BZP: Dostawa nici chirurgicznych oraz siatek dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
15.10.2025
2025/BZP 00477318/01
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa nici chirurgicznych oraz siatek dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304349
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 31
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.8.) Numer faksu: zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-bochnia.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa nici chirurgicznych oraz siatek dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e251fbaa-0dce-479e-ac35-5f530f9e456e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00477318
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00093546/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Dostawa nici chirurgicznych oraz siatek
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e251fbaa-0dce-479e-ac35-5f530f9e456e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegółowe informacje zostały zawarte w VI. SWZ 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poczty elektronicznej. 2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/p
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje zostały zawarte w VI. SWZ. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w e-Zamówieniach https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Szczegółowe informacje zostały zawarte w VII SWZ: INFORMACJE O SPOSOBIE KOMUNIKOWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI W INNY SPOSÓB NIŻ PRZY UŻYCIU ŚRODKÓW KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, W TYM W PRZYPADKU ZAISTNIENIA JEDNEJ Z SYTUACJI OKREŚLONYCH W ART. 65 UST. 1, ART. 66 I ART. 69;
VII.1) Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za wyjątkiem opisanym w II.7.3) oraz VII.1) SWZ. tj. Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej, w zakresie przedstawienia próbki, której nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
VII.2) Przedmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w pkt. VII.1), można przekazać, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
VII.3) Próbkę wraz z wypełnionym wykazem próbek oferowanych produktów (według załącznika nr 2D) należy złożyć w zapieczętowanej lub w inny trwały sposób zabezpieczonej kopercie lub opakowaniu, w sposób uniemożliwiający ujawnienie jej treści przed upływem terminu otwarcia ofert.
VII.4) Na kopercie lub opakowaniu należy umieścić następującą treść:
NAZWA WYKONAWCY…………………………….
ADRES WYKONAWCY…………………….……….
NUMER TELEFONU………………………………...
Próbka w postępowaniu o udzielenie Zamówienia publicznego pod nazwą Dostawa nici chirurgicznych oraz siatek dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej. DZ-271-1-66/TP/2025
NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM …………… r., DO GODZ. …….(*)
(*) należy wpisać obowiązujący (aktualny) termin składania ofert.
VII.5) Próbkę złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Krakowskiej 31, w Bochni, Dziennik podawczy, bud, ZRM w terminie wskazanym w pkt. XI.3) i zaadresować zgodnie z opisem przedstawionym w pkt. VII.4) SWZ.
VII.6) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za przypadkowe otwarcie próbki w sytuacji niezgodnego z powyższym sposobem opisania oferty, jak również w przypadku nienależytego jej zabezpieczenia.
VII.7) Zamawiający nie dokona zwrotu zbadanych próbek. Próbki zostaną wykorzystane przy ocenie zgodności oferowanego przedmiotu Zamówienia z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SWZ oraz przy ocenie ofert w kryterium Parametry techniczne – jakość
VII.8) Próbkę, o której mowa w pkt. II.7.3) SWZ, można przekazać, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca w terminie wskazanym i na adres wskazany w piśmie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wszystkie informacje dotyczące RODO zawarte zostały w załączniku do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wszystkie informacje dotyczące RODO zawarte zostały w załączniku do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ-271-1-66/TP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 - Nici wchłanialne
Część I
"Szew wchłanialny, syntetyczny pleciony wykonany z kopolimeru 90% glikolid i 10% L-laktyd. Dla płynnego przechodzenia przez tkankę i łatwego wiązania węzłów szew pokryty mieszanką złożoną z kopolimeru Poliglaktyny 370 (30% glikolidu i 70% laktydu) oraz
stearynianu wapnia. Wchłanianie w przedziale 56-70 dni, podtrzymywanie tkankowe: 14 dni – 75%, 21 dni 49%, 28 dni - 27%. Igła odporna na zginanie, wykonana ze stali serii 300 (AISI)
Nici muszą spełniać wymagania Farmakopei Europejskiej (EP) dotyczące sterylnych, syntetycznych, wchłanialnych, plecionych nici oraz Farmakopei Stanów Zjednoczonych (USP) dotyczące wchłanialnych nici chirurgicznych."
Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 2/0 6 x 45cm - Podwiązka (**) Saszetka 288
2. 3/0 6 x 45cm - Podwiązka Saszetka 12
3. 0 6 x 45cm - Podwiązka Saszetka 48
4. 1 140-150cm - Podwiązka(**) Saszetka 480
5. 5/0 70-75cm 17-19 mm 1/2 koła okrągła Saszetka 12
6. 4/0 70-75cm 20-22mm 1/2 koła okrągła(**) Saszetka 12
7. 3/0 70-75cm 20-22mm 1/2 koła okrągła(**) Saszetka 72
8. 3/0 70-75cm 24-25mm 3/8 koła odwrotnie tnąca dwuwklęsła kosmetyczna Saszetka 12
9. 3/0 75-90cm 26-27mm 1/2 koła okrągła, rozwarstwiająca (**) Saszetka 48
10. 3/0 75-90 30-31mm 1/2 koła okrągła, rozwarstwiająca Saszetka 12
11. 2/0 70-75cm 24-25mm 3/8 koła odwrotnie tnąca dwuwklęsła kosmetyczna (**) Saszetka 12
12. 2/0 70-75cm 35-37 mm 5/8 koła okrągla (**) Saszetka 240
13. 2/0 75-90 cm 26-27mm 1/2 koła okrągła, rozwarstwiająca (**) Saszetka 144
14. 2/0 75-90cm 30-31mm 1/2 koła okrągła, rozwarstwiająca Saszetka 12
15. 2/0 70-75 cm 30-31mm 1/2 koła okrągła z krótkim tnącym końcem (**) Saszetka 1224
16. 2/0 90cm 38-40mm 1/2 koła okrągła (**) Saszetka 12
17. 2/0 75-90cm 48-50mm 1/2 koła okrągła Saszetka 576
18. 2/0 90 cm 48 mm 1/2 koła okrągła wzmocniona Saszetka 24
19. 2/0 70-75cm 60-65mm 1/2 koła okrągła (**) Saszetka 264
20. 2/0 70-75cm 30-32mm igła typu J (laparoskopowa) 30-32 okrągła (**) Saszetka 144
21. 0 70-75cm 30-31mm 1/2 koła okrągła z krótkim tnącym końcem Saszetka 1272
22. 0 70-75cm 26-27mm 1/2 koła okrągła (**) Saszetka 384
23. 0 90 cm 30 mm 1/2 koła okrągła wzmocniona (**) Saszetka 24
24. 1 70-75cm 30-32mm igła typu J (laparoskopowa) 30-32 z krótkim tnącym końcem, wzmocniona, (**) Saszetka 264
25. 1 75-90cm 60-65mm 1/2 koła okrągła Saszetka 708
26. 1 90 cm 65 mm 1/2 koła okrągła wzmocniona (**) Saszetka 24
27. 1 90cm 40-41mm 1/2 koła okrągła, wzmocniona, (**) Saszetka 240
28. 1 - pętla 150cm 48-50mm 1/2 koła okrągła(**) Saszetka 180
29. 2 150-200cm 60-65mm 1/2 koła okrągła Saszetka 36
30. 1 90cm 48-50mm 1/2 koła okrągła, wzmocniona (**) Saszetka 804
31. 1 75-90 cm 37-38mm 1/2 koła okrągła,wzmocniona, (**) Saszetka 864
32. 2 70-75cm 60-65mm 1/2 koła okrągła(**) Saszetka 24
33. 2 90cm 37-38mm 1/2 koła okrągła z krótkim tnącym końcem, wzmocniona (**) Saszetka 1272
34. 2 75-90cm 45-48mm 1/2 koła okrągła z krótkim tnącym końcem Saszetka 12
Część II
"Szew wchłanialny, syntetyczny pleciony wykonany z kopolimeru 90% glikolid i 10% L-laktyd. Dla płynnego przechodzenia przez tkankę i łatwego wiązania węzłów, szew pokryty mieszanką złożoną z kopolimeru Poliglaktyny 370 (30% glikolidu i 70% laktydu) oraz
stearynianu wapnia. Wchłanianie 42-63 dni, podtrzymywanie tkankowe: 7 dni – 53%, 14 dni 14%, po 21-dniach cała pierwotna wytrzymałość zanika. Igła odporna na zginanie, wykonana ze stali serii 300 (AISI)
Nici muszą spełniać wymagania Farmakopei Europejskiej (EP) dotyczące sterylnych, syntetycznych, wchłanialnych, plecionych nici oraz Farmakopei Stanów Zjednoczonych (USP) dotyczące wchłanialnych nici chirurgicznych."
Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 1 90cm, bezbarwna 40mm 1/2 koła okrągła, wzmocniona (**) Saszetka 576
2. 1 90cm, bezbarwna 37mm 1/2 koła okrągła, wzmocniona Saszetka 432
3. 1 90cm, bezbarwna 45-48mm ½ koła okrągła (**) Saszetka 528
4. 2/0 70-75 cm, bezbarwna 30mm 1/2 koła okrągła (**) Saszetka 120
5. 2/0 70-75 cm, bezbarwna 26mm 1/2 koła okrągła Saszetka 72
6. 2/0 70-75 cm, bezbarwna 22mm 1/2 koła okrągła Saszetka 12
7. 3/0 70-75 cm, bezbarwna 22mm 1/2 koła okrągła Saszetka 12
8. 3/0 70-75 cm, bezbarwna 26mm 1/2 koła okrągła Saszetka 24
9. 4/0 70-75 cm, bezbarwna 22mm 1/2 koła okrągła(**) Saszetka 48
Część III
"Szew syntetyczny, wchłanialny, monofilamentowy wykonany z polimerów glikolidu i kaprolaktonu, okres podtrzymywania tkankowego 7 dni - 68-79%, 14 dni 39-41%. Wchłanianie w przedziale 90-120 dni. Igła odporna na zginanie, wykonana ze stali serii 300 (AISI) .
Nici muszą spełniać wymagania Farmakopei Europejskiej (EP) dotyczące sterylnych, syntetycznych, wchłanialnych, plecionych nici oraz Farmakopei Stanów Zjednoczonych (USP) dotyczące wchłanialnych nici chirurgicznych "
Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 1 90cm 45-48mm 1/2 koła okrągła (**) Saszetka 1260
2. 2/0 75cm 24-26mm 3/8 koła odwrotnie tnąca dwuwklęsła kosmetyczna(**) Saszetka 768
3. 2/0 75-90 26-27 1/2 koła okrągła, podwójna (**) Saszetka 24
Część IV
"Szew wchłanialny, syntetyczny, monofilamentowy wykonany z polimeru poli (p-dioksanonu), podtrzymywanie tkankowe 42 dni - 50-60%, wchłanianie w przedziale 180-220 dni. Igła odporna na zginanie, wykonana ze stali serii 300 (AISI)
Nici muszą spełniać wymagania Farmakopei Europejskiej (EP) dotyczące sterylnych, syntetycznych, wchłanialnych, plecionych nici oraz Farmakopei Stanów Zjednoczonych (USP) dotyczące wchłanialnych nici chirurgicznych"
Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 4/0 75-90 cm 13-17mm 1/ 2 koła okrągła Saszetka 168
2. 2/0 70-75 cm 26-27mm 1/2 koła okrągła, (**) Saszetka 36
3. 0 90cm 38-40mm 1/2 koła odwrotnie tnąca Saszetka 12
4. 0 90cm 35-37mm 1/2 koła okrągła Saszetka 216
5. 3/0 70-75 cm 26-27mm 1/ 2 koła okrągła (**) Saszetka 132
6. 1 pętla 150cm 40mm 1/2 koła okrągła,wzmocniona(**) Saszetka 12
7. 1 pętla 150cm 48-50mm 1/2 koła okrągła, wzmocniona (**) Saszetka 36
8. 0 30cm 26 mm 1/2 koła okrągła (**) Saszetka 24
9. 2/0 30cm 26mm 1/2 koła okrągła Saszetka 24
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
Kryterium Waga [%] Maksymalna liczba punktów
Cena ofertowa brutto K1 60% 60
Parametry techniczne - jakość K2 40% 40
RAZEM 100% 100
2) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
C = K1 + K2
gdzie:
C – całkowita liczba punktów,
K1 – punkty uzyskane w kryterium Cena ofertowa brutto,
K2 - punkty uzyskane w kryterium Parametry techniczne
3) Ocena punktowa w kryterium - Cena ofertowa brutto - dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru:
Cena najtańszej oferty
K1 = ----------------------------------------- x 60pkt
Cena badanej oferty
4) Ocena punktowa w kryterium - Parametry techniczne – jakość - dokonana zostanie na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę - próbek i założonych niżej warunków i przeliczona według wzoru:
Wartość liczbowa w badanej ofercie
