BZP: Dostawy leków dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o. – uzupełnienie
22.10.2025
2025/BZP 00490527/01
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy leków dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o. – uzupełnienie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 231190020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zawidowska 4
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 721 37 87
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@lcm-luban.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lcm-luban.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy leków dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o. – uzupełnienie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5202ac73-a0f3-4fac-b772-fcdee92a5b4b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00490527
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11971873.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1197187
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1197187
2.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:
- przesyłania Zamaw. pytań do treści SWZ
- przesyłania odpowiedzi na wezwania Zamaw. wynikające z ustawy Pzp,
- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy
- przesyłania odwołania
będzie odbywała się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza Wyślij wiadomość do Zamawiającego.
Za datę przekazania (wpływu) odpowiedzi na wezwania, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, informacji i innych dokumentów
przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do
Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
3.Zam. będzie przekazywał Wykon. informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Inf. dotyczące odpowiedzi na pytania,
zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zam. będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”.
Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykon., będzie przekazywana za
pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
4.Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez
Zamaw., gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5.Zamawiający, zgodnie z Rozporz. Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.
4) włączona obsługa JavaScript
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8
8) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6.Wykonawca, przystępując do postępowania:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na https://platformazakupowa.pl
w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/instrukcjewykonawca
7.Zamaw. nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w
szczególności za sytuację, gdy Zamaw. zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w
zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamaw. za ofertę handlową i nie będzie brana
pod uwagę w postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek z art. 221 Ustawy Pzp.
8.Zamaw. informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dot. w szczególności logowania, składania wniosków o
wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl
znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców": https://platformazakupowa.pl/strona/instrukcje-wykonawca
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XVII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XVII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/19/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Insuliny 1 - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 do SWZ w zakresie Części Nr 1.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33615100-5 - Insulina
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Prawo opcji polegać będzie na możliwości dokonywania zamówień objętych przedmiotem zamówienia w maksymalnych liczbach określonych w kolumnie nr 7 „Ilość maksymalna” Załącznika 2 do SWZ. Minimalną ilością przedmiotu zamówienia, którą zrealizuje Zamawiający będzie ilość produktów określona w kolumnie nr 6 „Ilość minimalna” Załącznika 2 do SWZ.2) Zamawiający będzie miał prawo do korzystania z prawa opcji w zakresie określonym w pkt 1) zdanie pierwsze powyżej, w przypadku wystąpienia takiej potrzeby związanej ze zwiększoną liczbą pacjentów powodującą zwiększone zużycie przedmiotu zamówienia.
3) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta, bądź skorzysta w ilości mniejszej niż określona w kolumnie
nr 7 „Ilość maksymalna” w Załączniku 2 do SWZ.
4) Wykonawca nie może odmówić Zamawiającemu wykonania zamówienia, w zakresie opisanym pkt 1) zdanie pierwsze.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W niniejszym postępowaniu zamawiający będzie oceniał oferty na
podstawie kryterium:
1) cena ofertowa zamówienia brutto - waga 100,00 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Żywienie 1 - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 do SWZ w zakresie Części Nr 2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Prawo opcji polegać będzie na możliwości dokonywania zamówień objętych przedmiotem zamówienia w maksymalnych liczbach określonych w kolumnie nr 7 „Ilość maksymalna” Załącznika 2 do SWZ. Minimalną ilością przedmiotu zamówienia, którą zrealizuje Zamawiający będzie ilość produktów określona w kolumnie nr 6 „Ilość minimalna” Załącznika 2 do SWZ.2) Zamawiający będzie miał prawo do korzystania z prawa opcji w zakresie określonym w pkt 1) zdanie pierwsze powyżej, w przypadku wystąpienia takiej potrzeby związanej ze zwiększoną liczbą pacjentów powodującą zwiększone zużycie przedmiotu zamówienia.
3) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta, bądź skorzysta w ilości mniejszej niż określona w kolumnie
nr 7 „Ilość maksymalna” w Załączniku 2 do SWZ.
