BZP: Remont świetlicy wiejskiej w Janikowie
10.10.2025
2025/BZP 00467821/01
Gmina Oława
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont świetlicy wiejskiej w Janikowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oława
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934868
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Pl. M. J. Piłsudskiego 28
1.4.2.) Miejscowość: Oława
1.4.3.) Kod pocztowy: 55-200
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@gminaolawa.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaolawa.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00467821
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00442604
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: remoncie świetlicy wiejskiej w Janikowie, w gminie Oława
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie robót ogólnobudowlanych oraz robót instalacyjnych sanitarnych;
2) Wykonanie robót elektrycznych;
3) zapewnienie kierowników robót poszczególnych branż, oraz prowadzenie remontu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa [plany, rysunki, inne dokumenty, przedmiary robót, projekty, uzgodnienia i opinie] i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
4. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią projektowane postanowienia umowy (wzór), który stanowi załącznik do niniejszej SWZ oraz formularz ofertowy.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: remoncie świetli-cy wiejskiej w Janikowie, w gminie Oława
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie robót ogólnobudowlanych oraz robót instalacyjnych sanitarnych;
2) Wykonanie robót elektrycznych;
3) zapewnienie kierowników robót poszczególnych branż, oraz prowadzenie remontu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa [plany, rysunki, inne dokumenty, przedmiary robót, projekty, uzgodnienia i opinie] i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
4. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią projektowane postanowienia umowy (wzór), który stanowi załącznik do niniejszej SWZ oraz formularz ofertowy.
5. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień:
45000000-7; 45310000-3
6. Wizja lokalna:
1) Zamawiający umożliwia Wykonawcom dokonania wizji lokalnej obiektu (adres: 55-200 Janików, ul. S. Batorego 22A) w terminie 14.10.2025, godzina 9:00 - 10:30. Wizja ma charakter fakultatywny.
2) Wizja lokalna nie zastępuje opisu przedmiotu zamówienia. Podczas wizji lokalnej nie udziela się odpowiedzi na pytania dotyczące prowadzonego postępowania, w szczególności dotyczące opisu przedmiotu zamówienia. W trakcie wizji lokalnej Wykonawca samodzielnie dokonuje oględzin terenu przyszłej budowy, dla zbadania okoliczności wykonania zamówienia, uwarunkowań jego wykonania m. in. zapoznania się z ewentualnymi problemami i utrudnieniami związanymi z przyszłą realizacją robót budowlanych, topografią, ukształtowaniem przestrzeni. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
7. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej, a doprecyzowanych w STWiORB. Udowodnienie równoważności należy do wykonawcy, który zobowiązany jest do zaznaczenia tego w ofercie, w szczególności poprzez załączenie wykazu materiałów lub urządzeń równoważnych, kart katalogowych lub innych dokumentów potwierdzających parametry techniczne równoważnych materiałów lub urządzeń. Jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych wymagać będzie zmian w projekcie, Wykonawca dokona ich na własny koszt wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń. Zastosowane materiały lub urządzenia równoważne nie mogą posiadać gorszych parametrów/wymogów niż te określone w dokumentacji projektowej oraz STWiORB. Jeżeli wykonawca nie złoży wraz z ofertą wykazu rozwiązań równoważnych, to znaczy, że będzie realizował zamówienie zgodnie z dokumentacją techniczną.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-13 09:00
Po zmianie:
2025-10-17 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-13 09:05
Po zmianie:
2025-10-17 09:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-11
Po zmianie:
2025-11-15