BZP: Świadczenie usługi szkoleniowej poprzez organizację i przeprowadzenie kursów dla uczniów w ramach projektu pn. Zawodowa Małopolska. Kurs kelnerski. Kurs barmański .
22.10.2025
2025/BZP 00489365/01
Zespół Szkół - Małopolska Szkoła Gościnności im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi szkoleniowej poprzez organizację i przeprowadzenie
kursów dla uczniów w ramach projektu pn. Zawodowa Małopolska.
Kurs kelnerski. Kurs barmański .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół - Małopolska Szkoła Gościnności im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ZDROJOWA 18
1.5.2.) Miejscowość: Myślenice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 665443531
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zspmsgitcwmyslenicach/Article/get/id,179999.html#page=1
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi szkoleniowej poprzez organizację i przeprowadzenie
kursów dla uczniów w ramach projektu pn. Zawodowa Małopolska.
Kurs kelnerski. Kurs barmański .
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f390d6f2-7d0f-4ed0-ad81-61670f752b28
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00489365
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070366/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Organizacja i przeprowadzenie kursu kelnerskiego w ramach projektu Zawodowa Małopolska
1.3.4 Organizacja i przeprowadzenie kursu barmańskiego w ramach projektu Zawodowa Małopolska
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f390d6f2-7d0f-4ed0-ad81-61670f752b283.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ust.9 SWZ Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych
sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.
pkt 9.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się
przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
pkt 9.13. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@zsp.edu.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ust.9 SWZ Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.
9.6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Interaktywne instrukcje dostępne są na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
9.7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e Zamówienia ani logowania.
9.8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
9.9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2022 poz. 2452),
sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21
kwietnia 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji
w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. 2024 poz. 773).
9.10. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
9.10.1. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności
(i przekazuje się jako załącznik), lub
9.10.2. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
9.11. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje
stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 z późn. zm) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę
przedsiębiorstwa”. Zaleca się, aby uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w
sposób umożliwiający jego udostępnienie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zespół Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności im. Tytusa Chałubińskiego w
Myślenicach, ul. Zdrojowa 18, adres email: sekretariat@zsp.edu.pl, tel. 12 272-04-24;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@zsp.edu.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZM/2/2025.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 i 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZM/11/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi szkoleniowej poprzez organizację i przeprowadzenie
kursów dla uczniów w ramach projektu pn. Zawodowa Małopolska.
Kurs 1: Kurs kelnerski z podstawami sommelierstwa (4 grup).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
ust. 32.1. SWZ Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dniaudzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących
przedmiot niniejszego zamówienia.
32.2. Powtórzenie usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, polegać będzie na świadczeniu
usługi szkoleniowej poprzez organizację i przeprowadzenie kursów dla uczniów w ramach projektu pn. Zawodowa Małopolska: Kurs
kelnerski z podstawami sommelierstwa (maksymalnie 2 kursów); Kurs barmański z podstawami flair (maksymalnie 3 kursów).
32.3. Opis zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp został zawarty w pkt 5 SWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz
załączniku nr 4 do niniejszego SWZ.
32.4. Poprzez jeden kurs należy rozumieć przeprowadzenie kursu w ilości 32 godzin lekcyjnych dla grupy 15 osób. Ramowy program
kursu: 1 (jeden) kurs musi obejmować 32 godz. lekcyjne dla każdej grupy szkoleniowej w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne oraz
egzamin wewnętrzny (teoretyczny i praktyczny, potwierdzający nabycie umiejętności w zakresie zagadnień objętych programem
kursu). Czas trwania 1 (jednego) kursu: 32 godziny dydaktyczne dla 1 (jednej) grupy. Przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający
rozumie godzinę lekcyjną, tj. 45 min. Zajęcia dla grupy 15 osób powinny być realizowane w czasie wolnym od nauki szkolnej.
32.5. Warunki realizacji zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, określone zostały w projektowanych postanowieniach
umowy niniejszego postępowania i stanowią załącznik nr 5 do niniejszego SWZ.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowej
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Uprawnienia osoby (kelnera)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi szkoleniowej poprzez organizację i przeprowadzenie
kursów dla uczniów w ramach projektu pn. Zawodowa Małopolska.
Kurs barmański z podstawami flair (3 kursy)
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
ust. 32.1. SWZ Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dniaudzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących
przedmiot niniejszego zamówienia.
32.2. Powtórzenie usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, polegać będzie na świadczeniu
usługi szkoleniowej poprzez organizację i przeprowadzenie kursów dla uczniów w ramach projektu pn. Zawodowa Małopolska: Kurs
kelnerski z podstawami sommelierstwa (maksymalnie 2 kursów); Kurs barmański z podstawami flair (maksymalnie 3 kursów).
32.3. Opis zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp został zawarty w pkt 5 SWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 4 do niniejszego SWZ.
32.4. Poprzez jeden kurs należy rozumieć przeprowadzenie kursu w ilości 32 godzin lekcyjnych dla grupy 15 osób. Ramowy program
kursu: 1 (jeden) kurs musi obejmować 32 godz. lekcyjne dla każdej grupy szkoleniowej w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne oraz
egzamin wewnętrzny (teoretyczny i praktyczny, potwierdzający nabycie umiejętności w zakresie zagadnień objętych programem
kursu). Czas trwania 1 (jednego) kursu: 32 godziny dydaktyczne dla 1 (jednej) grupy. Przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający
rozumie godzinę lekcyjną, tj. 45 min. Zajęcia dla grupy 15 osób powinny być realizowane w czasie wolnym od nauki szkolnej.
32.5. Warunki realizacji zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, określone zostały w projektowanych postanowieniach
umowy niniejszego postępowania i stanowią załącznik nr 5 do niniejszego SWZ.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Akredytacja Kuratorium Oświaty
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowej
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Uprawnienia pedagogiczne osoby (barmana)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
ust. 16.SWZ Informacja o warunkach udziału w postępowaniu16.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w
pkt 17 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
16.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
16.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
16.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
16.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
16.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej :
1) posiadanie doświadczenia: wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych,
w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 (trzy)
kursy/szkolenia z zakresu sztuk gastronomicznych wraz z podaniem jego przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz
których usługa została wykonana lub jest wykonywana oraz załączeniem dowodów określających czy ta usługa została
wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź
inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
(załącznik nr 7 do SWZ),
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego: 1 osobą, która posiada minimum 5 letnie doświadczenie w pracy w branży gastronomicznej (załącznik nr 8 do SWZ).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
13.7.10. przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli dotyczy – kryteria oceny ofert pkt 22 SWZ):1) Kurs kelnerski z podstawami sommelierstwa:
a. dokument potwierdzający prowadzenie kursu przez wykonawcę wpisanego do Rejestru Instytucji Szkoleniowej;
b. dokument potwierdzający posiadanie tytułu Mistrz Kelner przez osobę wyznaczoną do prowadzenia kursu kelnerskiego;
Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych z pkt 13.7.10 ppkt 1 lit. a), b) swz.
2) Kurs barmański z podstawami flair:
a. dokument potwierdzający prowadzenie kursu w ośrodku/miejscu posiadającym akredytację Kuratorium Oświaty;
b. dokument potwierdzający prowadzenie kursu przez wykonawcę wpisanego do Rejestru Instytucji Szkoleniowej;
c .dokument potwierdzający posiadanie uprawnień pedagogicznych przez osobę (barmana
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
13.7.10. przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli dotyczy – kryteria oceny ofert pkt 22 SWZ):1) Kurs kelnerski z podstawami sommelierstwa:
a. dokument potwierdzający prowadzenie kursu przez wykonawcę wpisanego do Rejestru Instytucji Szkoleniowej;
b. dokument potwierdzający posiadanie tytułu Mistrz Kelner przez osobę wyznaczoną do prowadzenia kursu kelnerskiego;
Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych z pkt 13.7.10 ppkt 1 lit. a), b) swz.
2) Kurs barmański z podstawami flair:
a. dokument potwierdzający prowadzenie kursu w ośrodku/miejscu posiadającym akredytację Kuratorium Oświaty;
b. dokument potwierdzający prowadzenie kursu przez wykonawcę wpisanego do Rejestru Instytucji Szkoleniowej;
c. dokument potwierdzający posiadanie uprawnień pedagogicznych przez osobę (barmana).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ. 2) z SWZ 13.7.1. oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;13.7.2. jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji
innych podmiotów – wykonawca składa także oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz
odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby
według wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do SWZ;
13.7.3. jeżeli wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom
wykonawca przedstawia oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia dotyczące tego podwykonawcy według wzoru
stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
13.7.4. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 13.7.1
składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu – według
wzoru załącznika nr 2 do SWZ;
13.7.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby zgodnie z art. 118 Pzp
składa z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów według wzoru stanowiącego załącznik nr 3b do SWZ;
13.7.6. w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają
usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy;
13.7.7. jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, tj.
KRS/CEIDG należy przedłożyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
wykonawcy;
13.7.8. zapis w pkt 13.7.7 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia;
13.7.9. zapisy zawarte w 13.7.7 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby
na zasadach określonych w art. 118 Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający zgodnie z art 455 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wykonawcą w przypadkach wskazanych w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy