BZP: Podniesienie poziomu ochrony ludności cywilnej Gminy Czarna – etap II
15.10.2025
2025/BZP 00476272/01
Gmina Czarna
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podniesienie poziomu ochrony ludności cywilnej Gminy Czarna – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661079
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Czarna
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-215
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.czerwiec@czarna.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarna.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Podniesienie poziomu ochrony ludności cywilnej Gminy Czarna – etap II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd6067b1-bdc4-4b09-836a-0ee45c346f9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00476272
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/czarna3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/czarna
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu
komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czarna; poczty elektronicznej:
janusz.inwestycje@czarna.com.pl.pl; postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czarna; w celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na
pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/czarna i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”; za datę przekazania (wpływu)
oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/czarna poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za
pośrednictwem poczty elektronicznej janusz.inwestycje@czarna.com.pl.pl; zamawiający będzie przekazywał wykonawcom
informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/czarna; informacje dotyczące odpowiedzi na
pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji
“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie
przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/czarna do konkretnego wykonawcy;
oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane
elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w
tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty
wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu. Roboty budowlane Poświadczenia za
zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca,
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które
każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z
oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym przez osobę upoważnioną/osoby upoważnione. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z
platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz
innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje
dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IUE.271.22.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zintegrowanego systemu alarmowania i ostrzegania ludności na budynkach użyteczności publicznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert :
1) Cena (C) - waga punktowa 60;
2) Termin płatności faktur (T) - waga punktowa 40;
2. Ocenie w oparciu o ww. kryteria oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
W trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:
P = C + T
Suma punktów (P) stanowi sumę „Ceny” C i „Terminu płatności” T.
Kryterium „Cena ” C:
W tym kryterium można maksymalnie uzyskać 60 punktów. Do oceny ofert będzie brana cena brutto za wykonanie zamówienia
określona przez Wykonawcę w formularzu „OFERTA”.
W trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty w kryterium 1 „Cena” C wg poniższego wzoru
Najniższa oferowana cena brutto spośród wszystkich ocenianych ofert
„Cena” C = --------------------------------------------------------------------------------------- x 60
Cena oferowana brutto ocenianej oferty
Kryterium „Termin płatności’ T:
W tym kryterium można maksymalnie uzyskać 40 punktów. W ramach kryterium „Termin płatności” punkty zostaną przyznane na
podstawie terminu płatności zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.
Wykonawca może zaproponować termin płatności w dniach – 14 dni, 21 dni lub 30 dni.
Liczba punktów w kryterium „Termin płatności” zostanie przyznana w następujący sposób:
Zadeklarowany okres 14 dni – 0 pkt,
Zadeklarowany okres 21 dni – 20 pkt,
Zadeklarowany okres 30 dni – 40 pkt
Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania okresów pośrednich.
W przypadku błędnego wypełnienia formularza OFERTA w zakresie kryterium „Termin płatności” T, tj. braku wskazania, bądź
wskazania innego niż opisany powyżej terminu płatności, oferta otrzyma 0 pkt, a termin płatności zostanie przyjęty jako minimalny
(14 dni).
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu
wszystkich kryteriów oceny ofert.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej
wadze.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz
przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówub oświadczeń.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych zewnętrznych, defibrylatorów typu AED szt.9
4.2.6.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert :
1) Cena (C) - waga punktowa 60;
2) Termin płatności faktur (T) - waga punktowa 40;
2. Ocenie w oparciu o ww. kryteria oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
W trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:
P = C + T
Suma punktów (P) stanowi sumę „Ceny” C i „Terminu płatności” T.
Kryterium „Cena ” C:
W tym kryterium można maksymalnie uzyskać 60 punktów. Do oceny ofert będzie brana cena brutto za wykonanie zamówienia
określona przez Wykonawcę w formularzu „OFERTA”.
W trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty w kryterium 1 „Cena” C wg poniższego wzoru
Najniższa oferowana cena brutto spośród wszystkich ocenianych ofert
„Cena” C = --------------------------------------------------------------------------------------- x 60
Cena oferowana brutto ocenianej oferty
Kryterium „Termin płatności’ T:
W tym kryterium można maksymalnie uzyskać 40 punktów. W ramach kryterium „Termin płatności” punkty zostaną przyznane na
podstawie terminu płatności zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.
Wykonawca może zaproponować termin płatności w dniach – 14 dni, 21 dni lub 30 dni.
Liczba punktów w kryterium „Termin płatności” zostanie przyznana w następujący sposób:
Zadeklarowany okres 14 dni – 0 pkt,
Zadeklarowany okres 21 dni – 20 pkt,
Zadeklarowany okres 30 dni – 40 pkt
Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania okresów pośrednich.
W przypadku błędnego wypełnienia formularza OFERTA w zakresie kryterium „Termin płatności” T, tj. braku wskazania, bądź
wskazania innego niż opisany powyżej terminu płatności, oferta otrzyma 0 pkt, a termin płatności zostanie przyjęty jako minimalny
(14 dni).
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu
wszystkich kryteriów oceny ofert.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej
wadze.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz
przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówub oświadczeń.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych osuszaczy powietrza szt.3 oraz nagrzewnic olejowych szt.7
4.2.6.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert :
1) Cena (C) - waga punktowa 60;
2) Termin płatności faktur (T) - waga punktowa 40;
2. Ocenie w oparciu o ww. kryteria oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
W trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:
P = C + T
Suma punktów (P) stanowi sumę „Ceny” C i „Terminu płatności” T.
Kryterium „Cena ” C:
W tym kryterium można maksymalnie uzyskać 60 punktów. Do oceny ofert będzie brana cena brutto za wykonanie zamówienia
określona przez Wykonawcę w formularzu „OFERTA”.
W trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty w kryterium 1 „Cena” C wg poniższego wzoru
Najniższa oferowana cena brutto spośród wszystkich ocenianych ofert
„Cena” C = --------------------------------------------------------------------------------------- x 60
Cena oferowana brutto ocenianej oferty
Kryterium „Termin płatności’ T:
W tym kryterium można maksymalnie uzyskać 40 punktów. W ramach kryterium „Termin płatności” punkty zostaną przyznane na
podstawie terminu płatności zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.
Wykonawca może zaproponować termin płatności w dniach – 14 dni, 21 dni lub 30 dni.
Liczba punktów w kryterium „Termin płatności” zostanie przyznana w następujący sposób:
Zadeklarowany okres 14 dni – 0 pkt,
Zadeklarowany okres 21 dni – 20 pkt,
Zadeklarowany okres 30 dni – 40 pkt
Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania okresów pośrednich.
W przypadku błędnego wypełnienia formularza OFERTA w zakresie kryterium „Termin płatności” T, tj. braku wskazania, bądź
wskazania innego niż opisany powyżej terminu płatności, oferta otrzyma 0 pkt, a termin płatności zostanie przyjęty jako minimalny
(14 dni).
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu
wszystkich kryteriów oceny ofert.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej
wadze.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz
przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówub oświadczeń.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są hełmy strażackie szt.14 oraz pompa pływająca do wody brudnej szt.1
4.2.6.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert :
1) Cena (C) - waga punktowa 60;
2) Termin płatności faktur (T) - waga punktowa 40;
2. Ocenie w oparciu o ww. kryteria oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
W trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:
P = C + T
Suma punktów (P) stanowi sumę „Ceny” C i „Terminu płatności” T.
Kryterium „Cena ” C:
W tym kryterium można maksymalnie uzyskać 60 punktów. Do oceny ofert będzie brana cena brutto za wykonanie zamówienia
określona przez Wykonawcę w formularzu „OFERTA”.
W trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty w kryterium 1 „Cena” C wg poniższego wzoru
Najniższa oferowana cena brutto spośród wszystkich ocenianych ofert
„Cena” C = --------------------------------------------------------------------------------------- x 60
Cena oferowana brutto ocenianej oferty
Kryterium „Termin płatności’ T:
W tym kryterium można maksymalnie uzyskać 40 punktów. W ramach kryterium „Termin płatności” punkty zostaną przyznane na
podstawie terminu płatności zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.
Wykonawca może zaproponować termin płatności w dniach – 14 dni, 21 dni lub 30 dni.
Liczba punktów w kryterium „Termin płatności” zostanie przyznana w następujący sposób:
Zadeklarowany okres 14 dni – 0 pkt,
Zadeklarowany okres 21 dni – 20 pkt,
Zadeklarowany okres 30 dni – 40 pkt
Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania okresów pośrednich.
W przypadku błędnego wypełnienia formularza OFERTA w zakresie kryterium „Termin płatności” T, tj. braku wskazania, bądź
wskazania innego niż opisany powyżej terminu płatności, oferta otrzyma 0 pkt, a termin płatności zostanie przyjęty jako minimalny
(14 dni).
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu
wszystkich kryteriów oceny ofert.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej
wadze.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz
przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentówub oświadczeń.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziałuw postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w pkt 2 ppkt 4 - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca
zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunki
udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 2 oraz Załącznikiem nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach
stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1 składa każdy z
wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z
oświadczeniami, o których mowa w pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w jakim wykonawca powołuje się na
jego zasoby.
4. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w Rozdz. VII pkt 1 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane pod rygorem nieważności wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony.2. Zgodnie z art. 455 ust.1 ustawy Pzp, dopuszczają możliwość zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach:
1) w razie zmian bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, których treść oddziałuje pośrednio lub bezpośrednio na postanowienia umowy – poprzez dostosowanie treści umowy do tych zmian
2) w razie zmiany terminu wykonania umowy z powodu:
a) wystąpienia uzasadnionych dodatkowych okoliczności, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, w tym siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniu szkody w znacznych rozmiarach,
b) działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron.
c) wystąpienia „siły wyższej” rozumianej jako wydarzenie zewnętrzne, niemożliwe lub prawie niemożliwe do przewidzenia i poza kontrolą stron umowy np. powodzie, pożary, epidemie, wojna, zamieszki, akty wandalizmu, strajki, zakazy importu i eksportu, blokady granic i portów oraz inne podobne zdarzenia poza kontrola stron umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość bądź znaczne utrudnienie wywiązania się z umowy. Termin wykonania umowy może zostać przedłużony o czas trwania okoliczności podyktowanych lub wynikających z siły wyższej.
d) konieczności pozyskania nieprzewidzianych wcześniej dokumentów, zaświadczeń, certyfikatów, decyzji itp. w szczególności w wyniku zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, powodujących konieczność dostosowania przedmiotu dostawy. Termin wykonania umowy może zostać przedłużony o czas niezbędny dla pozyskania dodatkowych dokumentów.
e) konieczności zmiany opisu przedmiotu zamówienia lub innych załączników do SWZ, wykonanej ze względu na stwierdzone wady w dokumentach. Termin może zostać wydłużony o czas niezbędny na dokonanie tych zmian.
f) konieczności wprowadzenia odmiennych rozwiązań od pierwotnie założonych
w przedmiocie dostawy z powodów nie leżących po stronie Wykonawcy. Termin może zostać wydłużony o czas niezbędny na dokonanie tych zmian.