BZP: Umowa Ramowa na wyłonienie Ekspertów do przeprowadzenia kompleksowej, dwuetapowej oceny indywidualnych planów transformacji
16.10.2025
2025/BZP 00479377/01
WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Umowa Ramowa na wyłonienie Ekspertów do przeprowadzenia kompleksowej, dwuetapowej oceny indywidualnych planów transformacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276855696
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 30
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-048
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup-katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupkatowice.praca.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Umowa Ramowa na wyłonienie Ekspertów do przeprowadzenia kompleksowej, dwuetapowej oceny indywidualnych planów transformacji
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dfee1eb-d1ed-405f-a7d5-de24e9f95772
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00479377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036370/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.47 Usługa ekspertów zewnętrznych w zakresie weryfikacji Indywidualnych Planów Transformacji oraz weryfikacji stopnia ich realizacji
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji
2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną
Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11927613.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania (https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1192761).
2. Wymaga się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko poprzez platformę zakupową za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.
Uwaga
Korespondencja przesłana w inny sposób niż poprzez platformę lub przesłana poprzez platformę na adres inny niż adres strony internetowej prowadzonego postępowania (https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1192761) nie będzie brana pod uwagę, zostanie uznana za złożoną nieskutecznie. Zamawiający nie będzie informował o błędnym złożeniu korespondencji.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.
2. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której adresatem, zgodnie z obowiązującymi przepisami, jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem strony
internetowej prowadzonego postępowania do konkretnego Wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości przesłanych przez Zamawiającego bezpośrednio na stronie internetowej prowadzonego postępowania, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej
(platformazakupowa.pl), tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Przeglądarka internetowa Microsoft Edge, Google Chrome lub Mozilla FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”;
4) Zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf.
5) Informacje dodatkowe:
a) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
b) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6) Dodatkowe rekomendacje:
a) w przypadku wykorzystywania podpisu kwalifikowanego wykorzystywanie oprogramowania wystawcy podpisu.
b) w przypadku wykorzystywania profilu zaufanego wykorzystywanie strony umożliwiającej m.in. podpisanie dokumentu podpisem zaufanym (https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany).
c) w przypadku wykorzystania podpisu osobistego wykorzystywanie rozwiązań wskazanych na stronie zawierającej informacje i instrukcje, jak używać e-dowodu, w tym jak podpisywać dokumenty przy użyciu e-dowodu
(https://www.gov.pl/web/edowod/#Jakuzywac-e-dowodu).
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej (platformazakupowa.pl) określone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej pod linkiem (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view .
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków, pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania (https://platformazakupowa.pl/transakcja/1192761).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: Nie
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Urząd Pracy adres: ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, tel.: 32 757 33 60;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Katowicach jest Pani Justyna Nowak, kontakt: iod@wup-katowice.pl, telefon: (32) 757 33 06;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego TP/19/25 pt.: Umowa ramowa na wyłonienie Ekspertów do przeprowadzenia oceny indywidualnych planów transformacji;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
10. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
11. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
12. Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/19/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.7.) Wartość umowy ramowej (bez VAT): 632100 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie Umowy ramowej z max. 20 Wykonawcami na usługę ekspercką polegającą na przeprowadzeniu oceny merytorycznej przygotowanych przez przedsiębiorców Indywidualnych Planów Transformacji (IPT) oraz weryfikacji efektów wsparcia projektowego na działania transformacyjne zakładane w IPT (RIPT). Usługa realizowana będzie w ramach projektu pn.: „Re-Energia” – program Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021 – 2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji) dla Działania FESL.10.18 Redeployment.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: kwalifikacje i doświadczenie osoby wskazanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia – Eksperta
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: 3) kryterium społeczne (zatrudnienie do realizacji zamówienia osoby z niepełnosprawnościami)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli:Wykonawca wykaże, iż dysponuje jedną osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia jako Eksperta – posiadającą wykształcenie wyższe oraz jedną z kwalifikacji i doświadczenia:
a) jest wpisana do Wykazu ekspertów FESL 2021-2027 w jednej z dziedzin dotyczących transformacji, tj.: Adaptacja do zamian klimatycznych, Wsparcie transferu wiedzy i technologii, klastry oraz wsparcie w tworzeniu nowych firm i prowadzeniu działalności gospodarczej, Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii, Przystosowanie do zmian przedsiębiorstw i pracowników, Badania naukowe, infrastruktura badawczo-rozwojowa, rozwój technologiczny i innowacje w zielonej gospodarce, Innowacje i transfer technologii w przedsiębiorstwach, lub
b) posiada min. 3-letnie doświadczenie zawodowe (niezależnie od formy zatrudnienia) na stanowisku związanym z branżą górniczą/rozwojem firm/zarządzaniem projektem/ekologią, lub
c) posiada min. 3-letnie doświadczenie zawodowe (niezależnie od formy zatrudnienia) na stanowisku związanym z przygotowywaniem lub nadzorem nad przygotowywaniem działań inwestycyjnych w przedsiębiorstwie/przedsiębiorstwach związanych z rozwojem firmy, w szczególności powiązanych z procesami efektywności energetycznej czy odnawialnymi źródłami energii, lub
d) posiada doświadczenie w realizacji min. 1 projektu z zakresu transformacji przedsiębiorstw dot. zmiany lub podnoszenia kwalifikacji personelu do potrzeb zielonej gospodarki poprzez udział w nim jako co najmniej członek kluczowego personelu zarządzającego, lub
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku według formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie wykazu– załącznik nr 6 do SWZ zawierającego imię i nazwisko osoby uczestniczącej w realizacji zamówienia jako:
- Ekspert – należy zadeklarować posiadanie wykształcenia wyższego, kwalifikacje i doświadczenie (w zakresie wymienionym w ust. 2 pkt 4) lit. a) lub lit. b) lub lit. c) lub lit. d)) oraz podstawę dysponowania osobą w ramach realizacji zamówienia;
Zamawiający wymaga wskazania w wykazie osoby uczestniczącej w realizacji zamówienia (załącznik nr 6 do SWZ) jednego Eksperta, który zostanie wyznaczony do wykonania przedmiotu umowy ramowej. Zamawiający dopuszcza zmianę tej osoby po podpisaniu umowy. Warunki zmiany zostały określone w § 7 projektu umowy.
Ocenie w ramach spełnienia warunku udziału w postepowaniu będą podlegać kwalifikacje i doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia na podstawie rzetelnej informacji podanej przez Wykonawcę w załączniku 6 do SWZ. Podana informacja musi umożliwiać jednoznaczną ocenę i weryfikację.
W celu zapewnienia rzetelnej oceny Wykonawcy w zakresie kryterium „kwalifikacje i doświadczenie osoby wskazanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia” Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył wykaz osoby uczestniczącej w realizacji zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ.
Niewykazanie spełnienia ww. warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osoby uczestniczącej w realizacji zamówienia, skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat jej wykształcenia, kwalifikacji i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą, który stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy ramowej. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą, przekazanego:1) w postaci elektronicznej, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
2. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w ust. 1, dokonuje mocodawca lub notariusz.
3. Zaleca się, aby pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 1, zawierało w szczególności wskazanie:
1) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;
3) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. Zakres umocowania musi obejmować prawo do dokonywania wszelkich czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a w szczególności: podpisania i złożenia oferty wraz z załącznikami, składania w toku postępowania wszelkich wyjaśnień, oświadczeń i dokonywania czynności przewidzianych przepisami prawa oraz składania innych dokumentów w toczącym się postępowaniu, zawarcia umowy ramowej.
4. Wykonawcy działający w ramach spółki cywilnej zamiast pełnomocnictwa, o którym mowa w ust. 1, mogą załączyć do oferty odpis aktualnej umowy spółki, jeżeli będzie z niej wynikać zakres umocowania wspólników.
5. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy ramowej kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, o ile nie została ona załączona do oferty.
6. Oświadczenia, o których mowa w Rozdz. X ust. 13 pkt. 2), których wzór zawiera Załącznik nr 2 i nr 3 do SWZ, składa odrębnie każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu tylko w odniesieniu do danego konsorcjanta lub wspólnika. Oznacza to, że każdy ze współwykonawców wykazuje w oświadczeniu tylko własne zdolności (zasoby).
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty „Oświadczenie o podziale obowiązków w trakcie realizacji zamówienia” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy ramowej będą mogły być dokonywane wyłącznie w zakresie dopuszczonym ustawą Pzp oraz Umową ramową i wymagają, poza wyjątkami wskazanymi w Umowie ramowej, sporządzenia aneksu zawartego w formie elektronicznej, pod rygorem nieważności.2. Zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany do niniejszej umowy w zakresie Eksperta.
3. Zmianę, o jakiej mowa w ust. 2, dopuszcza się w sytuacji, gdy okaże się ona konieczna ze względu na śmierć lub chorobę bądź inną okoliczność dot. Eksperta (uzasadnione przez Wykonawcę) wskazanego w ofercie. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest poinformowanie Zamawiającego przez Wykonawcę o konieczności zmiany wraz z podaniem przyczyn oraz przekazanie Zamawiającemu do jego akceptacji danych osobowych wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje i doświadczenie osoby proponowanej w zastępstwie. Kwalifikacje i doświadczenie Eksperta zostały określone w SWZ w Rozdz. XV ust. 2 pkt 4) oraz dodatkowo w kryteriach oceny ofert Rozdz. XVIII ust. 1. Proponowany do zmiany Ekspert musi wykazać się kwalifikacjami i doświadczeniem równym bądź wyższym w stosunku do zmienianego Eksperta wskazanego przez Wykonawcę w załączniku nr 6 oraz załączniku nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1192761
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-24 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-21
8.19.) Umowa ramowa:
Umowa ramowa zawarta zostanie z kilkoma wykonawcami8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Tak
8.21.) Maksymalna liczba wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową: 20
8.22.) Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 1, 2 albo 3 ustawy: Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 1 ustawy
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wyjaśnienie do pkt. 4.2.10.)1. Umowa ramowa będzie obowiązywała przez okres 48 miesięcy od dnia jej zawarcia lub do wyczerpania środków w stopniu uniemożliwiającym realizację kolejnego Zamówienia wykonawczego, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
2. Termin wykonania zamówienia wykonawczego tj. oceny jednego IPT/RIPT do 12 dni roboczych licząc od dnia następnego po dniu otrzymania dokumentacji od Zamawiającego. Szczegółowy opis terminu wykonania zamówienia wykonawczego znajduje się w projekcie umowy ramowej załącznik nr 4 do SWZ § 6 ust. 2.
Informacja dodatkowa do pkt. 5.7 dotycząca wykazu osób:
W celu zapewnienia rzetelnej oceny Wykonawcy w zakresie kryterium
"kwalifikacje i doświadczenie osoby wskazanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia – Eksperta” Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia – Załącznik nr 7 do SWZ.
Informacja dodatkowa nt. podstaw wykluczenia Wykonawcy:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity: Dz.U. z 2025 r., poz. 514). Do Wykonawcy podlegającego
wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.