BZP: Dostawa urządzeń i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze, zwiększających odporność na cyberataki i wycieki danych wraz z wdrożeniem w ramach Projektu Cyberbezpieczny Samorząd
16.10.2025
2025/BZP 00478901/01
Powiat Kamiennogórski
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa urządzeń i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze, zwiększających odporność na cyberataki i wycieki danych wraz z wdrożeniem w ramach Projektu Cyberbezpieczny Samorząd
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kamiennogórski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wł. Broniewskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@kamienna-gora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienna-gora.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze, zwiększających odporność na cyberataki i wycieki danych wraz z wdrożeniem w ramach Projektu Cyberbezpieczny Samorząd
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-617c1e46-97ef-4e87-92d1-f845bf7a84fa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00478901
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020416/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze, zwiększających odporność na cyberataki i wycieki danych wraz z wdrożeniem w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt - Cyberbezpieczny Samorząd
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_kamiennagora3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_kamiennagora
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_kamiennagora
2. Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1) wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane będą w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego,
2) Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy,
3) Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM,
4) Zamawiający, zgodnie z zapisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zmówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer;
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
f) szyfrowanie na Platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.;
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3. Po upływie terminu składania ofert, wszelkie oświadczenia wnioski, zawiadomienia oraz informacje są przekazywane między Zamawiającym a Wykonawcą w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy.
4. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
5. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: inwestycje@kamienna-gora.pl
7. Do porozumiewania się z Wykonawcami w trakcie trwania postępowania po stronie Zamawiającego upoważniona jest Agnieszka Ławniczak i Artur Pasiut. Kontakt z upoważnioną osobą możliwy jest za pośrednictwem platformy lub za pośrednictwem e-mail: inwestycje@kamienna-gora.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Kamiennogórski z siedzibą w Kamiennej Górze przy ul. Wł. Broniewskiego 15. Może się Pani/Pan kontaktować z nim w następujący sposób - listownie na adres: ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra lub przez elektroniczną skrzynkę podawczą: /lm8tu33i2e/SkrytkaESP;
2) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, w następujący sposób – listownie na adres: ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod@kamienna-gora.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z siedzibą w Warszawie (02-676) przy ul. Postępu 17A jako Administrator Danych Osobowych Użytkowników Platformy e-Zamówienia, na której Urząd Ochrony Danych Osobowych prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działając pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pan/Pani:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ID.272.3.19.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawę urządzeń i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze, zwiększających odporność na cyberataki i wycieki danych wraz z wdrożeniem, tj.
1) serwer z oprogramowaniem i 100 licencjami CAL - 2 kpl.,
2) zakup i wdrożenie rozwiązania NETWORK ACCESS CONTROL – 230 IP - 1 kpl.,
3) zakup i wdrożenie macierzy - 1 kpl.,
4) oprogramowanie do archiwizacji logów - 1 kpl.,
5) oprogramowanie do inwentaryzacji aktywów - 80 licencji,
6) system do ochrony przed wyciekiem danych - 80 licencji,
7) serwer NAS - 1 kpl.,
8) serwer poczty z mechanizmem uwierzytelniania 2FA - 1 szt.,
9) urządzenie do zarządzania tożsamością użytkowników - 1 szt.,
10) urządzenie do generowania jednorazowych haseł - 200 szt.,
11) centralny UPS - 1 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
1) opis przedmiotu zamówienia – Tom III SWZ,
2) projektowane postanowienia umowy – Tom II do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48620000-0 - Systemy operacyjne
48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
48810000-9 - Systemy informacyjne
51611100-9 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu oraz złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu, spełniających wymogi SWZ. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w wyniku działania: O = KC+KG+KW.
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
3. Zamawiający przy wyborze ofert będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) Zasady oceny Kryterium 1: Cena oferty (KC):
Zamawiający oceniając cenę oferty, weźmie pod uwagę cenę oferty wskazaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Sposób oceny:
Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:
Kc =(Kcn/Kco) x 60 pkt
gdzie:
Kcn – oznacza najniższą zaproponowaną cenę,
Kco – oznacza cenę zaproponowaną w ofercie badanej,
Kc – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie w Kryterium 1: Cena oferty
Waga kryterium – 60%.
