BZP: Termomodernizacja budynku administracyjno–warsztatowego, zlokalizowanego przy ul. Warszawskiej 4 w Nowym Dworze Gdańskim oraz budowa ogrodów deszczowych.
10.10.2025
2025/BZP 00468737/01
Centralny Wodociąg Żuławski Sp. z o.o. w Nowym Dworze Gdańskim
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku administracyjno–warsztatowego, zlokalizowanego przy ul. Warszawskiej 4 w Nowym Dworze Gdańskim oraz budowa ogrodów deszczowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Wodociąg Żuławski Sp. z o.o. w Nowym Dworze Gdańskim
1.3.) Oddział zamawiającego: Centralny Wodociąg Żuławski Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192998920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 28A
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 55 246 02 70
1.5.8.) Numer faksu: inwestycje@cwz.pomorskie.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@cwz.pomorskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cwz.pomorskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku administracyjno–warsztatowego, zlokalizowanego przy ul. Warszawskiej 4 w Nowym Dworze Gdańskim oraz budowa ogrodów deszczowych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e8326dc-1e43-437f-98aa-6a88e084123a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00468737
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00435321/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynku administracyjno–warsztatowego, zlokalizowanego przy ul. Warszawskiej 4 w Nowym Dworze Gdańskim oraz budowa ogrodów deszczowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Termomodernizacja budynku administracyjno–warsztatowego, zlokalizowanego przy ul. Warszawskiej 4 w Nowym Dworze Gdańskim oraz budowa ogrodów deszczowych dofinansowana z programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 w ramach Działania 2.1. Efektywność energetyczna.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e8326dc-1e43-437f-98aa-6a88e084123a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale 3.1 SWZ.
Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z platformy e-zamówienia. Instrukcja została zamieszona bezpośrednio na ww. platformie.
Platforma e-zamówienia jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektronicznymi.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest Centralny Wodociąg Żuławski Sp. z o.o. w Nowym Dworze Gdańskim. Zamawiający spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 4/PN/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynku administracyjno–warsztatowego, zlokalizowanego przy ul. Warszawskiej 4 w Nowym Dworze Gdańskim . W ramach robót budowlanych zaplanowano: ocieplenie budynku (ścian i dachu), wymianę stolarki okiennej, wymianę drzwi i części bram.
W ramach robót elektrycznych zaplanowano: montaż rozdzielnic, montaż kabli i przewodów obwodów zasilających i rozdzielczych w zakresie niezbędnym do zasilania projektowanych instalacji, wymianę instalacji i opraw oświetleniowych, instalację systemu zarządzania energią. W ramach robót zaplanowano montaż instalacji odgromowej i uziemiającej na dachach budynku w zakresie objętym opracowaniem architektoniczno-konstrukcyjnym obejmującym wymianę poszycia dachowego.
W ramach modernizacji systemu ogrzewania budynku zaplanowano: montaż instalacji fotowoltaicznej i wymianę wyeksploatowanej kotłowni gazowej na maszynownię z pompą ciepła. W ramach robót dostosowujących obiekt do potrzeb osób niepełnosprawnych zaplanowano przebudowę toalety tj. jej powiększenie i wyposażenie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp/zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i usług (dotyczy części 1 i 2 ). Wycena robót i usług będzie oparta o kosztorys ofertowy do umowy podstawowej, a dla pozycji nieujętych w kosztorysie ofertowym wg. szczegółowej kalkulacji kosztów zatwierdzonej przez Zamawiającego, sporządzonej na podstawie wskaźników rynkowych dla tego typu robót/usług.
Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy szacowaniu wartości niniejszego zamówienia publicznego, przyjmując że ich koszt nie przekroczy 30% umowy podstawowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena i okres gearancji
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa ogrodów deszczowych przy ul. Warszawskiej 4 w Nowym Dworze Gdańskim.
1. Ogród deszczowy nr 1:
Planuje się wykonanie szczelnego ogrodu deszczowego osadzonego w gruncie i zlokalizowanego po stronie południowej budynku administracyjno-warsztatowego. Planowane jest zagospodarowanie wody opadowej z południowej połaci przedmiotowego budynku.
2. Ogród deszczowy nr 2:
Planuje się wykonanie szczelnego ogrodu deszczowego osadzonego w gruncie i zlokalizowanego po północnej stronie zabudowań garażowych zlokalizowanych w północnej części działki.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp/zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i usług (dotyczy części 1 i 2 ). Wycena robót i usług będzie oparta o kosztorys ofertowy do umowy podstawowej, a dla pozycji nieujętych w kosztorysie ofertowym wg. szczegółowej kalkulacji kosztów zatwierdzonej przez Zamawiającego, sporządzonej na podstawie wskaźników rynkowych dla tego typu robót/usług.
Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy szacowaniu wartości niniejszego zamówienia publicznego, przyjmując że ich koszt nie przekroczy 30% umowy podstawowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
dla części 1Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Wykonawca dysponuje środkami finansowymi w wysokości, co najmniej 1,0 mln zł, lub posiada zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 1,0 mln zł;
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie oferowanych robót:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie i wykonał, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 robotę polegającą na ociepleniu budynku o powierzchni min. 300 m2 oraz jedną robotę polegającą na montażu instalacji fotowoltaicznej o mocy min 10 kW oraz jedną robotę polegającą na montażu pompy ciepła o mocy nom. min 25 kW. Zamawiający zaakceptuje doświadczenie w zakresie montażu instalacji fotowoltaicznej i montażu pompy ciepła także wówczas gdy dotyczyć będą usług.
b) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osoby umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia kadrę techniczną posiadającą: doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia niezbędne do wykonywania robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem, w tym:
a) 1 osobę na stanowisko Kierownika robót w branży konstrukcyjno-budowlanej:
i. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
ii. pełniła funkcję kierownika robót na co najmniej 2 zadaniach inwestycyjnych związanych z budową lub przebudową budynków o powierzchni min. 300 m2;
b) 1 osobę na stanowisko Kierownika robót w branży sanitarnej:
i. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: sieci i instalacje cieplne, sieci i instalacje wentylacyjne sieci i instalacje gazowe,
ii. pełniła funkcję kierownika robót na co najmniej 1 zadaniu inwestycyjny związanym z budową lub przebudową instalacji cieplnych, i/lub instalacji gazowych w budynkach, oraz pełniła funkcję kierownika robót co najmniej na jednym zadaniu związanym z montażem pompy ciepła o mocy min. 25 kW;
c) 1 osobę na stanowisko Kierownika robót w branży elektrycznej:
i. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
ii. pełniła funkcję kierownika robót na co najmniej 2 zadaniach inwestycyjnych związanych z montażem instalacji fotowoltaicznej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki opisane z pkt 1 i 2 (doświadczenie i osoby) zostaną spełnione gdy jeden z Wykonawców spełni warunek samodzielnie lub Wykonawcy będą łącznie spełniać warunek po zsumowaniu zdolności.
Uwagi:
1. Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk, jeżeli osoba/osoby będzie/będą posiadała/ły wymagane doświadczenie i kwalifikacje jak określa SWZ. Wymagane jednak jest by kierowanie robotami wykonywały minimum 2 osoby.
2. Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
3. Zamawiający nie precyzuje warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
4. Z uwagi na wielozadaniowość procesu inwestycyjnego i konieczność pracy pracowników Zamawiającego w przebudowywanym budynku, Zamawiający wymaga od Wykonawcy i personelu Wykonawcy doświadczenia, czyli nabycia umiejętności i wprawy przy zarządzaniu i kierowaniu procesami inwestycyjnymi. W celu udokumentowania wprawy, czyli wielokrotnego wykonania danej czynności Zamawiający wymaga od Wykonawcy i Kierownika budowy i kluczowego personelu doświadczenia, przy co najmniej 2 projektach inwestycyjnych. Kierowanie jedną inwestycją najczęściej jest obarczone ryzykiem popełnienia błędów, które można zweryfikować i naprawić zarządzając i kierując kolejną inwestycją. Zamawiający jest zobowiązany do zapewnienia właściwego wydatkowania środków, zwłaszcza środków pozyskanych z FEP z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów i minimalizacji ryzyka, co może osiągnąć powierzając realizację zamówienia doświadczonemu Wykonawcy i personelowi Wykonawcy.
5. Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
dla części 2
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osoby umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia kadrę techniczną posiadającą: doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia niezbędne do wykonywania robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem, tj. 1 osobę na stanowisko Kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub specjalności sanitarnej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia – art. 125 ust.1 (jak opisano wyżej wraz z ofertą) oraz
2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności (na wezwanie);
3. zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności (na wezwanie)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: dla części 1:
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia – art. 125 ust.1 (wraz z ofertą) oraz
1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem (na wezwanie)
2. Wykaz osób składany w celu oceny oferty z zastosowaniem kryterium – doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (załącznik nr 6 do SWZ) – dokument związany z zastosowanym kryterium Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (na wezwanie)
3. Wykaz robót w celu oceny oferty z zastosowaniem kryterium – doświadczenie wykonawcy (załącznik nr 5 do SWZ) – dokument związany z zastosowanym kryterium Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (na wezwanie).
dla części 2:
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia – art. 125 ust.1 (wraz z ofertą) oraz
Wykaz osób składany w celu oceny oferty z zastosowaniem kryterium – doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (załącznik nr 6 do SWZ) – dokument związany z zastosowanym kryterium Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (na wezwanie).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z SWZ i projektem umowy.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.