BZP: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 33 w Olsztynie w 2026r.
22.10.2025
2025/BZP 00490419/01
Szkoła Podstawowa Nr 33 im. Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci UNICEF
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 33 w Olsztynie w 2026r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 33 im. Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci UNICEF
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004448269
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jeziołowicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-690
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 895230400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp33.olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp33.olsztyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 33 w Olsztynie w 2026r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b6b4036-daa5-4490-9f1c-69e6249d39b4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00490419
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00061468/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w 2026 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.olsztyn.eu3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.olsztyn.eu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ZETO określa następujące wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy ZETO PZP, tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Osx 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie *.pdf.;
f) Podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Użytkownika lub aplikacja komputerowa spełniająca funkcje takiego czytnika (tzw. podpis chmurowy). e) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r, poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020r, poz. 2415). Dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: . doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig oraz inne formaty dokumentów z wyjątkiem plików wykonywalnych
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zamowienia.olsztyn.eu
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wypełniając obowiązek wynikający z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych bądź RODO (Dz. U. UE. L. z 2016 r. poz. 119.1. ze zm.) Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Szkole Podstawowej Nr 33 im. Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci UNICEF w Olsztynie jest Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 33 im. Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci UNICEF w Olsztynie Pani Edyta Balbuza-Szarota kontakt e-mail: sekretariat@sp33.olsztyn.eu kontakt telefoniczny: 895230400 adres: ul. Jeziołowicza 2, 10-689 Olsztyn.
2. Kontakt w sprawie informacji dotyczących danych osobowych: Inspektor Ochrony Danych Anna Szleszyńska e-mail: o.d.annaszleszynska@gmail.com Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a,b,c,d,e ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych, w celu realizacji zamówienia publicznego na Dostawę artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 33 w Olsztynie w 2026r.;
3. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Szkole Podstawowej Nr 33 w Olsztynie mogą być wyłącznie podmioty, którym ustawowo przysługuje takie uprawnienie;
4. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
5. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.
6. Dane osobowe przetwarzane w Szkole Podstawowej Nr 33, będą przechowywane jedynie przez okres na jaki pozwalają przepisy prawa w zakresie realizowanych zadań przez Dyrektora Szkoły na podstawie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku;
7. Pozyskane dane są jawne, zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
8. Podanie danych jest obowiązkowe i wynika z przepisów z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Odmowa podania danych wiązać się będzie z brakiem możliwości rozpatrzenia złożonej przez Panią/Pana oferty;
9. Wszystkie dane osobowe przetwarzane w Szkole Podstawowej Nr 33, zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. posiadają wymóg ustawowy;
10. Dane osobowe przetwarzane w Szkole Podstawowej Nr 33 im. Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci UNICEF w Olsztynie, na podstawie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP33.261.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 11
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 33 im. Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci UNICEF w Olsztynie w 2026r.
4.2.5.) Wartość części: 178870,75 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15900000-7 - Napoje, tytoń i produkty podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia zamawianych ilości poszczególnych produktów określonych w Załączniku nr 1 poprzez skorzystanie z prawa opcji i zwiększenie dostaw po ryczałtowych cenach jednostkowych brutto jakie Wykonawca określił w swojej ofercie (W formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy zostały wskazane „Ilości podstawowe” i „Ilości opcja”) Skorzystanie z prawa opcji zależne będzie od możliwości finansowych Zamawiającego.Zmawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy tj. maksymalnie do dnia 31.12.2026 r, a dostawa objęta prawem opcji nie może przekroczyć 30% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia.
Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie oświadczenia woli przez Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa i zamiarze zlecenia dostawy Wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: spełnia/nie spełnia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nabiału (mleka i przetworów mleczarskich) do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 33 im. Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci UNICEF w Olsztynie w 2026r.
4.2.5.) Wartość części: 79681,94 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia zamawianych ilości poszczególnych produktów określonych w Załączniku nr 1 poprzez skorzystanie z prawa opcji i zwiększenie dostaw po ryczałtowych cenach jednostkowych brutto jakie Wykonawca określił w swojej ofercie (W formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy zostały wskazane „Ilości podstawowe” i „Ilości opcja”) Skorzystanie z prawa opcji zależne będzie od możliwości finansowych Zamawiającego.Zmawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy tj. maksymalnie do dnia 31.12.2026 r, a dostawa objęta prawem opcji nie może przekroczyć 30% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia.
Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie oświadczenia woli przez Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa i zamiarze zlecenia dostawy Wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: spełnia/nie spełnia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 33 im. Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci UNICEF w Olsztynie w 2026r.
4.2.5.) Wartość części: 147810,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15111000-9 - Mięso wołowe
15113000-3 - Wieprzowina
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia zamawianych ilości poszczególnych produktów określonych w Załączniku nr 1 poprzez skorzystanie z prawa opcji i zwiększenie dostaw po ryczałtowych cenach jednostkowych brutto jakie Wykonawca określił w swojej ofercie (W formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy zostały wskazane „Ilości podstawowe” i „Ilości opcja”) Skorzystanie z prawa opcji zależne będzie od możliwości finansowych Zamawiającego.Zmawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy tj. maksymalnie do dnia 31.12.2026 r, a dostawa objęta prawem opcji nie może przekroczyć 30% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia.
Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie oświadczenia woli przez Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa i zamiarze zlecenia dostawy Wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: spełnia/nie spełnia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mięsa drobiowego świeżego do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 33 im. Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci UNICEF w Olsztynie w 2026r.
4.2.5.) Wartość części: 109597,80 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15112100-7 - Świeży drób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia zamawianych ilości poszczególnych produktów określonych w Załączniku nr 1 poprzez skorzystanie z prawa opcji i zwiększenie dostaw po ryczałtowych cenach jednostkowych brutto jakie Wykonawca określił w swojej ofercie (W formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy zostały wskazane „Ilości podstawowe” i „Ilości opcja”) Skorzystanie z prawa opcji zależne będzie od możliwości finansowych Zamawiającego.Zmawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy tj. maksymalnie do dnia 31.12.2026 r, a dostawa objęta prawem opcji nie może przekroczyć 30% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia.
Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie oświadczenia woli przez Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa i zamiarze zlecenia dostawy Wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: spełnia/nie spełnia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wędlin do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 33 im. Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci UNICEF w Olsztynie w 2026r.
4.2.5.) Wartość części: 28004,72 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15131130-5 - Wędliny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia zamawianych ilości poszczególnych produktów określonych w Załączniku nr 1 poprzez skorzystanie z prawa opcji i zwiększenie dostaw po ryczałtowych cenach jednostkowych brutto jakie Wykonawca określił w swojej ofercie (W formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy zostały wskazane „Ilości podstawowe” i „Ilości opcja”) Skorzystanie z prawa opcji zależne będzie od możliwości finansowych Zamawiającego.Zmawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy tj. maksymalnie do dnia 31.12.2026 r, a dostawa objęta prawem opcji nie może przekroczyć 30% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia.
Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie oświadczenia woli przez Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa i zamiarze zlecenia dostawy Wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: spełnia/nie spełnia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyrobów gotowych do podgrzania do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 33 im. Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci UNICEF w Olsztynie w 2026r.
4.2.5.) Wartość części: 107204,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15894300-4 - Dania gotowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia zamawianych ilości poszczególnych produktów określonych w Załączniku nr 1 poprzez skorzystanie z prawa opcji i zwiększenie dostaw po ryczałtowych cenach jednostkowych brutto jakie Wykonawca określił w swojej ofercie (W formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy zostały wskazane „Ilości podstawowe” i „Ilości opcja”) Skorzystanie z prawa opcji zależne będzie od możliwości finansowych Zamawiającego.Zmawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy tj. maksymalnie do dnia 31.12.2026 r, a dostawa objęta prawem opcji nie może przekroczyć 30% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia.
Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie oświadczenia woli przez Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa i zamiarze zlecenia dostawy Wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: spełnia/nie spełnia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ryb mrożonych i przetworów rybnych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 33 im. Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci UNICEF w Olsztynie w 2026r.
4.2.5.) Wartość części: 75537,28 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia zamawianych ilości poszczególnych produktów określonych w Załączniku nr 1 poprzez skorzystanie z prawa opcji i zwiększenie dostaw po ryczałtowych cenach jednostkowych brutto jakie Wykonawca określił w swojej ofercie (W formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy zostały wskazane „Ilości podstawowe” i „Ilości opcja”) Skorzystanie z prawa opcji zależne będzie od możliwości finansowych Zamawiającego.Zmawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy tj. maksymalnie do dnia 31.12.2026 r, a dostawa objęta prawem opcji nie może przekroczyć 30% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia.
Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie oświadczenia woli przez Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa i zamiarze zlecenia dostawy Wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: spełnia/nie spełnia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyrobów mrożonych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 33 im. Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci UNICEF w Olsztynie w 2026r.
4.2.5.) Wartość części: 43308,07 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia zamawianych ilości poszczególnych produktów określonych w Załączniku nr 1 poprzez skorzystanie z prawa opcji i zwiększenie dostaw po ryczałtowych cenach jednostkowych brutto jakie Wykonawca określił w swojej ofercie (W formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy zostały wskazane „Ilości podstawowe” i „Ilości opcja”) Skorzystanie z prawa opcji zależne będzie od możliwości finansowych Zamawiającego.Zmawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy tj. maksymalnie do dnia 31.12.2026 r, a dostawa objęta prawem opcji nie może przekroczyć 30% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia.
Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie oświadczenia woli przez Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa i zamiarze zlecenia dostawy Wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: spełnia/nie spełnia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pieczywa i wyrobów piekarniczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 33 im. Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci UNICEF w Olsztynie w 2026r.
4.2.5.) Wartość części: 23867,22 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia zamawianych ilości poszczególnych produktów określonych w Załączniku nr 1 poprzez skorzystanie z prawa opcji i zwiększenie dostaw po ryczałtowych cenach jednostkowych brutto jakie Wykonawca określił w swojej ofercie (W formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy zostały wskazane „Ilości podstawowe” i „Ilości opcja”) Skorzystanie z prawa opcji zależne będzie od możliwości finansowych Zamawiającego.Zmawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy tj. maksymalnie do dnia 31.12.2026 r, a dostawa objęta prawem opcji nie może przekroczyć 30% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia.
Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie oświadczenia woli przez Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa i zamiarze zlecenia dostawy Wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: spełnia/nie spełnia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa jaj kurzych konsumpcyjnych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 33 im. Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci UNICEF w Olsztynie w 2026r.
4.2.5.) Wartość części: 6370,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia zamawianych ilości poszczególnych produktów określonych w Załączniku nr 1 poprzez skorzystanie z prawa opcji i zwiększenie dostaw po ryczałtowych cenach jednostkowych brutto jakie Wykonawca określił w swojej ofercie (W formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy zostały wskazane „Ilości podstawowe” i „Ilości opcja”) Skorzystanie z prawa opcji zależne będzie od możliwości finansowych Zamawiającego.Zmawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy tj. maksymalnie do dnia 31.12.2026 r, a dostawa objęta prawem opcji nie może przekroczyć 30% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia.
Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie oświadczenia woli przez Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa i zamiarze zlecenia dostawy Wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: spełnia/nie spełnia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa warzyw i owoców świeżych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 33 im. Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci UNICEF w Olsztynie w 2026r.
4.2.5.) Wartość części: 224474,38 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia zamawianych ilości poszczególnych produktów określonych w Załączniku nr 1 poprzez skorzystanie z prawa opcji i zwiększenie dostaw po ryczałtowych cenach jednostkowych brutto jakie Wykonawca określił w swojej ofercie (W formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy zostały wskazane „Ilości podstawowe” i „Ilości opcja”) Skorzystanie z prawa opcji zależne będzie od możliwości finansowych Zamawiającego.Zmawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy tj. maksymalnie do dnia 31.12.2026 r, a dostawa objęta prawem opcji nie może przekroczyć 30% ogólnej wartości kwoty ofertowej brutto przedmiotu zamówienia.
Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie oświadczenia woli przez Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa i zamiarze zlecenia dostawy Wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: spełnia/nie spełnia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający wymaga aby Wykonawcy spełniali wymagania określone w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2023r. poz.1448 z późn. zm.).), oraz Ustawie z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. 2023, poz. 872 z późn. zm.), w szczególności podlegają stałemu nadzorowi właściwych władz.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
c) zdolności technicznej lub zawodowej – dla uznania, że Wykonawcy spełniają warunek posiadania doświadczenia, Zamawiający wymaga by Wykonawcy:
- dysponowali co najmniej jednym środkiem transportu spełniającym warunki określone w rozdziale IV Załącznika nr II do rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE. L. z 2004 r. poz. 139.1. ze zm.). Wykonawcy spełnią warunek jeżeli wykażą, że: posiadają zdolności techniczne pozwalające na realizację zamówienia, dlatego też muszą wykazać, w formie złożonego na wezwanie wykazu samochodówposiadających ważne zezwolenie/decyzje Inspektora Sanitarnego na środek transportu, służący przewożeniu artykułów żywnościowych (odpowiednio dla każdej części zamówienia), którym będą dysponować w celu realizacji zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
- wykazali dostawy wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane. Wykonawcy spełnią warunek jeżeli wykażą, że: posiadają wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia, dlatego też muszą wykazać, w formie złożonego na wezwanie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw co najmniej 2-ch - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ oraz załączyć dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz, którego dostawy wskazane w wykazie wykonanych dostaw zostały wcześniej wykonane, Wykonawcy nie mają obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Wykaz samochodów, którymi Wykonawca dysponuje w celu realizacji zamówienia według załącznika nr 5 do SWZ oraz poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie decyzji sanepidu lub inspekcji weterynaryjnej dla środków transportu (samochodów dostawczych) przystosowanych do przewozu artykułów żywnościowych, którymi będą dowożone artykuły żywnościowe, zwłaszcza te które wymagają odpowiednio niskiej temperatury.
2) Wykaz wykonanych przez wykonawcę zamówień dotyczących co najmniej 2 dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert według załącznika nr 6 do SWZ wraz z referencjami lub innymi dokumentami wystawionymi przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
3) Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp- według załącznika nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane od wszystkich wykonawców dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą:
1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ
2) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę o ile wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - Upoważnienie/pełnomocnictwo (dokument ten będzie stanowić załącznik nr 3 do oferty) - jeżeli dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia, a oferta taka spełniać musi następujące wymagania:1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców
i w formie oryginału lub w kopii poświadczonej notarialnie musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za podpisanie umowy i wykonanie umowy.
3) W ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z Pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik.
4) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę.
2. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego: każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 108 ust. 1 i 109 ust. 1 pkt 4,5 i 7,8. ustawy Pzp.
3. Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
1) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i przesłanek wykluczenia na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. – składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
2) dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, zaakceptowany projekt umowy, itp. składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną,
3) kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną powinny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego dotyczą składane dokumenty.
4. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w ust. 1 pkt. 4 niniejszego rozdziału. Spółka cywilna ubiegająca się o zamówienie musi wyznaczyć pełnomocnika do jej reprezentowania. Ustawowe zasady reprezentacji spółki cywilnej zezwalające każdemu wspólnikowi na jej reprezentowanie w takich granicach, w jakich jest uprawniony do prowadzenia jej spraw.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony przewidują możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:1.1. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy:
1.1.1 Obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy,
1.1.2. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT).
Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa powyżej będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy realizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. Zmiana, ta nie wymaga aneksu do umowy.
1.1.3 W okresie realizacji umowy Strony dopuszczają możliwość waloryzacji cen jednostkowych netto poszczególnych grup asortymentów określonych w formularzu cenowym (załącznik na 1 do umowy) nie częściej jednak niż raz na kwartał - w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia co najmniej o 3,00 % wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych (dalej wskaźnik), opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w danym kwartale w stosunku do wskaźnika opublikowanego w poprzednim kwartale. Waloryzacja powodująca zmniejszenie lub zwiększenie cen przyjętych w umowie może być dokonana na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy zgłoszony pisemnie nie wcześniej jednak niż po 5 miesiącach obowiązywania umowy. Wniosek, o którym mowa wyżej winien zawierać przywołanie podstawy prawnej żądania z przywołaniem właściwych postanowień Umowy oraz zawierać uzasadnienie wniosku w oparciu o te podstawy. We wniosku Wykonawca winien precyzyjnie określić, w jakim zakresie domaga się zmiany Umowy, przedstawiając w tym zakresie stosowne kalkulacje i obliczenia, jeśli ich wykonanie jest niezbędne do należytej oceny wniosku przez Zamawiającego. Wykonawca powinien również udokumentować wpływ zmiany ceny na koszt wykonania przez niego zamówienia w szczególności poprzez dołączenie faktur zakupu poszczególnych towarów objętych niniejszą umową. Każda ze stron ma prawo do dwukrotnej waloryzacji w czasie obowiązywania umowy na swoją korzyść. i nie spowoduje zmiany wartości umowy wskazanej w § 4,
1.2. zmiany nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów nie gorszych jakościowo od dotychczas dostarczanych przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych.
1.3. w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania (wielkości opakowania) – nastąpi przeliczenie ilości na odpowiednią ilość opakowań albo ilość sztuk w opakowaniu oraz proporcjonalna korekta ceny jednostkowej;
1.4. dopuszcza się możliwość zastąpienia części oferowanego przedmiotu umowy zamiennikami, jeżeli z przyczyn obiektywnych nie jest możliwa realizacja zamówienia, a produkt zamienny ma jakość nie gorszą i cenę nie wyższą niż oferowany pierwotnie;
1.5. nastąpił brak produktów z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku), zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia produktu produktem o tym samym zastosowaniu, (produktu równoważnego), ale przy cenie nie wyższej niż w umowie
1.6.niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni kalendarzowych;
1.7. dopuszcza się zmianę artykułów objętych umową w związku ze zmianą rozporządzenia Ministra Zdrowia dotyczącego środków spożywczych – zgodnie z art. 52c ust. 6 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia strony ustalą w drodze negocjacji rodzaj, ilość i cenę jednostkową wprowadzonych produktów.
2. Wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie, a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane przez stronę wnioskującą.