BZP: Zakup i dostawa dwóch pomp wysokiej wydajności, dwóch przyczepek jednoosiowych oraz wyposażenia do pomp w podziale na części
15.10.2025
2025/BZP 00476325/01
Gmina Sulejów
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa dwóch pomp wysokiej wydajności, dwóch przyczepek jednoosiowych oraz wyposażenia do pomp w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulejów
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648327
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Konecka 42
1.4.2.) Miejscowość: Sulejów
1.4.3.) Kod pocztowy: 97-330
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.4.7.) Numer telefonu: 446102530
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.sulejow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00476325
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00473043
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Cześć 2: Zakup i dostawa dwóch przyczepek jednoosiowych
Specyfikacja dla każdej przyczepki:
1) przyczepka jednoosiowa ze stelażem i plandeką
2) DMC 750 kg
3) o wymiarach: długość min. 230 cm, szerokość min. 125 cm i wysokość stelaża min. 80 cm, liczona od burty.
4) gwarancja min. 12 miesięcy
Zgodnie z SWZ
Po zmianie:
Cześć 2: Zakup i dostawa dwóch przyczepek jednoosiowych
Specyfikacja dla każdej przyczepki:
1) przyczepka jednoosiowa ze stelażem i plandeką
2) DMC 750 kg
3) o wymiarach: długość min. 230 cm, szerokość min. 125 cm i wysokość stelaża min. 80 cm, liczona od burty.
4) gwarancja min. 12 miesięcy
5) minimum cztery uchwyty w podłodze do mocowania ładunku.
Zgodnie z SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy:
3. Ponadto dopuszcza się zmiany istotnych postanowień umowy w następujących sytuacjach:
1) w przypadku obiektywnej niemożności zapewnienia dostawy przedmiotu umowy zgodnie z wymogami zawartymi w SWZ, z powodu zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku po zawarciu umowy – dopuszcza się zmianę umowy w zakresie rodzaju, typu lub modelu przedmiotu umowy, pod warunkiem, że nowy przedmiot będzie odpowiadał pod względem funkcjonalności przedmiotowi pierwotnemu, a jego parametry pozostaną niezmienione lub będą lepsze od pierwotnego,
2) w przypadku zmiany po zawarciu niniejszej umowy przepisów prawa lub norm, którym odpowiadać ma przedmiot umowy, a także w przypadku zaproponowania przez Wykonawcę szczególnie uzasadnionych pod względem funkcjonalności, sprawności lub przeznaczenia przedmiotu umowy zmiany rozwiązań konstrukcyjnych – dopuszcza się zmianę umowy w zakresie wskazanych rozwiązań konstrukcyjnych w odniesieniu do SWZ.
3) W przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, mających wpływ na realizację umowy, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu realizacji umowy o czas usunięcia tych przyczyn, z zastrzeżeniem możliwości wydłużenia terminu do rozliczenia dotacji, o której mowa w § 1 niniejszej umowy,
4) W przypadku zmian warunków finansowania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026 lub gdy konieczność zmian jest warunkowana okolicznościami wpływającymi na prawidłowe rozliczenie finansowania w ramach przedmiotowego Programu.
4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 3 nie mogą prowadzić do zwiększenia ceny przedmiotu zamówienia ani powodować powstania po stronie Zamawiającego dodatkowych kosztów.
5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
6. Stosownie do treści art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny określonej w § 2 ust. 1 niniejszej umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług.
Po zmianie:
Zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy:
3. Ponadto dopuszcza się zmiany istotnych postanowień umowy w następujących sytuacjach:
1) w przypadku obiektywnej niemożności zapewnienia dostawy przedmiotu umowy zgodnie z wymogami zawartymi w SWZ, z powodu zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku po zawarciu umowy – dopuszcza się zmianę umowy w zakresie rodzaju, typu lub modelu przedmiotu umowy, pod warunkiem, że nowy przedmiot będzie odpowiadał pod względem funkcjonalności przedmiotowi pierwotnemu, a jego parametry pozostaną niezmienione lub będą lepsze od pierwotnego,
2) w przypadku zmiany po zawarciu niniejszej umowy przepisów prawa lub norm, którym odpowiadać ma przedmiot umowy, a także w przypadku zaproponowania przez Wykonawcę szczególnie uzasadnionych pod względem funkcjonalności, sprawności lub przeznaczenia przedmiotu umowy zmiany rozwiązań konstrukcyjnych – dopuszcza się zmianę umowy w zakresie wskazanych rozwiązań konstrukcyjnych w odniesieniu do SWZ,
3) w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, mających wpływ na realizację umowy, których mimo zachowania należytej staranności, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu realizacji umowy o czas usunięcia tych przyczyn, z zastrzeżeniem możliwości wydłużenia terminu do rozliczenia dotacji, o której mowa w § 1 niniejszej umowy, gdy nastąpią zmiany warunków finansowania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026 lub gdy konieczność zmian jest warunkowana okolicznościami wpływającymi na prawidłowe rozliczenie finansowania w ramach przedmiotowego Programu.
4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 3 nie mogą prowadzić do zwiększenia ceny przedmiotu zamówienia ani powodować powstania po stronie Zamawiającego dodatkowych kosztów.
5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
6. Stosownie do treści art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny określonej w § 2 ust. 1 niniejszej umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-22 10:00
Po zmianie:
2025-10-24 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-22 10:05
Po zmianie:
2025-10-24 11:05