BZP: Sukcesywna dostawa worków na odpady zbierane w sposób selektywny
22.10.2025
2025/BZP 00491263/01
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W MOSINIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa worków na odpady zbierane w sposób selektywny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W MOSINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366024391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sowiniecka 6G
1.5.2.) Miejscowość: Mosina
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-050
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pukmosina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pukmosina.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa worków na odpady zbierane w sposób selektywny
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a70d4424-52b7-40e3-9d9d-21d3f0d16ac8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00491263
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zukpukmosina3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z
2017 r., poz. 1219 ze zm.), za pośrednictwem Platformy zakupowej, działającej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/zukpukmosina
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu
komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej, działającej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zukpukmosina
2. Zaleca się, aby przed rozpoczęciem wypełniania Formularzu składania oferty wykonawca zalogował
się do systemu, a jeżeli nie posiada konta, założył bezpłatne konto. W przeciwnym wypadku
wykonawca będzie miał ograniczone funkcjonalności, np. brak widoku wiadomości prywatnych od
zamawiającego w systemie lub wycofania oferty bez kontaktu z Centrum Wsparcia Klienta.
3. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10
plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.
4. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
5. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami
zawarte są w „Instrukcji dla Wykonawców platformazakupowa.pl” oraz „Regulamin platforma
zakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)”.
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz
rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PUK Mosina 4-TP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków na odpady zbierane w sposób selektywny w okresie 12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający mając na uwadze treść art. 441 Pzp ma prawo jednostronnie rozszerzyć zakres umowy o Prawo opcji.2. Zamawiający zastrzega, iż zakres Prawa opcji nie stanowi zobowiązania umownego, w tym finansowego Zamawiającego zaciąganego w dniu zawarcia Umowy, a przewidywany zakres Prawa opcji nie jest gwarantowany przez Zamawiającego do realizacji przez Wykonawcę.
3. Zakres przedmiotu Umowy objęty Prawem opcji stanowi maksymalnie 20% wielkości zamówienia określonego w Załączniku nr 1 do Umowy w rozumieniu ilości/wartości przedmiotu Umowy.
4. Skorzystanie z Prawa opcji uzależnione będzie wyłącznie od potrzeb Zamawiającego
i możliwości finansowych Zamawiającego w zakresie realizacji Prawa opcji.
5. Strony potwierdzają, że Wykonawca nie ma roszczenia do Zamawiającego o wykonanie Prawa opcji.
6. Zamawiający może skorzystać z Prawa opcji w terminie do dnia obowiązywania Umowy.
7. Skorzystanie z Prawa opcji następuje poprzez złożenie oświadczenia woli w tym zakresie przez Zamawiającego, w formie pisemnej pod rygorem nieważności – skierowanego do Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw w ramach Prawa opcji, w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiający na warunkach określonych w Umowie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wyznacza warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich
3 lat lub jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 dostawy worków na odpady o wartości każdej dostawy minimum 50.000,00 zł brutto (każda dostawa w ramach odrębnej umowy). Jeśli dostawa jest wykonywana, wartość, co najmniej 50.000,00 zł brutto, dotyczy części dostawy wykonanej przed upływem terminu składania ofert.