BZP: Adaptacja Sali przy Szkole Podstawowej w Rojewie na cele kulturalne – OŚWIETLENIE SCENICZNE
15.10.2025
2025/BZP 00477313/01
Gmina Rojewo
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Adaptacja Sali przy Szkole Podstawowej w Rojewie na cele kulturalne – OŚWIETLENIE SCENICZNE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rojewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rojewo 8
1.5.2.) Miejscowość: Rojewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-111
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rojewo@rojewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-rojewo
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja Sali przy Szkole Podstawowej w Rojewie na cele kulturalne – OŚWIETLENIE SCENICZNE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-870cf647-411a-4ca4-8b11-11cb40105d7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00477313
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00105525/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Adaptacja Sali przy Szkole Podstawowej w Rojewie na cele kulturalne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Adaptacja Sali przy Szkole Podstawowej w Rojewie na cele kulturalne” jest współfinansowany ze środków Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 Priorytet: 5 Fundusze Europejskie na wzmacnianie potencjałów endogenicznych regionu Działanie: 05.06 Odnowa przestrzeni publicznych BydOF-IP
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-870cf647-411a-4ca4-8b11-11cb40105d7b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a
wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej: p.kazmierska@rojewo.pl.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku
postępowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-870cf647-411a-4ca4-8b11-11cb40105d7b
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, opisano szczegółowo w Specyfikacji Warunków Zamówienia część XIII. SPOSÓB
KOMUNIKACJI ORAZ WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Działając na podstawie § 11 ust. 1 pkt.
1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020 roku – w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 r., poz. 2452),,
Zamawiający informuje, że minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-
Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji
połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub
rozporządzeniem Prezesa Rady
Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone,
zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie
zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W
zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej
wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RB.II.271.8.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Oświetlenie
a) Lampy typu LED WASH – oświetlenie frontowe
•
Urządzenie inteligentne typu głowica ruchoma
•
Liczba sztuk: 4
•
Źródło światła: 19 diod LED RGBW o mocy 15 W każda
•
Kąt świecenia: 25–60° (z opcją zoomu)
•
Sterowanie: DMX 512, tryby automatyczne, dźwiękowe
•
Złącza: XLR 3-pin i/lub 5-pin, PowerCON
•
Akcesoria do montażu:
−
8 sztuk uchwytów montażowych
−
2 statywy z poprzeczką (patrz pkt.h)
−
4 sztuki linek zabezpieczających
b) Lampy typu LED WASH – oświetlenie tylne
•
Urządzenie inteligentne typu głowica ruchoma
•
Liczba sztuk: 4
•
19×15 W RGBW
•
Źródło światła: 19 diod LED RGBW o mocy 15 W każda
•
Kąt świecenia: 25–60° (z opcją zoomu)
•
Sterowanie: DMX 512, tryby automatyczne, dźwiękowe
•
Złącza: XLR 3-pin i/lub 5-pin, PowerCON
•
Akcesoria do montażu:
−
8 sztuk uchwytów montażowych
−
4 sztuki linek zabezpieczających
c) Lampy typu LED BEAM
•
Urządzenie inteligentne typu głowica ruchoma
•
Liczba sztuk: 3
•
Źródło światła: lampa wyładowcza 230 W
•
Efekty: koło kolorów, koło gobo, pryzmat, frost
•
Sterowanie: DMX 512, tryby automatyczne, dźwiękowe
•
Złącza: XLR 3-pin i/lub 5-pin, PowerCON
•
Akcesoria do montażu:
−
6 sztuk uchwytów montażowych
−
4 sztuki linek zabezpieczających
d) Splitter DMX
•
Liczba sztuk: 1
•
4-kanałowy
•
Wejścia/wyjścia: 1 wejście DMX, 4 wyjścia DMX (3-pin i/lub 5-pin)
•
Izolacja galwaniczna
•
Diody sygnalizacyjne dla każdego kanału
•
Montaż: rack 19" lub uchwyt do kratownicy
e) Mikser oświetlenia DMX
•
Liczba sztuk: 1
•
Liczba kanałów: 1024
•
Obsługa: do 96 urządzeń
•
Funkcje: programowanie scen, chase, efekty
•
Złącza: DMX 3-pin i/lub 5-pin, USB
•
Montaż: rack 19"
f) Okablowanie – pełne okablowanie umożliwiające obsługę oświetlenia
•
Kable sygnałowe XLR:
−
Liczba sztuk: 1
−
Typ przewodu: mikrofonowy, ekranowany
−
Konstrukcja: dwużyłowy + ekran
−
Długość: 100 m (przewód w rolce)
−
Zastosowanie: do samodzielnego konfekcjonowania (z końcówkami XLR)
−
Końcówki: zestaw złącz XLR 3-pin (męskie i żeńskie) do samodzielnego montażu
•
Kable zasilające PowerCON:
−
Liczba sztuk: 12
−
Długość: 10 m (5 sztuk) lub równoważna łączna długość
−
Typ złącza: PowerCON
−
Przekrój przewodu: 3×1,5 mm² lub 3×2,5 mm²
−
Do zastosowania z urządzeniami oświetleniowymi
•
Kable prądowe 230V:
−
Liczba sztuk: 1
−
Typ przewodu: elastyczny kabel siłowy OW 3×2,5 mm²
−
Długość: 100 m (przewód w rolce)
−
Przeznaczenie: zasilanie urządzeń oświetleniowych i nagłośnieniowych
−
Zakończenia: zestaw końcówek/wtyczek 230 V do samodzielnej konfekcji
−
Możliwość cięcia na wymagane długości i dostosowania do konfiguracji po montażu
•
Kabel siłowy z rozdzielaczem
−
Liczba sztuk: 1
−
Zasilanie tylnej kratownicy
−
Typ: kabel siłowy zakończony wtykiem 16 A (np. 5P/400 V), z rozdzieleniem na min. 3
gniazda 230 V
−
Długość: dostosowana do układu scenicznego (orientacyjna długość 5–10 m)
−
Przeznaczenie: doprowadzenie zasilania do punktów montażu opraw oświetleniowych
na kratownicy
•
CAT5+2x adapter XLR na CAT5
g) Kratownica typu Trisystem – montaż oświetlenia
•
Długość całkowita: 7,5 m
•
Kolor: czarny
•
Konstrukcja: trójrurowa, spawana, o przekroju rurowym
•
Zastosowanie: montaż oświetlenia tylnego sceny
h) Statywy/windy – montaż oświetlenia
•
Liczba sztuk: 2
•
Typ: statyw o regulowanej wysokości z mechanizmem podnoszącym
•
Zabezpieczenia: mechaniczne blokady i podpory stabilizujące
•
Zastosowanie: montaż oświetlenia tylnego sceny
i) Przeszkolenie pracowników obsługujących urządzenia
Dostawa pod adres: Rojewo 131, 88-111 Rojewo
4.2.6.) Główny kod CPV: 31527260-6 - Systemy oświetleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1)
zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w
powyższym zakresie;
2)
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym
zakresie;
3)
sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
4)
zdolności technicznej lub zawodowej: dla części 3: Oświetlenie
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał
należycie, co najmniej 2 dostawy oświetlenia scenicznego obejmujące co najmniej lampy typu LED
WASH (np. RGBW), lampy typu LED BEAM (z efektami kolorów i gobo), mikser oświetlenia
DMX lub sterownik DMX (konsola) o wartości minimalnej 30 000,00 zł brutto każda; 3.
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne
spełnianie warunku przez Wykonawców.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
2.
Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem
zawartym w ofercie.
3.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty
w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym
Załącznik nr 7 do SWZ.
4.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy
pisemnej.