4) Wykonawca nie może odmówić Zamawiającemu wykonania zamówienia, w zakresie opisanym pkt 1) zdanie pierwsze.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W niniejszym postępowaniu zamawiający będzie oceniał oferty na
podstawie kryterium:
1) cena ofertowa zamówienia brutto - waga 100,00 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Insuliny 2 - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 do SWZ w zakresie Części Nr 3.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33615100-5 - Insulina
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Prawo opcji polegać będzie na możliwości dokonywania zamówień objętych przedmiotem zamówienia w maksymalnych liczbach określonych w kolumnie nr 7 „Ilość maksymalna” Załącznika 2 do SWZ. Minimalną ilością przedmiotu zamówienia, którą zrealizuje Zamawiający będzie ilość produktów określona w kolumnie nr 6 „Ilość minimalna” Załącznika 2 do SWZ.2) Zamawiający będzie miał prawo do korzystania z prawa opcji w zakresie określonym w pkt 1) zdanie pierwsze powyżej, w przypadku wystąpienia takiej potrzeby związanej ze zwiększoną liczbą pacjentów powodującą zwiększone zużycie przedmiotu zamówienia.
3) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta, bądź skorzysta w ilości mniejszej niż określona w kolumnie
nr 7 „Ilość maksymalna” w Załączniku 2 do SWZ.
4) Wykonawca nie może odmówić Zamawiającemu wykonania zamówienia, w zakresie opisanym pkt 1) zdanie pierwsze.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W niniejszym postępowaniu zamawiający będzie oceniał oferty na
podstawie kryterium:
1) cena ofertowa zamówienia brutto - waga 100,00 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Znieczulenie ogólne - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 do SWZ w zakresie Części Nr 4.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33661100-2 - Środki znieczulające
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Prawo opcji polegać będzie na możliwości dokonywania zamówień objętych przedmiotem zamówienia w maksymalnych liczbach określonych w kolumnie nr 7 „Ilość maksymalna” Załącznika 2 do SWZ. Minimalną ilością przedmiotu zamówienia, którą zrealizuje Zamawiający będzie ilość produktów określona w kolumnie nr 6 „Ilość minimalna” Załącznika 2 do SWZ.2) Zamawiający będzie miał prawo do korzystania z prawa opcji w zakresie określonym w pkt 1) zdanie pierwsze powyżej, w przypadku wystąpienia takiej potrzeby związanej ze zwiększoną liczbą pacjentów powodującą zwiększone zużycie przedmiotu zamówienia.
3) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta, bądź skorzysta w ilości mniejszej niż określona w kolumnie
nr 7 „Ilość maksymalna” w Załączniku 2 do SWZ.
4) Wykonawca nie może odmówić Zamawiającemu wykonania zamówienia, w zakresie opisanym pkt 1) zdanie pierwsze.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W niniejszym postępowaniu zamawiający będzie oceniał oferty na
podstawie kryterium:
1) cena ofertowa zamówienia brutto - waga 100,00 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Leki różne 6 - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 do SWZ w zakresie Części Nr 5.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
33620000-2 - Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia
33651500-3 - Surowice odpornościowe oraz immunoglobuliny
33610000-9 - Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Prawo opcji polegać będzie na możliwości dokonywania zamówień objętych przedmiotem zamówienia w maksymalnych liczbach określonych w kolumnie nr 7 „Ilość maksymalna” Załącznika 2 do SWZ. Minimalną ilością przedmiotu zamówienia, którą zrealizuje Zamawiający będzie ilość produktów określona w kolumnie nr 6 „Ilość minimalna” Załącznika 2 do SWZ.2) Zamawiający będzie miał prawo do korzystania z prawa opcji w zakresie określonym w pkt 1) zdanie pierwsze powyżej, w przypadku wystąpienia takiej potrzeby związanej ze zwiększoną liczbą pacjentów powodującą zwiększone zużycie przedmiotu zamówienia.
3) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta, bądź skorzysta w ilości mniejszej niż określona w kolumnie
nr 7 „Ilość maksymalna” w Załączniku 2 do SWZ.
4) Wykonawca nie może odmówić Zamawiającemu wykonania zamówienia, w zakresie opisanym pkt 1) zdanie pierwsze.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W niniejszym postępowaniu zamawiający będzie oceniał oferty na
podstawie kryterium:
1) cena ofertowa zamówienia brutto - waga 100,00 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie przewiduje warunku udziału w postępowaniu.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
a. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnego zezwolenia/koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/składu konsygnacyjnego, a w przypadku gdy Wykonawca jest wytwórcą zezwolenia na wytwarzanie produktów leczniczych zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz.U.2025.750 z dnia 2025.06.06) – dotyczy Wykonawców składających ofertę na Części, w których znajdują się produkty lecznicze ( Część Nr 1, Nr 3, Nr 4,Nr 5)
b. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego na obrót środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi oraz prekursorami grupy I-R, wydanego na podstawie ustawy z dnia 29.07.2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U.2023.1939 z dnia 2023.09.20) – dotyczy Wykonawców składających ofertę na Część, w których znajdują się środki odurzające lub psychotropowe( Część Nr 5)
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie przewiduje warunku udziału w postępowaniu.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie przewiduje warunku udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz będą wstępnie potwierdzać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te będą potwierdzać brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz wstępnie potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy wspólnie ubiegający się zamówienie, na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający, przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie krótszym niż
5 dni od dnia wezwania, w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
1) aktualnego zezwolenia/koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/składu konsygnacyjnego, a w przypadku, gdy Wykonawca jest wytwórcą zezwolenia na wytwarzanie produktów leczniczych zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U.2024.686 t.j. z dnia 2024.05.06)– dotyczy Wykonawców składających ofertę na Części, w których znajdują się produkty lecznicze ( Część Nr 1, Nr 3, Nr 4,Nr 5)
2) zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego na obrót środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi oraz prekursorami grupy I-R, wydanego na podstawie ustawy z dnia 29.07.2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U.2023.1939 t.j. z dnia 2023.09.20) dotyczy Wykonawców składających ofertę na Część, w których znajdują się środki odurzające lub psychotropowe( Część Nr 5)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Dla Części nr 2 – Żywienie 1:Dla każdej pozycji zaoferowanego przedmiotu zamówienia - dokumenty producenta dotyczące zaoferowanego produktu (np. karty katalogowe, prospekty, broszury, ulotki, dane techniczne, instrukcje obsługi), z których w czytelny i jasny sposób będzie wynikać, że zaoferowany przez Wykonawcę produkt spełnia parametry techniczno-użytkowe określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (kolumna nr 2, 3 i 4 Załącznika nr 3 do SWZ).
Dla Części Nr 4- Znieczulenie ogólne
Dla pozycji Nr 2 zaoferowanego przedmiotu zamówienia Deklarację Zgodności do aparatu bądź Certyfikat Zgodności do aparatu, jeżeli w ocenie jego zgodności brała udział jednostka notyfikowana. W przypadku, kiedy zaproponowany aparat nie wymaga Certyfikatu Zgodności należy załączyć do oferty stosowne oświadczenie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Dla Części nr 2 – Żywienie 1:Dla każdej pozycji zaoferowanego przedmiotu zamówienia - dokumenty producenta dotyczące zaoferowanego produktu (np. karty katalogowe, prospekty, broszury, ulotki, dane techniczne, instrukcje obsługi), z których w czytelny i jasny sposób będzie wynikać, że zaoferowany przez Wykonawcę produkt spełnia parametry techniczno-użytkowe określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (kolumna nr 2, 3 i 4 Załącznika nr 3 do SWZ).
Dla Części Nr 4- Znieczulenie ogólne
Dla pozycji Nr 2 zaoferowanego przedmiotu zamówienia Deklarację Zgodności do aparatu bądź Certyfikat Zgodności do aparatu, jeżeli w ocenie jego zgodności brała udział jednostka notyfikowana. W przypadku, kiedy zaproponowany aparat nie wymaga Certyfikatu Zgodności należy załączyć do oferty stosowne oświadczenie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SWZ);2) Wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy (Załącznik Nr 2 do SWZ)
3) Wypełnione „Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” (Załącznik nr 3 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców.
4) Dokument, z którego wynika zakres umocowania do działania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub inny właściwy rejestr.
UWAGA: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeżeli dokument Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
b) pełnomocnictwo lub innego dokument potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika
z dokumentów, o których mowa w lit. a).
UWAGA: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 5 do SWZ) - dotyczy wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać załączone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek udziału w postępowaniu wskazany w
Rozdziale IX ust. 2 pkt 2) jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy - Oświadczenie stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ.
3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.