K2 = -------------------------------------------------------------------------------------------------- x 40 pkt
Najwyższa wartość liczbowa ocenianego kryterium spośród badanych ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne - jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 - Nici niewchłanialne
Część I
"Nić syntetyczna, niewchłanialna z polipropylenu /monofilament. Igła odporna na zginanie, wykonana ze stali serii 300 (AISI)
Nici muszą spełniać wymagania określone w Farmakopei Europejskiej (EP) dla sterylnych, niewchłanialnych nici oraz w Farmakopei Stanów Zjednoczonych (USP) dla niewchłanialnych nici chirurgicznych"
Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 2/0 75cm 26-27mm 1/ 2 koła okrągła (**) Saszetka 228
2. 0 75-90cm 26-27mm 1/2 koła okrągła (**) Saszetka 24
3. 3/0 75-90cm 20-22mm 1/ 2 koła okrągła Saszetka 12
4. 4/0 75-90cm 20-22mm 1/ 2 koła okrągła Saszetka 12
5. 5/0 75-90 cm 13-15mm 1/ 2 koła okrągła podwójna (**) Saszetka 24
6. 5/0 45-75 cm 19mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła (**) Saszetka 12
7. 6/0 45-75 cm 11-13mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła Saszetka 24
8. 3/0 75-90cm 26-30mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła (**) Saszetka 12
9. 3/0 75-90cm 24mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła(**) Saszetka 12
10. 3/0 75-90cm 19mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła(**) Saszetka 180
11. 2/0 75-90cm 24mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła(**) Saszetka 120
12. 2/0 45cm 24-26mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła Saszetka 36
13. 2/0 75-90cm 30mm 3/8 koła odwrotnie tnąca (**) Saszetka 84
14. 4/0 45-75cm 19mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła Saszetka 12
15. 4/0 75 cm 20 mm 3/8 koła odwrotnie tnąca, pętla (**) Saszetka 24
16. 7/0 75 cm 9 mm 3/8 koła okrągła podwójna naczyniowa precyzyjna Saszetka 24
17. 8/0 75 cm 8 mm 3/8 koła okrągła podwójna naczyniowa precyzyjna (**) Saszetka 24
Część II
"Nić syntetyczna, niewchłanialna, monofilament z polimeru nylonu. Igła odporna na zginanie, wykonana ze stali serii 300 (AISI)
Nici muszą spełniać wymagania określone w Farmakopei Europejskiej (EP) dla sterylnych, niewchłanialnych nici oraz w Farmakopei Stanów Zjednoczonych (USP) dla niewchłanialnych nici chirurgicznych "
Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 4/0 45cm 11-12mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła (**) Saszetka 12
2. 4/0 45-75cm 16-17mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła(**) Saszetka 12
3. 4/0 45cm 19mm 3/8 koła odwrotnie tnąca(**) Saszetka 360
4. 4/0 75 cm 19mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła Saszetka 84
5. 4/0 75cm 24mm 3/8 koła odwrotnie tnąca Saszetka 312
6. 3/0 75cm 24mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła Saszetka 2232
7. 3/0 75cm 30mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła Saszetka 1200
8. 3/0 45 cm 24mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła (**) Saszetka 504
9. 3/0 75cm 19mm 3/8 koła odwrotnie tnąca Saszetka 1140
10. 3/0 45 cm 19mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła Saszetka 12
11. 2/0 75cm 24mm 3/8 koła odwrotnie tnąca(**) Saszetka 720
12. 2/0 75cm 30mm 3/8 koła odwrotnie tnąca Saszetka 432
