BZP: Remont w Ośrodku Szkolenia i Wychowania Podlaskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Wasilkowie, ul. Supraślska 21.
10.10.2025
2025/BZP 00469385/01
Podlaska Wojewódzka Komenda OHP w Białymstoku
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont w Ośrodku Szkolenia i Wychowania Podlaskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Wasilkowie, ul. Supraślska 21.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Podlaska Wojewódzka Komenda OHP w Białymstoku
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036678
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Trawiasta 20 B
1.4.2.) Miejscowość: Białystok
1.4.3.) Kod pocztowy: 15-161
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@podlaska.ohp.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://podlaskaohp.bip.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469385
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00462293
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Remont w Ośrodku Szkolenia i Wychowania Podlaskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Wasilkowie, ul. Supraślska 21.
Po zmianie:
„Roboty budowlane w Ośrodku Szkolenia i Wychowania Podlaskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Wasilkowie, ul. Supraślska 21”
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Przeglądanie dokumentów zamówienia nie wymaga rejestracji ani logowania – dostępne jest dla wszystkich zainteresowanych. Cała komunikacja w postępowaniu – np. wnioski o wyjaśnienia SWZ, wymiana informacji i dokumentów między zamawiającym a wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanych formularzy dostępnych na Platformie e-zamówienia, powołując się na nr referencyjny postępowania tj. BOA.2710.2.2025. Wysyłanie wiadomości e-mail jest dopuszczalne wyłącznie w
sytuacji awarii Platformy eZamówienia (jednak nie dotyczy to składania ofert).
Sposób komunikacji opisuje instrukcja: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 Mb (wielkość dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). W przypadku problemów technicznych i awarii można skorzystać ze wsparcia technicznego przez formularz udostępniony na stronie Platformy w zakładce „Zgłoś problem”. Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale VII SWZ.
Po zmianie:
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Przeglądanie dokumentów zamówienia nie wymaga rejestracji ani logowania – dostępne jest dla wszystkich zainteresowanych. Cała komunikacja w postępowaniu – np. wnioski o wyjaśnienia SWZ, wymiana informacji i dokumentów między zamawiającym a wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanych formularzy dostępnych na Platformie e-zamówienia, powołując się na nr referencyjny postępowania tj. BOA.2710.6.2025. Wysyłanie wiadomości e-mail jest dopuszczalne wyłącznie w
sytuacji awarii Platformy eZamówienia (jednak nie dotyczy to składania ofert).
Sposób komunikacji opisuje instrukcja: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 Mb (wielkość dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). W przypadku problemów technicznych i awarii można skorzystać ze wsparcia technicznego przez formularz udostępniony na stronie Platformy w zakładce „Zgłoś problem”. Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale VII SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-22 10:00
Po zmianie:
2025-10-23 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-22 10:30
Po zmianie:
2025-10-23 10:30