BZP: Świadczenie usług w zakresie serwisu, konserwacji i przeglądów urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych oraz wentylacyjnych.
21.10.2025
2025/BZP 00486778/01
Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie serwisu, konserwacji i przeglądów urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych oraz wentylacyjnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301591815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Franowo 26
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-302
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@podgik.powiat.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podgik.poznan.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie serwisu, konserwacji i przeglądów urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych oraz wentylacyjnych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cad2be9-17a1-410b-8b67-dfb6b38bdad9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00486778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035131/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Świadczenie usług w zakresie serwisu, konserwacji i przeglądów urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych oraz wentylacyjnych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://podgik-poznan.ezamawiajacy.pl/pn/PODGIK-PO/demand/240919/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://podgik-poznan.ezamawiajacy.pl/pn/PODGIK-PO/demand/240919/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie platformy zakupowej dostępnym pod adresem: https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO,
informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego będzie Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej z siedzibą w Poznaniu, ul. Franowo 26, 61-302
Poznań.
2. W Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym można
kontaktować się pod adresem e-mail: iod@podgik.powiat.poznan.pl
3. Państwa dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust 1 lit c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie:
a) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych,
b) Rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
4. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres określony w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
5. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu uprawnienia, które szczegółowo zostały wskazane w rozdziale XXI SWZ.
6. Komu przekazujemy Państwa dane?
a) Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim
zainteresowanym podmiotom i osobom, w oparciu o art. 18 i 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
b) Ograniczenie dostępu do Państwa danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest
to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust. 5 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
c) Odbiorcami danych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa i zawartych umów powierzenia przetwarzania danych.
7. Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa.
8. Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
9. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych.
10. Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do wzięcia udziału w postępowaniu o zamówienia publiczne. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
11. Jednocześnie zamawiający przypomina o ciążącym na Państwu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba, że
ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GKG.GPZ.2110.9.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie serwisu, konserwacji i przeglądów okresowych i technicznych urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych (jednostek wewnętrznych i zewnętrznych) oraz urządzeń i central wentylacyjnych znajdujących się w budynku Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej przy ul. Franowo 26 w Poznaniu.
Wykonywanie przeglądów serwisowych oraz konserwacji stałej urządzeń klimatyzacyjnych oraz instalacji wentylacji mechanicznej wykonywane będą zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi producentów zawartymi w dokumentacji Techniczno-Ruchowej (DTR) i instrukcji obsługi urządzenia oraz gwarancji urządzenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji
50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie pracownika, posiadającego uprawnienia/kwalifikacje UDT
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone poniżej przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności polegającej na instalacji, konserwacji lub serwisowaniu, naprawie lub likwidacji stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła zawierających fluorowane gazy cieplarniane potwierdzone certyfikatem dla przedsiębiorcy wydanym zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 roku o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r. poz 2065 tj.).
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli wykonawca wykaże się:
a) wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 (dwóch) usług w zakresie serwisu, konserwacji i przeglądów urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych oraz wentylacyjnych; o wartości brutto nie mniejszej niż 20 000,00 zł, brutto każda oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeśli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy.
Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy określa sposób na spełnienie niniejszego warunku dla tych podmiotów. Zgodnie ze złożonym oświadczeniem, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy (wg wzoru załącznik nr 6 do SWZ) każdy z wykonawców (wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który określił zakres realizowanych przez siebie prac, musi wykazać się doświadczeniem w zakresie w jakim będzie te prace realizował tzn. wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum 2 (dwóch) usług w zakresie serwisu, konserwacji i przeglądów urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych oraz wentylacyjnych.
b) dysponowaniem zespołem osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: zamawiający uzna spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz wskaże podstawę do ich dysponowania. W skład zespołu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wchodzi co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia/kwalifikacje UDT wraz z certyfikatem nadawany przez Urząd Dozoru Technicznego, który potwierdza ich kwalifikacje do prac związanych z instalacją urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła zawierających fluorowane gazy cieplarniane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie
wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą lub jeśli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą złożone przed organem sądowym, administracyjnym, notariuszem albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy,
b) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr
3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz wykonanych usług zgodnie z rozdziałem VII ust. 1 pkt 4 lit. a - o treści zgodnej z załączonym do SWZ wzorem, załącznik nr 4.
Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty, wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeśli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - o treści zgodnej z załączonym do SWZ wzorem, załącznik nr 5,
c) certyfikat dla przedsiębiorcy wydany zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 roku o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2065 tj.).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Wypełniony formularz ofertowy – o treści zgodnej z załączonym do SWZ wzorem, załącznik nr 1,2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału;
3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020.346),
a wykonawca wskazał w złożonej ofercie dane umożliwiające dostęp do tych baz danych;
4) Zobowiązanie, o którym mowa w rozdz. X ust. 2 SWZ (jeżeli dotyczy),
5) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się - o treści zgodnej z załączonym do SWZ wzorem - załącznik nr 6 (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu izawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Umocowanie musi wynikać z treści umowy regulującej współpracę wykonawców. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, przed zawarciem umowy złożą umowę regulującą współpracę tych wykonawców (art. 59 ustawy).
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu zgodnie z zapisami rozdziału VIII SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawcy wykazują zgodnie z ust. 1 rozdziału VII SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w rozdz. IX ust. 1 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te stanowią potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w rozdziale IX ust. 2 pkt d) SWZ składa każdy z wykonawców.
5. W odniesieniu do pozostałych dokumentów wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają jeden wspólny dokument.
6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.
7. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „wykonawcę”; w miejscu np. „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich uczestników, a nie tylko pełnomocnika.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są wraz z ofertą dołączyć oświadczenie (wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ), z którego wynika jakie dostawy lub usługi wykona poszczególny wykonawca.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Istotne dla stron postanowienia umowy zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.2. Dopuszcza się zmiany w umowie, o których mowa w projektowanych postanowieniach umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-29 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformie pod adresem: https://podgik-poznan.ezamawiajacy.pl/pn/PODGIK-PO/demand/240919/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-29 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzieleniezamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2023 r. poz. 1124, z późn. zm.) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598 oraz z 2024 r. poz. 619, 1685 i 1863) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub
będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. Wykluczenie wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 ustawy.