BZP: Odbiór odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez Komendy Miejskie i Powiatowe garnizonu śląskiego.
21.10.2025
2025/BZP 00486090/01
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez Komendy Miejskie i Powiatowe garnizonu śląskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez Komendy Miejskie i Powiatowe garnizonu śląskiego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e069fe6d-2dc7-4830-b4fd-433410070195
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00486090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00116509/39/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Odbiór komunalnych z obiektów administrowanych przez KMP i KPP garnizonu śląskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://slaska-policja.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://slaska-policja.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d) Włączona obsługa JavaScript;e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.f) Dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50MB w formatach: .pdfg) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany.
Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.h)
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”. Poniżej została określona instrukcja korzystania z Platformy, tj.:
a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system.
b) w zakładce „Postępowania”, „Lista postępowań otwartych” należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w
postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu logowania użytkownika do Systemu.
c) po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z zasadami korzystania z https://slaskapolicja.
eb2b.com.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce Pytania/Informacje”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla
systemów teleinformatycznych. a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg).b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza Pytania/Informacje”, nie za pośrednictwem adresu email.
Informacji technicznych i weryfikacji danych oraz podpisów elektronicznych związanych z prowadzonym postępowaniem udziela Operator Platformy Zakupowej pod numerem telefonu (+48) 22 378 39 70, (+48) 22 258 48 61, (+48) 22 428 19 28, e-mail: helpdesk@eb2b.com.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant
Wojewódzki Policji w Katowicach z siedzibą w Katowicach przy ul. Lompy 19. Może się Pani/Pan kontaktować z nim w następujący sposób - listownie na adres: ul. Lompy 19, 40-038 Katowice lub przez elektroniczną skrzynkę podawczą na stronie https://slaska.bip.policja.gov.pl;
•w sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, w następujący sposób - listownie na adres: ul. Lompy 19, 40-038 Katowice lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod.kwp@ka.policja.gov.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji; Pełna treść klauzuli informacyjnej znajduje się w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2380-563/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Odbiór odpadów komunalnych z PP Wilkowice – szczegóły w załączniku nr 3.1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i wagi dla każdego zadania odrębnie:
a/ Cena brutto oferty - 60 pkt
b/ Czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne do odbioru odpadów (kolumna nr 7 załącznika nr 3a-3j do SWZ częstotliwość odbioru
odpadów) dalej „czas reakcji” – 30 pkt
c/ Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI – 10pkt
co łącznie daje 100pkt
2. Ocena ofert
X = A+B +C
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – czas reakcji – 30 pkt
C - dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznym z normą emisji spalin EURO VI - 10 pkt
2.1 Cena brutto ważnej oferty zostanie przeliczone na podstawie poniższego wzoruIlość pkt =najniższa oferowana cena brutto z
ważnych ofert / cena brutto badanej oferty x 60 pkt.
a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60;
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1;
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów.
2.2. Punktacja dla kryterium „czas reakcji” na zgłoszenie telefoniczne do odbioru odpadów (częstotliwość odbioru odpadów kolumna
nr 7 załącznika nr 3a-3j do SWZ) (B) będzie przyznawana zgodnie z poniższym podziałem:
do 24 h – 30 pkt
25 h-36 h – 15 pkt
37 h-48 h – 0 pkt
Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne jaki dopuszcza Zamawiający wynosi 48 godzin (h). W przypadku gdy
Wykonawca w formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ wskaże czas reakcji dłuższy niż 48 godzin lub nie
wskaże czasu reakcji, Zamawiający przyjmie wartość najdłuższą tj. 48 godzin i w konsekwencji przydzieli Wykonawcy 0 pkt dla
kryterium „czas reakcji”.
2.3 Punktacja dla kryterium (C) „Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI” będzie
przyznawana zgodnie z poniższym podziałem:
- dysponuje dwoma dowolnymi pojazdami specjalistycznymi do wywozu odpadów komunalnych z normą emisji spalin EURO VI – 10
pkt;
- dysponuje jednym dowolnym pojazdem specjalistycznym do wywozu odpadów komunalnych spełniającym normę emisji spalin
EURO VI – 5 pkt;
- nie dysponuje żadnym pojazdem specjalistycznym do wywozu odpadów komunalnych spełniającym normę emisji spalin EURO VI –
0 pkt.
Szczegóły - Sekcja XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Odbiór odpadów komunalnych z KP Kozy – szczegóły w załączniku nr 3.2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i wagi dla każdego zadania odrębnie:
a/ Cena brutto oferty - 60 pkt
b/ Czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne do odbioru odpadów (kolumna nr 7 załącznika nr 3a-3j do SWZ częstotliwość odbioru
odpadów) dalej „czas reakcji” – 30 pkt
c/ Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI – 10pkt
co łącznie daje 100pkt
2. Ocena ofert
X = A+B +C
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – czas reakcji – 30 pkt
C - dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznym z normą emisji spalin EURO VI - 10 pkt
2.1 Cena brutto ważnej oferty zostanie przeliczone na podstawie poniższego wzoruIlość pkt =najniższa oferowana cena brutto z
ważnych ofert / cena brutto badanej oferty x 60 pkt.
a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60;
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1;
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów.
2.2. Punktacja dla kryterium „czas reakcji” na zgłoszenie telefoniczne do odbioru odpadów (częstotliwość odbioru odpadów kolumna
nr 7 załącznika nr 3a-3j do SWZ) (B) będzie przyznawana zgodnie z poniższym podziałem:
do 24 h – 30 pkt
25 h-36 h – 15 pkt
37 h-48 h – 0 pkt
Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne jaki dopuszcza Zamawiający wynosi 48 godzin (h). W przypadku gdy
Wykonawca w formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ wskaże czas reakcji dłuższy niż 48 godzin lub nie
wskaże czasu reakcji, Zamawiający przyjmie wartość najdłuższą tj. 48 godzin i w konsekwencji przydzieli Wykonawcy 0 pkt dla
kryterium „czas reakcji”.
2.3 Punktacja dla kryterium (C) „Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI” będzie
przyznawana zgodnie z poniższym podziałem:
- dysponuje dwoma dowolnymi pojazdami specjalistycznymi do wywozu odpadów komunalnych z normą emisji spalin EURO VI – 10
pkt;
- dysponuje jednym dowolnym pojazdem specjalistycznym do wywozu odpadów komunalnych spełniającym normę emisji spalin
EURO VI – 5 pkt;
- nie dysponuje żadnym pojazdem specjalistycznym do wywozu odpadów komunalnych spełniającym normę emisji spalin EURO VI –
0 pkt.
Szczegóły - Sekcja XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - Odbiór odpadów komunalnych z PP Istebna – szczegóły w załączniku nr 3.3 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i wagi dla każdego zadania odrębnie:
a/ Cena brutto oferty - 60 pkt
b/ Czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne do odbioru odpadów (kolumna nr 7 załącznika nr 3a-3j do SWZ częstotliwość odbioru
odpadów) dalej „czas reakcji” – 30 pkt
c/ Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI – 10pkt
co łącznie daje 100pkt
2. Ocena ofert
X = A+B +C
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – czas reakcji – 30 pkt
C - dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznym z normą emisji spalin EURO VI - 10 pkt
2.1 Cena brutto ważnej oferty zostanie przeliczone na podstawie poniższego wzoruIlość pkt =najniższa oferowana cena brutto z
ważnych ofert / cena brutto badanej oferty x 60 pkt.
a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60;
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1;
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów.
2.2. Punktacja dla kryterium „czas reakcji” na zgłoszenie telefoniczne do odbioru odpadów (częstotliwość odbioru odpadów kolumna
nr 7 załącznika nr 3a-3j do SWZ) (B) będzie przyznawana zgodnie z poniższym podziałem:
do 24 h – 30 pkt
25 h-36 h – 15 pkt
37 h-48 h – 0 pkt
Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne jaki dopuszcza Zamawiający wynosi 48 godzin (h). W przypadku gdy
Wykonawca w formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ wskaże czas reakcji dłuższy niż 48 godzin lub nie
wskaże czasu reakcji, Zamawiający przyjmie wartość najdłuższą tj. 48 godzin i w konsekwencji przydzieli Wykonawcy 0 pkt dla
kryterium „czas reakcji”.
2.3 Punktacja dla kryterium (C) „Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI” będzie
przyznawana zgodnie z poniższym podziałem:
- dysponuje dwoma dowolnymi pojazdami specjalistycznymi do wywozu odpadów komunalnych z normą emisji spalin EURO VI – 10
pkt;
- dysponuje jednym dowolnym pojazdem specjalistycznym do wywozu odpadów komunalnych spełniającym normę emisji spalin
EURO VI – 5 pkt;
- nie dysponuje żadnym pojazdem specjalistycznym do wywozu odpadów komunalnych spełniającym normę emisji spalin EURO VI –
0 pkt.
Szczegóły - Sekcja XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 - Odbiór odpadów komunalnych z KP Koniecpol – szczegóły w załączniku nr 3.4 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i wagi dla każdego zadania odrębnie:
a/ Cena brutto oferty - 60 pkt
b/ Czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne do odbioru odpadów (kolumna nr 7 załącznika nr 3a-3j do SWZ częstotliwość odbioru
odpadów) dalej „czas reakcji” – 30 pkt
c/ Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI – 10pkt
co łącznie daje 100pkt
2. Ocena ofert
X = A+B +C
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – czas reakcji – 30 pkt
C - dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznym z normą emisji spalin EURO VI - 10 pkt
2.1 Cena brutto ważnej oferty zostanie przeliczone na podstawie poniższego wzoruIlość pkt =najniższa oferowana cena brutto z
ważnych ofert / cena brutto badanej oferty x 60 pkt.
a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60;
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1;
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów.
2.2. Punktacja dla kryterium „czas reakcji” na zgłoszenie telefoniczne do odbioru odpadów (częstotliwość odbioru odpadów kolumna
nr 7 załącznika nr 3a-3j do SWZ) (B) będzie przyznawana zgodnie z poniższym podziałem:
do 24 h – 30 pkt
25 h-36 h – 15 pkt
37 h-48 h – 0 pkt
Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne jaki dopuszcza Zamawiający wynosi 48 godzin (h). W przypadku gdy
Wykonawca w formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ wskaże czas reakcji dłuższy niż 48 godzin lub nie
wskaże czasu reakcji, Zamawiający przyjmie wartość najdłuższą tj. 48 godzin i w konsekwencji przydzieli Wykonawcy 0 pkt dla
kryterium „czas reakcji”.
2.3 Punktacja dla kryterium (C) „Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI” będzie
przyznawana zgodnie z poniższym podziałem:
- dysponuje dwoma dowolnymi pojazdami specjalistycznymi do wywozu odpadów komunalnych z normą emisji spalin EURO VI – 10
pkt;
- dysponuje jednym dowolnym pojazdem specjalistycznym do wywozu odpadów komunalnych spełniającym normę emisji spalin
EURO VI – 5 pkt;
- nie dysponuje żadnym pojazdem specjalistycznym do wywozu odpadów komunalnych spełniającym normę emisji spalin EURO VI –
0 pkt.
Szczegóły - Sekcja XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 - Odbiór odpadów komunalnych z KP Koziegłowy – szczegóły w załączniku nr 3.5 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i wagi dla każdego zadania odrębnie:
a/ Cena brutto oferty - 60 pkt
b/ Czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne do odbioru odpadów (kolumna nr 7 załącznika nr 3a-3j do SWZ częstotliwość odbioru
odpadów) dalej „czas reakcji” – 30 pkt
c/ Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI – 10pkt
co łącznie daje 100pkt
2. Ocena ofert
X = A+B +C
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – czas reakcji – 30 pkt
C - dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznym z normą emisji spalin EURO VI - 10 pkt
2.1 Cena brutto ważnej oferty zostanie przeliczone na podstawie poniższego wzoruIlość pkt =najniższa oferowana cena brutto z
ważnych ofert / cena brutto badanej oferty x 60 pkt.
a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60;
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1;
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów.
2.2. Punktacja dla kryterium „czas reakcji” na zgłoszenie telefoniczne do odbioru odpadów (częstotliwość odbioru odpadów kolumna
nr 7 załącznika nr 3a-3j do SWZ) (B) będzie przyznawana zgodnie z poniższym podziałem:
do 24 h – 30 pkt
25 h-36 h – 15 pkt
37 h-48 h – 0 pkt
Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne jaki dopuszcza Zamawiający wynosi 48 godzin (h). W przypadku gdy
Wykonawca w formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ wskaże czas reakcji dłuższy niż 48 godzin lub nie
wskaże czasu reakcji, Zamawiający przyjmie wartość najdłuższą tj. 48 godzin i w konsekwencji przydzieli Wykonawcy 0 pkt dla
kryterium „czas reakcji”.
2.3 Punktacja dla kryterium (C) „Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI” będzie
przyznawana zgodnie z poniższym podziałem:
- dysponuje dwoma dowolnymi pojazdami specjalistycznymi do wywozu odpadów komunalnych z normą emisji spalin EURO VI – 10
pkt;
- dysponuje jednym dowolnym pojazdem specjalistycznym do wywozu odpadów komunalnych spełniającym normę emisji spalin
EURO VI – 5 pkt;
- nie dysponuje żadnym pojazdem specjalistycznym do wywozu odpadów komunalnych spełniającym normę emisji spalin EURO VI –
0 pkt.
Szczegóły - Sekcja XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 - Odbiór odpadów komunalnych z KP Kuźnia Raciborska – szczegóły w załączniku nr 3.6 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i wagi dla każdego zadania odrębnie:
a/ Cena brutto oferty - 60 pkt
b/ Czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne do odbioru odpadów (kolumna nr 7 załącznika nr 3a-3j do SWZ częstotliwość odbioru
odpadów) dalej „czas reakcji” – 30 pkt
c/ Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI – 10pkt
co łącznie daje 100pkt
2. Ocena ofert
X = A+B +C
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – czas reakcji – 30 pkt
C - dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznym z normą emisji spalin EURO VI - 10 pkt
2.1 Cena brutto ważnej oferty zostanie przeliczone na podstawie poniższego wzoruIlość pkt =najniższa oferowana cena brutto z
ważnych ofert / cena brutto badanej oferty x 60 pkt.
a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60;
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1;
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów.
2.2. Punktacja dla kryterium „czas reakcji” na zgłoszenie telefoniczne do odbioru odpadów (częstotliwość odbioru odpadów kolumna
nr 7 załącznika nr 3a-3j do SWZ) (B) będzie przyznawana zgodnie z poniższym podziałem:
do 24 h – 30 pkt
25 h-36 h – 15 pkt
37 h-48 h – 0 pkt
Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne jaki dopuszcza Zamawiający wynosi 48 godzin (h). W przypadku gdy
Wykonawca w formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ wskaże czas reakcji dłuższy niż 48 godzin lub nie
wskaże czasu reakcji, Zamawiający przyjmie wartość najdłuższą tj. 48 godzin i w konsekwencji przydzieli Wykonawcy 0 pkt dla
kryterium „czas reakcji”.
2.3 Punktacja dla kryterium (C) „Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI” będzie
przyznawana zgodnie z poniższym podziałem:
- dysponuje dwoma dowolnymi pojazdami specjalistycznymi do wywozu odpadów komunalnych z normą emisji spalin EURO VI – 10
pkt;
- dysponuje jednym dowolnym pojazdem specjalistycznym do wywozu odpadów komunalnych spełniającym normę emisji spalin
EURO VI – 5 pkt;
- nie dysponuje żadnym pojazdem specjalistycznym do wywozu odpadów komunalnych spełniającym normę emisji spalin EURO VI –
0 pkt.
Szczegóły - Sekcja XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7 - Odbiór odpadów komunalnych z KP Węgierska Górka – szczegóły w załączniku nr 3.7 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i wagi dla każdego zadania odrębnie:
a/ Cena brutto oferty - 60 pkt
b/ Czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne do odbioru odpadów (kolumna nr 7 załącznika nr 3a-3j do SWZ częstotliwość odbioru
odpadów) dalej „czas reakcji” – 30 pkt
c/ Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI – 10pkt
co łącznie daje 100pkt
2. Ocena ofert
X = A+B +C
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – czas reakcji – 30 pkt
C - dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznym z normą emisji spalin EURO VI - 10 pkt
2.1 Cena brutto ważnej oferty zostanie przeliczone na podstawie poniższego wzoruIlość pkt =najniższa oferowana cena brutto z
ważnych ofert / cena brutto badanej oferty x 60 pkt.
a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60;
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1;
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów.
2.2. Punktacja dla kryterium „czas reakcji” na zgłoszenie telefoniczne do odbioru odpadów (częstotliwość odbioru odpadów kolumna
nr 7 załącznika nr 3a-3j do SWZ) (B) będzie przyznawana zgodnie z poniższym podziałem:
do 24 h – 30 pkt
25 h-36 h – 15 pkt
37 h-48 h – 0 pkt
Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne jaki dopuszcza Zamawiający wynosi 48 godzin (h). W przypadku gdy
Wykonawca w formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ wskaże czas reakcji dłuższy niż 48 godzin lub nie
wskaże czasu reakcji, Zamawiający przyjmie wartość najdłuższą tj. 48 godzin i w konsekwencji przydzieli Wykonawcy 0 pkt dla
kryterium „czas reakcji”.
2.3 Punktacja dla kryterium (C) „Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI” będzie
przyznawana zgodnie z poniższym podziałem:
- dysponuje dwoma dowolnymi pojazdami specjalistycznymi do wywozu odpadów komunalnych z normą emisji spalin EURO VI – 10
pkt;
- dysponuje jednym dowolnym pojazdem specjalistycznym do wywozu odpadów komunalnych spełniającym normę emisji spalin
EURO VI – 5 pkt;
- nie dysponuje żadnym pojazdem specjalistycznym do wywozu odpadów komunalnych spełniającym normę emisji spalin EURO VI –
0 pkt.
Szczegóły - Sekcja XX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.2 Uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wnika to z odrębnych przepisów niniejszy warunek udziału w postępowaniu dotyczy wszystkich zadań (części) przedmiotu zamówienia.1.2.1 Wykonawca posiada aktualne zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy dla danego zadania lub aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy dla danego zadania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2024 poz. 399 z późn. zm.) w zakresie:
• 15 01 01 – opakowania z papieru i tektury,
• 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych,
• 15 01 04 – opakowania z metali,
• 15 01 06 – Zmieszane odpady opakowaniowe,
• 15 01 07 – opakowania ze szkła,
• 20 01 08 – odpady kuchenne ulegające biodegradacji,
• 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji,
• 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,
• 20 03 07 – odpady wielkogabarytowe.
1.2.2 Wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.) w zakresie transportu odpadów:
• 15 01 01 – opakowania z papieru i tektury,
• 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych,
• 15 01 04 – opakowania z metali,
• 15 01 06 – Zmieszane odpady opakowaniowe,
• 15 01 07 – opakowania ze szkła,
• 20 01 08 – odpady kuchenne ulegające biodegradacji,
• 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji,
• 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,
• 20 03 07 – odpady wielkogabarytowe.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej niniejszy warunek udziału w postępowaniu dotyczy wszystkich zadań (części)
przedmiotu zamówienia.
1.4.1 Wykonawca posiada bazę magazynowo-transportową o jakiej mowa w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122 z późn. zm.) oraz dysponuje wyposażeniem umożliwiającym odbieranie odpadów
komunalnych w ilości co najmniej:
1.4.1.1 Jeżeli Wykonawca składa ofertę na maksymalnie trzy zadania musi mieć do dyspozycji:
a) 1 pojazd specjalistyczny o masie powyżej 7 ton przystosowany do odbierania zarówno zmieszanych odpadów komunalnych jak i bioodpadów,
b) 1 pojazd specjalistyczny o masie do 7 ton przystosowany do odbierania zarówno zmieszanych odpadów komunalnych jak i bioodpadów,
c) 1 pojazd o masie do 7 ton do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych.
1.4.1.2 Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż trzy zadania (części) musi mieć do dyspozycji:
a) 2 pojazdy specjalistyczne o masie powyżej 7 ton przystosowanych do odbierania zarówno zmieszanych odpadów komunalnych jak i bioodpadów,
b) 1 pojazd specjalistyczny o masie do 7 ton przystosowane do odbierania zarówno zmieszanych odpadów komunalnych jak i bioodpadów,
c) 1 pojazd o masie do 7 ton do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o
niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, aktualnego na
dzień składania ofert – załącznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego Wykonawca składa w terminie przez niego wyznaczonym (nie krótszym niż 5 dni):
1.2.1 Aktualne zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy dla danego zadania lub
aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy dla danego zadania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2024 poz. 399 z późn. zm.) w zakresie:
• 15 01 01 – opakowania z papieru i tektury,
• 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych,
• 15 01 04 – opakowania z metali,
• 15 01 06 – Zmieszane odpady opakowaniowe,
• 15 01 07 – opakowania ze szkła,
• 20 01 08 – odpady kuchenne ulegające biodegradacji,
• 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji,
• 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,
• 20 03 07 – odpady wielkogabarytowe.
1.2.2 Aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.) w zakresie transportu odpadów :
• 15 01 01 – opakowania z papieru i tektury,
• 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych,
• 15 01 04 – opakowania z metali,
• 15 01 06 – Zmieszane odpady opakowaniowe,
• 15 01 07 – opakowania ze szkła,
• 20 01 08 – odpady kuchenne ulegające biodegradacji,
• 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji,
• 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,
• 20 03 07 – odpady wielkogabarytowe.1.2.3 Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024 r. poz. 1616 z późn. zm.) z innym
Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ.
1.2.4 Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych wykonawcy - załącznik nr 6 do SWZ.
Do wykazu należy dołączyć obustronne kopie dowodów rejestracyjnych wykazanych pojazdów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku konsorcjów i spółek cywilnych należy przedstawić odrębne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu,
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczące każdego ze współwykonawców.
Oświadczenie takie potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw
wykluczenia tylko w odniesieniu do danego konsorcjanta lub wspólnika (art. 125 ust. 4 ustawy Pzp). Oznacza to, że każdy
ze współwykonawców wykazuje w oświadczeniu tylko własne zdolności (zasoby).
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
5. Oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia lub
kopia potwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza, powinny być
załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,
b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem
adresu siedziby,
c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez zamawiającego wyłącznie z wyznaczonym pełnomocnikiem.
7. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
8. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia
wskazane w sekcji VIII pkt 1.1.1 – 1.1.3 oraz 1.2.1 – 1.2.4 składa każdy z Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy, zgodnie z art. 455 ustawy Pzp orazzapisami § 7 projektowanych postanowień umowy.