BZP: Dostawa pojazdu elektrycznego o maksymalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t., ale nieprzekraczającej 12 t., kategoria N2, przystosowanego do odbioru odpadów w formie leasingu finansowego
14.10.2025
2025/BZP 00473564/01
KOMUNALNE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa pojazdu elektrycznego o maksymalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t., ale nieprzekraczającej 12 t., kategoria N2, przystosowanego do odbioru odpadów w formie leasingu finansowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090038018
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: MICHAŁA DRZYMAŁY 4A
1.4.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.4.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.4.7.) Numer telefonu: 52 385 40 24
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: wodociagi@kpwik.naklo.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwik.naklo.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 2 - gospodarka wodna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody, odprowadzanie ścieków, zbieranie odpadow innych niż niebezpieczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00473564
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00447976
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiot zamówienia stanowi : dostawa pojazdu elektrycznego mającego maksymalną masę całkowitą przekraczającą 3,5 t., ale nie przekraczającą 12 t., kategoria pojazdu N2, przystosowanego do odbioru odpadów - frakcji selektywnie zebranej, w formie leasingu finansowego dla KPWiK Sp. z o.o. w Nakle nad Notecią . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający określa jako wiążący sposób finansowania zamówienia - leasing finansowy.
2. Podstawowe warunki leasingu finansowego.
Umowa leasingu finansowego może zostać zawarta na standardowym wzorze umowy stosowanej przez Wykonawcę z zastrzeżeniem następujących Istotnych postanowień umowy.
1) Okres leasingu: 3 lata tj. 36 miesięcy licząc od dnia odbioru przedmiotu leasingu przez Zamawiającego, potwierdzonego protokołem odbioru;
2a) Wartość pierwszej wpłaty (wstępnej) w wysokości 10 % wartości netto przedmiotu leasingu. Opłata wstępna płatna w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury VAT na łączną kwotę wynagrodzenia;
2b) Finansujący wystawi fakturę VAT w ciągu 7 dni od wydania Zamawiającemu przedmiotu leasingu, na podstawie protokołu odbioru. Zamawiający jest zobowiązany do zapłaty podatku VAT od łącznej kwoty wynagrodzenia (opłata wstępna, miesięczne raty leasingowe, inne opłaty) Finansującemu w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury;
3) Opłata za przeniesienie własności w wysokości 1% wartości netto przedmiotu leasingu.
Opłata za przeniesienie własności zostanie opłacona wraz z ostatnią ratą wynikająca z harmonogramu;
4) Amortyzacji przedmiotu leasingu będzie dokonywał Zamawiający;
5) Leasing finansowy w walucie: złoty polski (PLN);
6) Liczba rat leasingowych: 36 miesięcznie równe, niezmienne raty leasingowe o stałym, niezmiennym oprocentowaniu w trakcie trwania umowy, płatne raz w miesiącu na podstawie harmonogramu spłat dołączonego do umowy;
7) Oprocentowanie leasingu będzie stałe w całym okresie leasingu wyliczone w oparciu o stałą stopę procentową ;
Po zmianie:
Przedmiot zamówienia stanowi : dostawa pojazdu elektrycznego mającego maksymalną masę całkowitą przekraczającą 3,5 t., ale nie przekraczającą 12 t., kategoria pojazdu N2, przystosowanego do odbioru odpadów - frakcji selektywnie zebranej, w formie leasingu finansowego dla KPWiK Sp. z o.o. w Nakle nad Notecią . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający określa jako wiążący sposób finansowania zamówienia - leasing finansowy.
2. Podstawowe warunki leasingu finansowego.
Umowa leasingu finansowego może zostać zawarta na standardowym wzorze umowy stosowanej przez Wykonawcę z zastrzeżeniem następujących Istotnych postanowień umowy.
1) Okres leasingu: 3 lata tj. 36 miesięcy licząc od dnia odbioru przedmiotu leasingu przez Zamawiającego, potwierdzonego protokołem odbioru;
2a) Wartość pierwszej wpłaty (wstępnej) w wysokości 10 % wartości netto przedmiotu leasingu. Opłata wstępna płatna w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury VAT na łączną kwotę wynagrodzenia;
2b) Finansujący wystawi fakturę VAT w ciągu 7 dni od wydania Zamawiającemu przedmiotu leasingu, na podstawie protokołu odbioru. Zamawiający jest zobowiązany do zapłaty podatku VAT od łącznej kwoty wynagrodzenia (opłata wstępna, miesięczne raty leasingowe, inne opłaty) Finansującemu w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury;
3) Opłata za przeniesienie własności w wysokości 1 zł.
Opłata za przeniesienie własności zostanie opłacona wraz z ostatnią ratą wynikająca z harmonogramu;
4) Amortyzacji przedmiotu leasingu będzie dokonywał Zamawiający;
5) Leasing finansowy w walucie: złoty polski (PLN);
6) Liczba rat leasingowych: 36 miesięcznie równe, niezmienne raty leasingowe o stałym, niezmiennym oprocentowaniu w trakcie trwania umowy, płatne raz w miesiącu na podstawie harmonogramu spłat dołączonego do umowy;
7) Oprocentowanie leasingu będzie stałe w całym okresie leasingu wyliczone w oparciu o stałą stopę procentową ;
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Ponadto modyfikacji ulega w Rozdziale IV punkt 2 ppkt 20 i otrzymuje brzmienie: Zamawiający może dokonać wypowiedzenia umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym wypowiedzenie z tej przyczyny może nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy za okres, kiedy była ona wykonywana.
Po zmianie:
Ponadto modyfikacji ulega w Rozdziale IV punkt 2 ppkt 20 i otrzymuje brzmienie: Zamawiający może dokonać wypowiedzenia umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym wypowiedzenie z tej przyczyny może nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy za okres, kiedy była ona wykonywana.
Zmianie ulega treść rozdz. IV pkt 4 lit e (ostatnie zdanie)
Treść przed zmianą (ostatnie zdanie):
Zamawiający informuje, że sfałszowany przebieg uznaje się za wadę ukrytą i w takim przypadku zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zakupu pojazdu.
Po zmianie (ostatnie zdanie) brzmi: Zamawiający informuje, że sfałszowany przebieg uznaje się za wadę ukrytą i w takim przypadku zastrzega sobie prawo do odstąpienia od odbioru pojazdu.