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 pkt.
2) Zasady oceny Kryterium 2: Okres gwarancji na dostarczone serwery i macierze (KG):
Zamawiający oceniając okres gwarancji na dostarczone serwery i macierze weźmie pod uwagę okres gwarancji wskazany przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Minimalny okres gwarancji na dostarczone serwery i macierze wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji na dostarczone serwery i macierze wynosi 60 miesięcy. Wykonawca poda ilość miesięcy gwarancji w postaci liczby całkowitej.
Sposób oceny:
Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:
KG =(KGO/KGmax) x 30 pkt
gdzie:
KGO – oznacza zaproponowany przez Wykonawcę okres gwarancji,
KGmax – 60 (maksymalny okres gwarancji określony przez Zamawiającego),
KG – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie w Kryterium 2: Okres gwarancji na dostarczone serwery i macierze
Waga kryterium – 30%
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 30 pkt.
Zamawiający informuje, iż w sytuacji, w której Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty okresu gwarancji lub poda inny okres od dopuszczonego przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny oferty, przyjmie najkrótszy możliwy okres gwarancji, tj. 36 miesięcy.
W sytuacji, w której wykonawca wskaże w Formularzu oferty więcej niż jeden okres gwarancji, Zamawiający do oceny oferty, przyjmie najkrótszy wskazany przez Wykonawcę okres gwarancji.
3) Zasady oceny Kryterium 3: Okres wsparcia powdrożeniowego (KW):
Zamawiający oceniając okres wsparcia powdrożeniowego weźmie pod uwagę okres wsparcia wskazany przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Minimalny okres wsparcia wynosi 7 dni, maksymalny okres wsparcia wynosi 30 dni. Wykonawca poda okres wsparcia w postaci liczby całkowitej.
Sposób oceny:
Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:
KW =(KWn/KWo) x 10 pkt
gdzie:
KWn – oznacza zaproponowany przez Wykonawcę okres wsparcia,
KWo – 30 (maksymalny okres gwarancji określony przez Zamawiającego),
KW – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie w Kryterium 2: Okres wsparcia powdrożeniowego
Waga kryterium – 10%
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 30 pkt.
Zamawiający informuje, iż w sytuacji, w której Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty okresu wsparcia lub poda inny okres od dopuszczonego przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny oferty, przyjmie najkrótszy możliwy okres wsparcia, tj. 7 dni.
W sytuacji, w której Wykonawca wskaże w Formularzu oferty więcej niż jeden okres wsparcia, Zamawiający do oceny oferty, przyjmie najkrótszy wskazany przez Wykonawcę okres wsparcia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na dostraczone serwery i macierze
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres wsparcia powdrożeniowego
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:1) minimum 1 (jedna) osoba, odpowiedzialna za wdrożenie systemu Network Access Control (NAC), posiadająca aktualny certyfikat produktowy / inżynierski wydany przez producenta oferowanego systemu NAC (lub innego autoryzowanego dystrybutora), potwierdzający ukończenie szkolenia w zakresie instalacji, konfiguracji i utrzymania systemu oraz legitymująca się certyfikatem doświadczenia zawodowego w instalacji lub administracji systemami NAC,
2) minimum 1 (jedna) osobą, odpowiedzialna za testowanie, posiadająca ważny certyfikat Offensive Security Certified Professional (OSCP),
3) minimum 1 (jedna) osobą, odpowiedzialna za testowanie, posiadająca ważny certyfikat Certified Information Systems Security Professional (CISSP),
4) minimum 1 (jedna) osobą, odpowiedzialna za testowanie, posiadająca ważny certyfikat Certified Information Security Analyst (ECSA),
5) minimum 1 (jedna) osobą, odpowiedzialna za testowanie, posiadająca ważny certyfikat Wep Application Penetration Tester (eWPT),
6) minimum 1 (jedna) osobą, odpowiedzialna za testowanie, posiadająca ważny certyfikat Certified Professional Penetration Tester (eCPPT).
Zamawiający dopuszcza możliwość posiadania wymaganych certyfikatów, o których mowa w pkt 1) lit. a) – f) przez jedną osobę lub kilka osób z zachowaniem warunku posiadania wskazanych certyfikatów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia,
2. Oświadczenie Wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, którą złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik 4.5. do SWZ),
3. oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania (Załącznik 4.6. do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik 4.7. do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) zakup i wdrożenie serwerów z oprogramowaniem i 100 licencjami:a) certyfikat ISO-50001, ISO-14001 oraz ISO-9001:2015 lub dokument równoważny,
c) dokument potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Silver według normy wprowadzonej w 2019 r.,
d) dokument potwierdzający, że oferowany serwer znajduje się na liście Windows Server Catalog i posiada status „Certified for Windows” dla systemów Microsoft Windows Server 2019, Microsoft Windows Server 2022, Microsoft Windows Server 2025,
e) dokument potwierdzający Gartner Magic Quadrant for Products In Endpoint Protection Platforms Market na ogólnie dostępnej liście referencyjnej Gartner (https://www.gartner.com/reviews/market/endpoint-protection-platforms), minimalna ocena z referencji: 4,5,
d) dokument potwierdzający, iż oferowany produkt znajduje się w kwadracie Gartner Magic Quadrant for Endpoint Detection and Response (EDR) Solutions Market (https://www.gartner.com/reviews/market/endpoint-detection-and-response-solutions), minimalna ocena z referencji: 4,4,
e) oświadczenie Producenta potwierdzające, że serwis urządzenia będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta,
f) oświadczenie podmiotu realizującego serwis o posiadaniu certyfikatu ISO 9001:2015 oraz ISO 27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadaniu autoryzacji producenta urządzenia,
g) oświadczenie Producenta lub autoryzowanego dystrybutora świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu;
h) certyfikat ISO 9001 oraz 27001 w zakresie świadczenia usług serwisowych oprogramowania chroniącego serwery oraz usług związanych z cyberbezpieczeństwem lub certyfikat równoważny;
2) zakup i wdrożenie rozwiązania Network Access Control:
a) oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta o posiadaniu przez dostawcę kwalifikacji technicznych, niezbędnych do wykonania wdrożenia oferowanego rozwiązania i szkolenia;
3) zakup i wdrożenie macierzy:
a) dokument poświadczający, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 oraz ISO-9001:2015,
b) deklaracja producenta urządzenia zgodności z CE lub dokument równoważny,
c) oświadczenie producenta potwierdzające, że serwis urządzenia będzie realizowany bezpośrednio przez producenta i/lub we współpracy z autoryzowanym partnerem serwisowym producenta,
d) oświadczenie podmiotu realizującego serwis o posiadaniu certyfikatu ISO 27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadaniu autoryzacji producenta urządzenia;
4) serwer NAS:
a) dokument potwierdzony przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego wsparcia (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej);
5) zakup serwera poczty z mechanizmem uwierzytelniania 2FA:
a) oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu,
b) certyfikat ISO 9001 podmiotu serwisującego lub dokument równoważny,
c) oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż oferent posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań;
6) urządzenie do zarządzania tożsamością użytkowników:
a) oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż oferent posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań;
7) centralny UPS:
a) deklaracja producenta urządzenia zgodności z CE lub dokument równoważny,
b) oświadczenie producenta lub wyłącznego dystrybutora o spełnianiu minimalnych wymaganych przez Zamawiającego parametrów urządzenia,
c) oświadczenie producenta, że gwarancja oraz usługa podłączenia i uruchomienia realizowana była wyłącznie przez autoryzowany serwis producenta;
8) Zestawienie oferowanych urządzeń i oprogramowania (Załącznik 4.8. do SWZ).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 1 lit. a) do g) pkt 23 SWZ lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Oświadczenie że w stosunku do wykonawcy nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,2) Pełnomocnictwo,
3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Załącznik 4.4. do SWZ),
4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (Załącznik 4.3. do SWZ),
5) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa:,
6) Przedmiotowe środki dowodowe wskazane w pkt 23 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku:1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego,
2) wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem,
3) Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
4) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania,
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy,
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.