BZP: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.
23.10.2025
2025/BZP 00491862/01
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7251105668
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Proletariacka 2/6
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 93-569
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lodz.wiw@wetgiw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.bip.lodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność administracji publicznej w zakresie bezpieczeństwa żywności, pasz, utylizacji, nadzoru farmaceutycznego, bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zwierząt oraz w zakresie wykonywania badań lab.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fab24a31-ced9-4326-9993-9ce59286ec94
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00491862
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00138693/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wiw-lodz.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wiw-lodz.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami (w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje) odbywa się
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace znajdującej się pod adresem: https://wiw-lodz.ezamawiajacy.pl.(dalej Platforma). Platforma Zakupowa Marketplanet OnePlace jest narzędziem umożliwiającym realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych w formie elektronicznej. Korzystanie z
Platformy jest bezpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy dostępna jest pod adresem: https://wiw-lodz.ezamawiajacy.pl lub
https://oneplace.marketplanet.pl.
2. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez wykonawcę za pośrednictwem Platformy.
Pozostałe informacje zawarto w Rozdziale XIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w SWZ w Rozdziale XXIV Ochrona Danych Osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIW-Adm-zpz.272.1.14.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 210490,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 System wideokonferencyjny. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zał. 4 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 16170,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się kryteriami:
1) Cena = 60 %. Punktacja zostanie przeliczona zgodnie z poniższym wzorem:
C = (CN / CB) x 60
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę.
CN – cena w ofercie z najniższą ceną
CB – cena w ofercie badanej
Przy założeniu, że 1% wagi kryterium = 1 pkt.
Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku
2) Termin dostawy (TD)
Znaczenie kryterium – 40%
W formularzu ofertowym Wykonawca musi określić datę do której zobowiązuje się do zrealizowania dostawy przedmiotu zamówienia. Punktacja według poniższej tabeli:
Termin dostawy Przyznana punktacja
do 28 listopada 2025r. 40 pkt
do 5 grudnia 2025r. 20 pkt
do 10 grudnia 2025r. 0 pkt
2. Wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z wyżej przedstawionymi kryteriami zamawiający dokona po wyliczeniu wskaźnika oceny oferty W ze wzoru:
W = C + TD
gdzie:
W – ogólna liczba punktów przyznana ofercie
C – ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę
TD – ilość punktów przyznanych danej ofercie za termin dostawy.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która będzie miała największą wartość wskaźnika W. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy (TD)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Zasilacze UPS. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zał. 5 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 11400,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się kryteriami:
1) Cena = 60 %. Punktacja zostanie przeliczona zgodnie z poniższym wzorem:
C = (CN / CB) x 60
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę.
CN – cena w ofercie z najniższą ceną
CB – cena w ofercie badanej
Przy założeniu, że 1% wagi kryterium = 1 pkt.
Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku
2) Termin dostawy (TD)
Znaczenie kryterium – 40%
W formularzu ofertowym Wykonawca musi określić datę do której zobowiązuje się do zrealizowania dostawy przedmiotu zamówienia. Punktacja według poniższej tabeli:
Termin dostawy Przyznana punktacja
do 28 listopada 2025r. 40 pkt
do 5 grudnia 2025r. 20 pkt
do 10 grudnia 2025r. 0 pkt
2. Wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z wyżej przedstawionymi kryteriami zamawiający dokona po wyliczeniu wskaźnika oceny oferty W ze wzoru:
W = C + TD
gdzie:
W – ogólna liczba punktów przyznana ofercie
C – ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę
TD – ilość punktów przyznanych danej ofercie za termin dostawy.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która będzie miała największą wartość wskaźnika W. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy (TD)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 Laptopy. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zał. 6 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 182920,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się kryteriami:
1) Cena = 60 %. Punktacja zostanie przeliczona zgodnie z poniższym wzorem:
C = (CN / CB) x 60
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę.
CN – cena w ofercie z najniższą ceną
CB – cena w ofercie badanej
Przy założeniu, że 1% wagi kryterium = 1 pkt.
Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku
2) Termin dostawy (TD)
Znaczenie kryterium – 40%
W formularzu ofertowym Wykonawca musi określić datę do której zobowiązuje się do zrealizowania dostawy przedmiotu zamówienia. Punktacja według poniższej tabeli:
Termin dostawy Przyznana punktacja
do 28 listopada 2025r. 40 pkt
do 5 grudnia 2025r. 20 pkt
do 10 grudnia 2025r. 0 pkt
2. Wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z wyżej przedstawionymi kryteriami zamawiający dokona po wyliczeniu wskaźnika oceny oferty W ze wzoru:
W = C + TD
gdzie:
W – ogólna liczba punktów przyznana ofercie
C – ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę
TD – ilość punktów przyznanych danej ofercie za termin dostawy.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która będzie miała największą wartość wskaźnika W. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy (TD)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4