13. 2/0 75cm 37-39mm 3/8 koła odwrotnie tnąca(**) Saszetka 24
14. 0 75cm 37-39mm 3/8 koła odwrotnie tnąca (**) Saszetka 48
15. 0 75-100cm 40-60mm 3/8 koła odwrotnie tnąca Saszetka 24
16. 2 75-100cm 90mm 3/8 koła odwrotnie tnąca (**) Saszetka 36
17. 0 "45-75 cm
" 38-39mm 3/8 koła odwrotnie tnąca (**) Saszetka 36
18. 5/0 75 cm 19mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła(**) Saszetka 12
19. 5/0 75 cm 16-17mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła(**) Saszetka 216
20. 5/0 45 cm 19mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła Saszetka 12
21. 5/0 75 cm 16 mm 1/2 koła odwrotnie tnąca, precyzyjna, podwójna (**) Saszetka 24
22. 6/0 45-75 cm 11-12 mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła (**) Saszetka 12
III
"Nić syntetyczna, niewchłanialna z poliestru powleczona silikonem. Igła odporna na zginanie, wykonana ze stali serii 300 (AISI)
Nici muszą spełniać wymagania określone w Farmakopei Europejskiej (EP) dla sterylnych, niewchłanialnych nici oraz w Farmakopei Stanów Zjednoczonych (USP) dla niewchłanialnych nici chirurgicznych"
Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 2/0 75 cm 26-27 mm 1/ 2 koła okrągła (**) Saszetka 288
2. 0 75 cm 30-32 mm 1/2 koła okrągła Saszetka 24
3. 1 75 cm 37-38 mm 1/2 koła okrągła (**) Saszetka 24
4. 5 45-75 45-48mm 1/2 koła okrągła (**) Saszetka 12
5. 1 180-200cm - podwiązka (**) Saszetka 24
6. 0 75-90cm 26-27mm 1/ 2 koła okrągła Saszetka 12
7. 2 75-90cm 39-40mm 1/ 2 koła okrągła (**) Saszetka 24
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
Kryterium Waga [%] Maksymalna liczba punktów
Cena ofertowa brutto K1 60% 60
Parametry techniczne - jakość K2 40% 40
RAZEM 100% 100
2) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
C = K1 + K2
gdzie:
C – całkowita liczba punktów,
K1 – punkty uzyskane w kryterium Cena ofertowa brutto,
K2 - punkty uzyskane w kryterium Parametry techniczne
3) Ocena punktowa w kryterium - Cena ofertowa brutto - dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru:
Cena najtańszej oferty
K1 = ----------------------------------------- x 60pkt
Cena badanej oferty
4) Ocena punktowa w kryterium - Parametry techniczne – jakość - dokonana zostanie na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę - próbek i założonych niżej warunków i przeliczona według wzoru:
Wartość liczbowa w badanej ofercie
K2 = -------------------------------------------------------------------------------------------------- x 40 pkt
Najwyższa wartość liczbowa ocenianego kryterium spośród badanych ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne - jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 - Pętla do zakładania metodą laparoskopową
Lp. Przedmiot zamówienia Grubość Długość nitki Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5. 6.
1. Pętla do zakładania metodą laparoskopową. 2/0 50cm szaszetka 12
2. Pętla do zakładania metodą laparoskopową 0 50 cm szaszetka 12
3. Pętla do zakładania metodą laparoskopową 2/0 50 cm szaszetka 108
4. Pętla do zakładania metodą laparoskopową 0 50 cm szaszetka 12
5. Nici wchłanialne 3/0 20 cm szaszetka 60
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów
składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 - Wosk kostny
Lp. Nazwa Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5.
