BZP: Zakup pojazdów dostawczo-osobowych do ewakuacji poszkodowanych oraz zapewnienia ciągłości dostaw
21.10.2025
2025/BZP 00486079/01
Powiat Świecki
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup pojazdów dostawczo-osobowych do ewakuacji poszkodowanych oraz
zapewnienia ciągłości dostaw
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świecki
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Świeciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350978
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Hallera 9
1.5.2.) Miejscowość: Świecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 525683228
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drogi@drogi.csw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd-swiecie.rbip.mojregion.info/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup pojazdów dostawczo-osobowych do ewakuacji poszkodowanych oraz
zapewnienia ciągłości dostaw
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-775ef910-c1be-40ad-a968-566fd4c34842
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00486079
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033723/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup pojazdów dostawczo-osobowych do ewakuacji poszkodowanych oraz zapewnienia ciągłości dostaw
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/csw3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/csw,
zwanej dalej Platformą. Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane podpisem
kwalifikowanym elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z
Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych
czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy dostępne są pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje są zawarte w SWZ - Rozdziale I Pkt 3. Komunikacja w postępowaniu
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje są zawarte w SWZ - Rozdziale I Pkt 16. Ochrona danych osobowych zebranych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w załączniku nr 6 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje są zawarte w SWZ - Rozdziale I Pkt 16. Ochrona danych osobowych zebranych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w załączniku nr 6 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZD 241/11/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych, identycznych pojazdów dostawczych z podwójną kabiną na ramie i zabudową skrzyniową otwartą przeznaczonych do przewozu min. 7 osób każdy.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy wyprodukowany w 2025 roku, w pełni sprawny i gotowy do użycia zgodnie z przeznaczeniem, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych i materiałowych, wykonawczych i prawnych, roszczeń osób trzecich oraz posiadał kompletną dokumentację pojazdów niezbędną do jego rejestracji oraz eksploatacji. 2.Przedmiot zamówienia powinien:
1) spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami;
2) spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach prawnych dla samochodów poruszających się po drogach publicznych oraz warunki określone w przepisach prawa wspólnotowego Unii Europejskiej;
3) posiadać aktualne świadectwo homologacji - kopia świadectwa homologacji
dostarczona będzie wraz z dostawą pojazdu;
4) posiadać w języku polskim:, książkę gwarancyjną, książkę przeglądów
serwisowych, instrukcję obsługi oraz inne niezbędne dokumenty wymagane
prawem;
5) Wykonawca dostarczy pojazdy wraz z wymaganym wyposażeniem na własny koszt do Obwodu Drogowo-Mostowego w Drzycimiu ul. Świecka 1, 86-140 Drzycim wraz ze wszystkimi dokumentami w języku polskim wymaganymi do zarejestrowania pojazdu (książką serwisową i gwarancyjną, aktualnym świadectwem homologacji, ubezpieczeniem OC i AC oraz instrukcją obsługi); w chwili dostawy pojazdy powinny posiadać wykonany przegląd zerowy;
6) Zamawiający dokona odbioru pojazdów protokołem zdawczo-odbiorczym
3. Ubezpieczenie OC/AC – pojazdy powinny posiadać roczne ubezpieczanie OC i AC.
4. Pakiet serwisowy min. 3 darmowych serwisów do przebiegu 120 tys. km w okresie gwarancji. Serwisy mogą się odbyć w dowolnym autoryzowanym Serwisie marki pojazdów na terenie województwa – kujawsko-pomorskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ rozdział II pkt 2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Cena -60%.
Termin gwarancji mechanicznej – 40%
2. Sposób przyznania punktów w kryterium „Cena (C)” - maksymalnie 60 pkt:
Punkty za kryterium „Cena” (1 pkt – 1%) zostaną obliczone w następujący sposób:
C = (C min / C bad) x 60 pkt, gdzie:
C min – najniższa cena (cena oferty brutto za wykonanie całości zamówienia) spośród badanych ofert);
C bad – cena (cena oferty brutto za wykonanie całości zamówienia oferty badanej;
3. Sposób przyznania punktów w kryterium „Termin gwarancji (Tg)” - maksymalnie 40 pkt:
Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu umowy.
Kryterium „Termin gwarancji”(1 pkt – 1%) to suma punktów uzyskanych wg następujących kryteriów
1) Termin gwarancji mechanicznej (Tgm) - maksymalna ilość punktów wynosi 20
Termin gwarancji mechanicznej Ilość punktów
24 m-ce /0
25 m-cy - 47 m-cy /10
48 m-cy i powyżej /20
Okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące. Okres gwarancji może obejmować wyłącznie pełne miesiące. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje gwarancje na okres poniżej wymaganego okresu minimalnego jego oferta zostanie uznana za niezgodną z SWZ.
W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje „okres gwarancji dłuższy niż 48 miesięcy – otrzyma 20 punktów.
2) Termin gwarancji na perforację nadwozia (Tgn) - maksymalna ilość punktów wynosi 20
Termin gwarancji na perforację nadwozia Ilość punktów
60 m-cy /0
61 m-cy - 143 m-cy /10
144 m-cy i powyżej /20
Okres gwarancji nie może być krótszy niż 60 miesięcy. Okres gwarancji może obejmować wyłącznie pełne miesiące. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje gwarancje na okres poniżej wymaganego okresu minimalnego jego oferta zostanie uznana za niezgodną z SWZ.
W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje „okres gwarancji dłuższy niż 144 miesiące – otrzyma 20 punktów.
Punkty za kryterium „Termin gwarancji (Tg)” zostaną obliczone w następujący sposób:
Tg = Tgm + Tgn, gdzie
Tgm – liczba przyznanych punktów za termin gwarancji mechanicznej
Tgn – liczba przyznanych punktów za termin gwarancji perforacji nadwozia
4. Liczba punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach w trakcie oceny ofert, będzie obliczana zgodnie z poniższym wzorem:
liczba punktów badanej oferty = C + Tg,
Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów.
Maksymalna łączna liczba punktów do uzyskania wynosi 100.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która w oparciu o powyższy wzór uzyska największą liczbę punktów, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów
5. Zamawiający udzieli zamówienia, Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:
- wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedną dostawę, której przedmiotem był fabrycznie nowy samochód z podwójną kabiną i skrzynią ładunkową na ramie, parametrami zbliżony do przedmiotu zamówienia, przeznaczony dla służby drogowej (wykaz dostaw stanowi załącznik nr 4 do SWZ).
2. Zamawiający uwzględni tylko zadania zakończone.
3. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden
wykonawców w całości.
4. Wykonawca może spełniać ww. warunki samodzielnie lub polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić
zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – oświadczenie o którym mowa w § 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020 r. poz. 2415), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
c) Dokumenty/oświadczenia, o których mowa w ww. a) i b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. Ww. oświadczenie, dowody i inne dokumenty należy złożyć w postaci elektronicznej i opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
a) oświadczenie/oświadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiotów udostępniających zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
b) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w rozdziale II pkt. 9 ust. 1 ppkt. 6 lit. d);
c) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa dla osoby/ osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty).
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
e) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
f) Zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów.
g) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia polegając na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
h) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).
i) Podmiotowe środki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, które szczegółowo opisano w rozdziale II w pkt. 9 SWZ.
j) Informacje dotyczące wykonawcy (załącznik nr 7 do SWZ) – w tym dokumencie wykonawca składa oświadczenie w zakresie: spełnienia wymogów RODO i podwykonawców.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w SWZ, m. in.:1. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
2. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II, podrozdziałach 7 i 8 SWZ - załącznik nr 2 do SWZ.
Oświadczenie składają odrębnie:
- wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
3. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia polegając na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy
4. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Informacje w tym zakresie wskazane zostały w § 10 projektu umowy - załącznik nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-29 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/csw
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-29 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-27
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Cena -60%.Termin gwarancji mechanicznej – 40%
Sposób przyznania punktów w kryterium „Cena (C)” - maksymalnie 60 pkt:
Punkty za kryterium „Cena” (1 pkt – 1%) zostaną obliczone w następujący sposób:
C = (C min / C bad) x 60 pkt, gdzie:
C min – najniższa cena (cena oferty brutto za wykonanie całości zamówienia) spośród badanych ofert);
C bad – cena (cena oferty brutto za wykonanie całości zamówienia oferty badanej;
Sposób przyznania punktów w kryterium „Termin gwarancji (Tg)” - maksymalnie 40 pkt:
Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu umowy.
Kryterium „Termin gwarancji”(1 pkt – 1%) to suma punktów uzyskanych wg następujących kryteriów
1) Termin gwarancji mechanicznej (Tgm) - maksymalna ilość punktów wynosi 20
Termin gwarancji mechanicznej Ilość punktów
24 m-ce /0
25 m-cy - 47 m-cy / 10
48 m-cy i powyżej / 20
Okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące. Okres gwarancji może obejmować wyłącznie pełne miesiące. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje gwarancje na okres poniżej wymaganego okresu minimalnego jego oferta zostanie uznana za niezgodną z SWZ.
W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje „okres gwarancji dłuższy niż 48 miesięcy – otrzyma 20 punktów.
2) Termin gwarancji na perforację nadwozia (Tgn) - maksymalna ilość punktów wynosi 20
Termin gwarancji na perforację nadwozia Ilość punktów
60 m-cy /0
61 m-cy - 143 m-cy /10
144 m-cy i powyżej /20
Okres gwarancji nie może być krótszy niż 60 miesięcy. Okres gwarancji może obejmować wyłącznie pełne miesiące. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje gwarancje na okres poniżej wymaganego okresu minimalnego jego oferta zostanie uznana za niezgodną z SWZ.
W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje „okres gwarancji dłuższy niż 144 miesiące – otrzyma 20 punktów.
Punkty za kryterium „Termin gwarancji (Tg)” zostaną obliczone w następujący sposób:
Tg = Tgm + Tgn, gdzie
Tgm – liczba przyznanych punktów za termin gwarancji mechanicznej
Tgn – liczba przyznanych punktów za termin gwarancji perforacji nadwozia
Liczba punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach w trakcie oceny ofert, będzie obliczana zgodnie z poniższym wzorem:
liczba punktów badanej oferty = C + Tg,
Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów.
Maksymalna łączna liczba punktów do uzyskania wynosi 100.