BZP: Przebudowa istniejącego placu zabaw przy ul. Armii Krajowej 1a w Brusach w ramach zadania „Przebudowa lub doposażenie istniejącego placu zabaw przynależnego do Samorządowego Żłobka w Brusach”
23.10.2025
2025/BZP 00492825/01
Gmina Brusy
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa istniejącego placu zabaw przy ul. Armii Krajowej 1a w Brusach w ramach zadania „Przebudowa lub doposażenie istniejącego placu zabaw przynależnego do Samorządowego Żłobka w Brusach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brusy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351251
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Na Zaborach 1
1.4.2.) Miejscowość: Brusy
1.4.3.) Kod pocztowy: 89-632
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.4.7.) Numer telefonu: 52 3969300
1.4.8.) Numer faksu: 52 3969303
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brusy.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brusy.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00492825
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00469330
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego placu zabaw przy ul. Armii Krajowej 1a w Brusach w ramach zadania „Przebudowa lub doposażenie istniejącego placu zabaw przynależnego do Samorządowego Żłobka w Brusach” dofinansowanego w ramach Resortowego Programu „Aktywne Place Zabaw” 2025, w tym:
1) wykonanie nawierzchni placu zabaw z naturalnego granulatu korkowego, wyprodukowanego z kory dębu korkowego o współczynniku HIC min. 1,3 m,
2) zakup i montaż obiektów małej architektury (altana kreatywności wraz ze stołem i dwoma ławkami – 1 kpl., stolik z ławkami – 3 kpl., kosz do segregacji odpadów),
3) zakup i montaż urządzeń zabawowych (urządzenie zabawowe wielofunkcyjne, lokomotywa, kącik manipulacyjny – domek),
4) zakup i montaż parasoli ogrodowych o średnicy 5,5 m z podstawą do wbetonowania oraz pokrowcami – 2 szt.
Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy:
wykonanie 1 tablicy informacyjnej o wym. 60x40cm.
Uwaga:
1) w trakcie realizacji inwestycji oraz po jej zakończeniu należy zapewnić ciągły dostęp do sąsiednich nieruchomości. Inwestycja nie może pogorszyć warunków użytkowania sąsiednich nieruchomości oraz działalności instytucji znajdujących się w przyległych budynkach.
2. Szczegółowy opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 6 do SWZ,
oraz w Projektach budowlano - wykonawczych - Załącznik Nr 5 do SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego placu zabaw przy ul. Armii Krajowej 1a w Brusach w ramach zadania „Przebudowa lub doposażenie istniejącego placu zabaw przynależnego do Samorządowego Żłobka w Brusach” dofinansowanego w ramach Resortowego Programu „Aktywne Place Zabaw” 2025, w tym:
1) wykonanie nawierzchni placu zabaw z naturalnego granulatu korkowego, wyprodukowanego z kory dębu korkowego o współczynniku HIC min. 1,3 m,
2) zakup i montaż obiektów małej architektury (altana kreatywności wraz ze stołem i dwoma ławkami – 1 kpl., stolik z ławkami – 3 kpl., kosz do segregacji odpadów),
3) zakup i montaż urządzeń zabawowych (urządzenie zabawowe wielofunkcyjne, lokomotywa, kącik manipulacyjny – domek),
4) zakup i montaż parasoli ogrodowych o średnicy 5,5 m z podstawą do wbetonowania oraz pokrowcami – 2 szt.
5) uzyskanie dokumentu (np. certyfikatu, świadectwa) z kontroli (tzw. kontroli po montażowej placu zabaw po dokonaniu modyfikacji w wyposażeniu lub nawierzchni) potwierdzającej zgodność placu zabaw lub nawierzchni z Normami PN-EN 1176 lub 1177. Dokument z kontroli potwierdzającej zgodność placu zabaw lub nawierzchni z Normami PN-EN 1176 lub 1177 musi być wystawiony przez niezależną, wyspecjalizowaną, zewnętrzną jednostkę kontrolującą, która nie była bezpośrednio zaangażowana w montaż i nie jest odpowiedzialna za ewentualne prace naprawcze i związane z tym wydatki.
Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy:
wykonanie 1 tablicy informacyjnej o wym. 60x40cm.
Uwaga:
1) w trakcie realizacji inwestycji oraz po jej zakończeniu należy zapewnić ciągły dostęp do sąsiednich nieruchomości. Inwestycja nie może pogorszyć warunków użytkowania sąsiednich nieruchomości oraz działalności instytucji znajdujących się w przyległych budynkach.
2) dopuszcza się tolerancje wymiarową urządzeń ±0,5%.
2. Szczegółowy opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 6 do SWZ, oraz w Projektach budowlano - wykonawczych - Załącznik Nr 5 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
1
Po zmianie:
40
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.5. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.6. Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-27 09:00
Po zmianie:
2025-10-28 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-27 09:30
Po zmianie:
2025-10-28 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-25
Po zmianie:
2025-11-26