1. wosk kostny 2,5 g Saszetka 24
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów
składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5 - Siatki przepuklinowe
Lp. Przedmiot zamówienia J.m. Ilość j.m.
1. 2. 3. 4.
1. Siatki do przepuklin pachwinowych metodą laparoskopową w rozmiarze 7.9 cm x 13.4 cm, lewa, M szt. 1
2. Siatki do przepuklin pachwinowych metodą laparoskopową w rozmiarze 10.3 cm x 15.7 cm lewa, L szt. 22
3. Siatki do przepuklin pachwinowych metodą laparoskopową w rozmiarze 12.2 cm x 17 cm, lewa, XL szt. 1
4. Siatki do przepuklin pachwinowych metodą laparoskopową w rozmiarze 7.9 cm x 13.4 cm, prawa, M szt. 4
5. Siatki do przepuklin pachwinowych metodą laparoskopową w rozmiarze 10.3 cm x 15.7 cm, prawa, L szt. 29
6. "Siatki do przepuklin pachwinowych metodą laparoskopową.
W rozmiarze 12.2 cm x 17 cm prawa, XL" szt. 2
7. Makroporowa monofilamentowa niewchłanialna siatka polipropylenowa w rozmiarze 30.5x30.5cm szt. 1
8. Makroporowa monofilamentowa niewchłanialna siatka polipropylenowa w rozmiarze 7.5x15cm szt. 111
9. Makroporowa monofilamentowa niewchłanialna siatka polipropylenowa w rozmiarze 6x13.7cm szt. 1
10. Siatka dedykowana do zaopatrywania przepuklin pępkowych w rozmiarze 6.4cm szt. 18
11. Siatka dedykowana do zaopatrywania przepuklin pępkowych w rozmiarze 8 cm szt. 14
12. Siatka dedykowana do zaopatrywania przepuklin pępkowych w rozmiarze 4,3 cm szt. 11
13. Siatka przepuklinowa samorozprężalna, częściowo wchłanialna, sterylna proteza z biowchłanialna powłoką w rozmiarze 13.8x17.8 cm szt. 1
14. Siatka przepuklinowa samorozprężalna, częściowo wchłanialna, sterylna proteza z biowchłanialna powłoką w rozmiarze 19.6 x 24.6 szt. 1
15. Siatka przepuklinowa samorozprężalna, częściowo wchłanialna, sterylna proteza z biowchłanialna powłoką w rozmiarze 15.5 x 25.7cm szt. 1
16. Siatki do zabiegów laparoskopowych: siatki do położenia na jelitach w rozmiarze 20.3 x 25.4cm szt. 1
17. Siatki do zabiegów laparoskopowych: siatki do położenia na jelitach w rozmiarze 15.2 x 25.4cm szt. 1
18. "Siatki do zabiegów laparoskopowych: siatki do położenia na jelitach w rozmiarze 27,4X34,9 cm
" szt. 1
19. "Siatki do zabiegów laparoskopowych: siatki do położenia na jelitach w rozmiarze 22,1 x 27.1cm
" szt. 1
20. Siatki do zabiegów laparoskopowych: siatki do położenia na jelitach w rozmiarze 17.8 x 22.9cm szt. 1
21. Siatki do zabiegów laparoskopowych: siatki do położenia na jelitach w rozmiarze 15.2 x 20.3cm szt. 1
22. Narzędzie dedykowane do mocowania siatek, zawierające 15 zszywek lub 30 zszywek do wyboru przez zamawiającego. op. 1
23. Środek hemostatyczny w postaci proszku o masie 1 g op. 1
24. Środek hemostatyczny w postaci proszku o masie 3 g op. 20
25. Środek hemostatyczny w postaci proszku o masie 5 g op. 1
26. Aplikator laparoskopowy, elastyczny o dł. 38 cm op. 5
27. Aplikator elastyczny o dł. 14 cm op. 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów
składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6 - Taśmy do leczenia Wysiłkowego Nietrzymania Moczu u kobiet
Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4.
1. Taśma do korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet opak. 62
2. Siatka do sakrokolpopeksji/ pektopeksji zestaw a 2 szt 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów
składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 7 - Klej do mocowania siatek przepuklinowych
Lp. Przedmiot zamówienia J.m. Ilość j.m.
1. 2. 3. 4.
1. Zestaw z klejem do laparoskopowego mocowania siatek przepuklinowych szt. 5
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów
składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W CELU POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZAMAWIAJĄCY, WEZWIE WYKONAWCĘ KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA NAJWYŻEJ OCENIONA DO ZŁOŻENIA W WYZNACZONYM, NIE KRÓTSZYM NIŻ 5 DNI, TERMINIE, AKTUALNYCH NA DZIEŃ ZŁOŻENIA PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH TJ.:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2B do SWZ.
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
II.8) INFORMACJA O PRZEDMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCHII.8.1) Na potwierdzenie, że oferowane dostawy są zgodne z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu Zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia, że oferowane wyroby są wyrobami dopuszczonymi do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017r. (MDR). (według załącznika nr 2C);
2) dokumentów potwierdzających, że oferowane parametry spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w formularzu asortymentowym – szczegółowa oferta cenowa – załącznik nr 1A do SWZ tj. Katalog oferowanego wyrobu medycznego - oryginalna specyfikacja techniczna, karta katalogowa, folder ze zdjęciem/rysunkiem lub inne dokumenty w języku polskim - każda strona musi zostać opisana, którego pakietu i pozycji dotyczy.
3) próbki umożliwiające dokonanie oceny oferty w kryterium Parametry techniczne - jakość tj.: próbkę zaopatrzoną w oryginalne etykiety producenta lub potwierdzone kopie. Każda próbka musi zostać podpisana którego pakietu i pozycji dotyczy. W ramach danego pakietu należy dostarczyć próbki (po 1 szt.) dla następujących pozycji:
Pakiet 1 część I poz. 1, 3, 4, 6, 7, 9, 10, 12, 13, 15, 16, 18, 19, 21, 22, 23, 25, 26, 28; część II poz. 1-3, 9; część III poz. 1, 2 część IV poz. 2, 3, 6, 7, 8
Pakiet 2 część I poz. 5, 7; część II poz. poz. 1, 5, 9, 10, 11, 13, 16, 17 część III poz. 1-3, 11-14, 16-21, 23 część IV poz. 1; część V poz. 3-4.
wraz z wypełnionym wykazem próbek oferowanych produktów (według załącznika nr 2D). Uwaga przedmiotowe środki dowodowe (próbki) nie podlegają uzupełnieniu w zakresie potwierdzenia zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert – zgodnie z pkt.II.8.6) SWZ
Sposób dostarczenia dokumentów potwierdzających, że oferowane parametry oferowanego przedmiotu Zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego dla pakietu nr 1, 2 tj. próbek został opisany w VII. SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. II.8.1) ppkt 1), 2) SWZ lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.Zgodnie z art. 107 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. II.8.1) ppkt. 3) SWZ, a przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, nie stosuje się wezwania, o którym mowa w pkt. II.8.5) SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty (FORMULARZA OFERTOWEGO) należy dołączyć:1) Formularz asortymentowy - szczegółowa oferta cenowa - sporządzony odpowiednio wg załącznika nr 1A do SWZ. - podpisany ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym Formularz nie podlega uzupełnieniu. (Zamawiający prosi o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej (w wersji edytowalnej). Formularz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania).
2) oświadczenie wymienione w pkt. V.1.1) SWZ podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
3) przedmiotowe środki dowodowe wymienione w pkt. II.8.1) ppkt 1), 2) SWZ; - podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
4) przedmiotowe środki dowodowe wymienione w pkt. II.8.1) ppkt 3) SWZ - sposób dostarczenia próbek dla pakietu nr 1, 2 został opisany w VII. SWZ.
5) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; - podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
6) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; - podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegółowe informacje zostały zawarte w V.9) SWZ - WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIEZAMÓWIENIA