BZP: Dostawa automatycznej paczkowarki do wody pitnej
13.10.2025
2025/BZP 00471539/01
GMINA OLSZTYNEK
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa automatycznej paczkowarki do wody pitnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLSZTYNEK
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743663
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Ratusz 1
1.4.2.) Miejscowość: Olsztynek
1.4.3.) Kod pocztowy: 11-015
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.4.7.) Numer telefonu: 895195453
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@olsztynek.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://olsztynek.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00471539
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00461483
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa automatycznej paczkowarki do wody pitnej wraz z workami/foliami, do paczkowania wody pitnej. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) automatyczną paczkowarkę do wody pitnej – 1 sztuka,
2) worki do wody pitnej – 150 000,00 sztuk worków – pojemność 10 l, oraz 5000,00 sztuk worków – pojemność 5 l, lub folia w rolkach w takiej ilości, która pozwoli na wykonanie worków o łącznej objętości, która uzyskana byłaby przy 150 000,00 sztuk opakowań z wodą o pojemność 10 l i 5000,00 sztuk opakowań z wodą o pojemność 5 l,
3) dostarczenie asortymentu, o którym mowa w pkt. 1 i 2 wraz z osprzętem niezbędnym do ich prawidłowego działania, własnym transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
4) rozładunek, montaż oraz uruchomienie automatycznej paczkowarki wody pitnej wraz z osprzętem,
5) przeprowadzenia szkolenia w zakresie konserwacji oraz bieżącej obsługi automatycznej paczkowarki do wody pitnej,
6) uprzątnięcie terenu montażu w tym odebranie kartonów, folii styropianu, palet itp. służących do zabezpieczenia przewożonego przedmiotu zamówienia.
2. Wymagania techniczne i parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ „Opis przedmiotu zamówienia – zaktualizowany w dniu 10.10.2025 r.” dalej „OPZ, w kolumnie „Wymagania Zamawiającego”.
3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia który, będzie fabrycznie nowy, spełniający wymagania określone w załączniku nr 1 od SWZ, spełniający normy bezpieczeństwa dla wody pitnej, posiadający wymagane atesty Państwowego Zakładu Higieny (dalej: PZH), nie będący rozwiązaniem prototypowym.
4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Gminy Olsztynek.
5. Zadanie dofinansowane w ramach umowy dotacji nr ZK-I.644.3.98.2025 udzielonej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa automatycznej paczkowarki do wody pitnej wraz z workami/foliami, do paczkowania wody pitnej. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) automatyczną paczkowarkę do wody pitnej – 1 sztuka,
2) Folia bezbarwna w ilości umożliwiającej wykonanie do 50 000,00 worków o pojemności nie mniejszej niż 1 litr.
3) dostarczenie asortymentu, o którym mowa w pkt. 1 i 2 wraz z osprzętem niezbędnym do ich prawidłowego działania, własnym transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
4) rozładunek, montaż oraz uruchomienie automatycznej paczkowarki wody pitnej wraz z osprzętem,
5) przeprowadzenia szkolenia w zakresie konserwacji oraz bieżącej obsługi automatycznej paczkowarki do wody pitnej,
6) uprzątnięcie terenu montażu w tym odebranie kartonów, folii styropianu, palet itp. służących do zabezpieczenia przewożonego przedmiotu zamówienia.
2. Wymagania techniczne i parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ „Opis przedmiotu zamówienia – zaktualizowany w dniu 13.10.2025 r.” dalej „OPZ, w kolumnie „Wymagania Zamawiającego”.
3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia który, będzie fabrycznie nowy, spełniający wymagania określone w załączniku nr 1 od SWZ, spełniający normy bezpieczeństwa dla wody pitnej, posiadający wymagane atesty Państwowego Zakładu Higieny (dalej: PZH), nie będący rozwiązaniem prototypowym.
4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Gminy Olsztynek.
5. Zadanie dofinansowane w ramach umowy dotacji nr ZK-I.644.3.98.2025 udzielonej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci:
1) szczegółowego opisu zaoferowanej automatycznej paczkowarki do wody pitnej oraz worków/filii o treści zgodnej z załącznikiem 1 do SWZ – „Opis Przedmiotu Zamówienia zaktualizowany w dniu 10.10.2025 r.”
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumny zatytułowanej „PROPOZYCJE WYKONAWCY” w celu potwierdzenia, że proponowane dostawy spełniają wymagania określone w SWZ.
2) Aktualny atest PZH do kontaktu z wodą pitną dla automatycznej paczkowarki do wody pitnej.
3) Aktualny atest PZH do kontaktu z wodą pitną dla worków / folii do wody pitnej.
Zamawiający zastrzega, iż nie będzie wzywał do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne.
Po zmianie:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci:
1) szczegółowego opisu zaoferowanej automatycznej paczkowarki do wody pitnej oraz worków/filii o treści zgodnej z załącznikiem 1 do SWZ – „Opis Przedmiotu Zamówienia zaktualizowany w dniu 13.10.2025 r.”
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumny zatytułowanej „PROPOZYCJE WYKONAWCY” w celu potwierdzenia, że proponowane dostawy spełniają wymagania określone w SWZ.
2) Aktualny atest PZH do kontaktu z wodą pitną dla automatycznej paczkowarki do wody pitnej.
3) Aktualny atest PZH do kontaktu z wodą pitną dla worków / folii do wody pitnej.
Zamawiający zastrzega, iż nie będzie wzywał do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-17 10:00
Po zmianie:
2025-10-20 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-17 10:10
Po zmianie:
2025-10-20 10:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-15
Po zmianie:
2025-11-18