BZP: Usługa odnowienia wsparcia na urządzenia UTM zainstalowane w Lubelskim Urzędzie Wojewódzkim w Lublinie
17.10.2025
2025/BZP 00482929/01
LUBELSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W LUBLINIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa odnowienia wsparcia na urządzenia UTM zainstalowane w Lubelskim Urzędzie Wojewódzkim w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: LUBELSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514294
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spokojna 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-914
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 817424535
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzyskowska@lublin.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lublin.uw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa odnowienia wsparcia na urządzenia UTM zainstalowane w Lubelskim Urzędzie Wojewódzkim w Lublinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b47b1356-8f77-4de2-8d02-faab922210cd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482929
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00104430/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup serwisów (usługi wsparcia) do UTM na okres 5 lat
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.lublin.uw.gov.pl/pn/luw/demand/241217/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.lublin.uw.gov.pl/pn/luw/demand/241217/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OU-VII.272.17.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa odnowienia wsparcia na urządzenia UTM zainstalowane w Lubelskim Urzędzie Wojewódzkim w Lublinie
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia publicznego dot. Usługa
odnowienia serwisów zabezpieczeń na urządzenia UTM zainstalowane w
Lubelskim Urzędzie Wojewódzkim w Lublinie.
2. Zamawiający posiada Klaster HA urządzeń UTM marki Stormshield SN2100, Service
SN:SN2K1A11B1394A7 oraz SN2K1A11B1392A7 dla których wsparcie kończy się 31
grudnia 2025 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres wsparcia ponad wymagany
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga, aby usługa przedłużenia wsparcia technicznego (serwisówzabezpieczeń) dla urządzeń UTM SN2100 była realizowana przez podmiot
posiadający autoryzację producenta tych urządzeń.
Wykonawca musi posiadać tę autoryzację osobiście, bez możliwości realizacji zamówienia
w większości przez podwykonawców, zgodnie z wyrokiem Sądu Okręgowego w Warszawie
z dnia 5 maja 2021 (sygn. akt XXIII Zs 11/21). Zamawiający dopuszcza realizację części
usług przedmiotu zamówienia przez podwykonawców posiadających autoryzację
producenta, pod warunkiem, że nie dotyczy to większości zamówienia.
Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku wykonawca zobowiązany
będzie do przedstawienia na wezwanie oświadczenie producenta lub innego
równoważnego dokument potwierdzającego autoryzację (np. certyfikat, umowę
partnerską).
b) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert (a jeśli prowadzi działalność krócej – w tym okresie) należycie
wykonał co najmniej 2 usługi w zakresie wdrożeń oraz serwisowania rozwiązań
bezpieczeństwa IT, w tym urządzeń klasy UTM, każda o wartości nie mniejszej niż
200 000 zł brutto.
Do potwierdzenia spełnienia warunku Zamawiający będzie żądał na wezwanie,
złożenia wykazu wykonanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi, że
zostały one wykonane należycie (np. referencje, poświadczenia odbiorcy).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy,na podstawie art. 454-455 ustawy oraz postanowień Projektu Umowy.