BZP: Remont budynku Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej nr 3 Państwowej Straży Pożarnej w Radomiu na potrzeby Obrony Cywilnej i Ochrony Ludności poprzez: remont stolarki okiennej i drzwiowej
13.10.2025
2025/BZP 00470961/01
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Radomiu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont budynku Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej nr 3 Państwowej Straży Pożarnej w Radomiu na potrzeby Obrony Cywilnej i Ochrony Ludności poprzez: remont stolarki okiennej i drzwiowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Radomiu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670127990
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Traugutta
1.4.2.) Miejscowość: Radom
1.4.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.4.7.) Numer telefonu: 48 36-88-900
1.4.8.) Numer faksu: 48 36-88-909
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: radom@mazowsze.straz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-radom
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00470961
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00468452
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji
zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
Ponadto: Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej. Każdy z Wykonawców ma możliwość dokonania wizji lokalnej w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia. Termin wizji ustala się na dni 15.10.2025 r. - 22.10.2025 r. w godz. 09:00 – 14:00. Wykonawca zobowiązany jest do 14.10.2025 r. do godz. 14:00 przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej wykaz osób (imię i nazwisko), które mają wziąć udział w wizji.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.5. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.6. Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy