BZP: Zakup toru laparoskopowego z zaawansowanym systemem obrazowania.
16.10.2025
2025/BZP 00478627/01
Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II w Trzciance
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup toru laparoskopowego z zaawansowanym systemem obrazowania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II w Trzciance
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Trzcianka
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-980
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 35 28 100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@szpital-trzcianka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-trzcianka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup toru laparoskopowego z zaawansowanym systemem obrazowania.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38959a8a-d8d9-482d-9251-5484c4ab4f55
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00478627
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne zostały opisane w rozdziale 9 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące RODO zostały opisane w rozdziale 24 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 16/ZP/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup toru laparoskopowego z zaawansowanym systemem obrazowania, który spełnia poniższe kryteria:
1. Okres gwarancji 24 miesiące;
2. bezpłatny przegląd techniczny w okresie gwarancji;
3. Wszystkie instrukcje obsługi oraz instrukcje serwisowe w języku polskim lub tłumaczone na język polski w wersji papierowej i elektronicznej;
4. Maksymalny czas reakcji serwisu na zgłoszenie - 24 godziny;
5. Czas oczekiwania na usunięcie uszkodzenia w okresie gwarancji - nie dłużej niż 3 dni robocze;
6. Graniczny czas naprawy po przekroczeniu którego okres gwarancji przedłuża się o czas przerwy w eksploatacji - maksymalnie 5 dni roboczych;
7. Liczba napraw gwarancyjnych uprawniająca do wymiany na nowy element – minimum 3;
8.Instalacja oferowanego sprzętu i przeprowadzenie szkolenie w zakresie obsługi dla personelu, w terminie 2 dni roboczych, licząc od dania dostawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.