze – kpl.
6.2. Nawierzchnia jezdni – warstwa ścieralna z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (AC 11 S, KR1-2) wraz z oczyszczeniem i skropieniem podłoża w ilości 975,00 m2.
6.3. Roboty wykończeniowe i towarzyszące – pobocza z mieszanki kruszywa łamanego niezwiązanego 0/31,5 mm o gr. po zagęszczeniu 13 cm w ilości 325,00 m2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że na dzień składania ofert spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami zawartymi w rozdziale XI SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami zawartymi w rozdziale XXII SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy