BZP: Cyberbezpieczny Samorząd - Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Orneta
23.10.2025
2025/BZP 00493520/01
Gmina Orneta
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Cyberbezpieczny Samorząd - Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Orneta
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Orneta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748092
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 26
1.5.2.) Miejscowość: Orneta
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-130
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 552210200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@orneta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://orneta-umig.bip-wm.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cyberbezpieczny Samorząd - Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Orneta
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bafee63f-cbe3-45eb-a287-ae0fa5871c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00493520
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034801/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Cyberbezpieczny Samorząd - Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Orneta.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
projektu pn. „Cyberbezpieczny Samorząd”. Zamówienie współfinansowane jest z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyber bezpieczeństwa.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11822503.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1182250
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem :https://platformazakupowa.pl/transakcja/1182250
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych.
Dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
4. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w formularzu ogłoszenia, informuję iż informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania,
wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej w tym dotyczące wymogu użycia podpisu elektronicznego, zostały szczegółowo określone w § 12, 13 i 17 SWZ dostępnej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1182250
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
angielski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych w rozumieniu art. 4 ust. 7 RODO przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Ornecie
jest: Burmistrz Ornety z siedzibą pod adresem, Plac Wolności 26, 11-130 Orneta (dalej Administrator);
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować mailowo pod adresem email:
inspektor@cbi24.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji pn. „Cyberbezpieczny Samorząd - Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Orneta”
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy P.z.p.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
2. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz wdrożenie sprzętu i oprogramowania, służącego
zabezpieczeniu działania infrastruktury Zamawiającego, w celu podniesienia poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim oraz w jednostkach podległych MGOPS, OSIR w Ornecie.
Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę:
1) zakup serwera do klastra - 1 szt.
2) macierz dyskowa - 1 szt.
3) rozbudowa aktualnego serwera do klastra - 1 szt.
4) urządzenie do tworzenia kopii zapasowej na nośniki zew. : Streamer, Napęd taśmowy - 1szt.
5) UPS do podtrzymania kluczowych stacji -2 szt.
6) UPS do podtrzymania Serwerowni UM -1szt.
7) generator prądu – Agregat -1szt.
8) switch dostępowy do UM -1szt.
9) switche dostępowe dla OSIR, MGOPS -2 szt.
10) UTM dla OSIR -1szt.
11) serwer dla MGOPS -1szt.
12) serwer NAS dla OSIR, MGOPS - 2szt.
13) system NAC – Network Access Control dla UM
14) oprogramowanie SIEM dla UM -1szt.
15) oprogramowanie EDR lub XDR jako rozszerzenie oprogramowania antywirusowego -1szt.
16) Serwer NAS dla UM -1szt.
17) Szkolenia specjalistyczne IT -1szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
31120000-3 - Generatory
30233100-2 - Komputerowe jednostki do przechowywania
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
32422000-7 - Elementy składowe sieci
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: . Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert :
Kryterium nr 1:
Cena oferty – 60 pkt
W kryterium: „cena oferty” oferta zawierająca najniższą cenę otrzyma maksymalną liczbę punktów, a pozostałe oferty proporcjonalnie mniej wg wzoru:
O o = Cmin/Co x 60 [pkt]
Gdzie :
Oo - ocena punktowa badanej oferty
Cmin- cena najniższa
Co - cena badanej oferty
Kryterium nr 2:
Długość rozszerzenia okresu gwarancji/ wsparcia na wybrane produkty – 40 pkt
Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
Za każde dodatkowe 12 miesięcy udzielonej gwarancji ponad minimum Wykonawca otrzyma 20 pkt. Maksymalne przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące, czyli Wykonawca może zaoferować maksymalnie 60 miesięczny okres gwarancji.
Na ocenę punktową w kryterium będą składały się zatem następujące elementy:
− za minimalny przewidziany okres gwarancji 36 miesiące – 0 pkt,
− za dodatkowe 12 miesięcy (okres gwarancji 48 miesięcy) – 20 pkt,
− za dodatkowe 24 miesiące (okres gwarancji 60 miesięcy) – 40 pkt,
Maksymalny okres udzielonej gwarancji wynosi: 60 miesięcy od daty dokonania ostatecznego odbioru zamówienia.
Minimalny okres udzielonej gwarancji wynosi: 36 miesięcy od daty dokonania ostatecznego odbioru zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza skracania w ofercie minimalnego okresu udzielonej gwarancji poniżej 36 miesięcy. Tego rodzaju działanie wykonawcy skutkować będzie odrzuceniem jego oferty przez zamawiającego na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5) ustawy Pzp.
Wydłużenie przez wykonawcę w ofercie maksymalnego okresu udzielonej gwarancji ponad 60 miesięcy skutkować będzie tym, iż do oceny w zakresie tego kryterium Zamawiający weźmie pod uwagę wyłącznie okres 60 miesięcy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość rozszerzenia okresu gwarancji/ wsparcia na wybrane produkty
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, tj.:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
jedną dostawę (w ramach jednej umowy), o wartości brutto co najmniej 300.000,00 zł, polegające na dostawie specjalistycznego sprzętu IT obejmujące co najmniej serwery lub ich rozbudowę, macierz SAN (FC, iSCSI lub SAS), system backupowy oraz instalacji dostarczonego sprzętu wraz z migracją istniejącego środowiska klienta, w ramach tego zadania,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t .j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, , a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
- zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) dla zaoferowanego modelu Serwera do klastra:a) karta katalogowa / produktowa lub inny dokument w języku polskim lub angielskim, jeśli producent nie posiada oficjalnych kart katalogowych w języku polskim, szczegółowe konfiguracje oferowanych serwerów w języku polskim lub angielskim
b) raport z oprogramowania testującego w teście SPECrate2017 dostępnym na stronie
https://www.spec.org/cpu2017/results/ potwierdzający osiągnięcie wyniku:
SPECrate2017_int_base wynik min. 169pkt
SPECrate2017_int_peak wynik min. 174pkt
SPECrate2017_fp_base wynik min. 246pkt
SPECrate2017_fp_peak wynik min. 252pkt
c) Certyfikat ISO-9001, Certyfikat ISO-14001, Certyfikat ISO-50001
Zamawiający dopuszcza Oświadczenie producenta serwera dot. ISO
d) deklarację zgodności CE w języku polskim lub angielskim
Zamawiający dopuszcza Oświadczenie producenta serwera dot. CE
e) Oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego.
f) oświadczenia Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.
g) Certyfikat ISO 9001 oraz Certyfikat ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych firmy
serwisującej
h) Dokument potwierdzający posiadanie przez firmę serwisującą autoryzację producenta urządzeń (np. certyfikat lub deklaracją producenta, potwierdzającą autoryzację dla wskazanej firmy serwisującej do świadczenia usług serwisowych w imieniu producenta urządzenia. W przypadku gdy dany producent nie posiada takiego ogólnodostępnego dokumentu, Zamawiający dopuszcza Oświadczenie Producenta ze wskazaniem firm(y) serwisującej świadczącej usługi serwisowe dla jej urządzeń na terenie Polski)
2) dla zaoferowanego modelu Macierzy dyskowej - Macierz pamięci masowej do podłączenia do klastra serwerów:
a) karta katalogowa / produktowa lub inny dokument w języku polskim lub angielskim, jeśli producent nie posiada oficjalnych kart katalogowych w języku polskim, szczegółowe konfiguracje oferowanych serwerów w języku polskim lub angielskim
b) deklaracja zgodności CE w języku polskim lub angielskim
Zamawiający dopuszcza Oświadczenie producenta serwera dot. CE
c) Oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego
d) oświadczenia Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.
3) dla zaoferowanego modelu Urządzenia do tworzenia Kopii zapasowej na nośniki zew. : Streamer, Napęd taśmowy do UM
karta katalogowa / produktowa lub inny dokument w języku polskim lub angielskim, jeśli producent nie posiada oficjalnych kart katalogowych w języku polskim, szczegółowe konfiguracja w języku polskim lub angielskim
4) dla zaoferowanego modelu UPS do podtrzymania kluczowych stacji do MGOPS, OSIR karta katalogowa / produktowa lub inny dokument w języku polskim lub angielskim, jeśli producent nie posiada oficjalnych kart katalogowych w języku polskim, szczegółowe konfiguracja w języku polskim lub angielskim
5) dla zaoferowanego modelu UPS do podtrzymania Serwerowni UM
karta katalogowa / produktowa lub inny dokument w języku polskim lub angielskim, jeśli producent nie posiada oficjalnych kart katalogowych w języku polskim, szczegółowe konfiguracja w języku polskim lub angielskim
6) dla zaoferowanego modelu Switcha dostępowego do UM
karta katalogowa / produktowa lub inny dokument w języku polskim lub angielskim, jeśli producent nie posiada oficjalnych kart katalogowych w języku polskim, szczegółowe konfiguracja w języku polskim lub angielskim
ciąg dalszy w uwagach
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) Przedmiotowe środki dowodowe
2) formularz ofertowo - techniczny Załącznik nr 2 a do SWZ
3) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w § 10 ust. 1 niniejszej SWZ – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ
4) oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w § 9 ust. 7 niniejszej SWZ – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy)
5) zobowiązanie Podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o którym mowa w § 9 ust. 4 niniejszej SWZ– złożone np. wg Załącznika nr 5 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy (jeżeli dotyczy),
6) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, o którym mowa w § 11 ust. 6 niniejszej SWZ – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy)
7) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca w formularzu oferty wskazał dane (tj. nr KRS, nr NIP lub REGON) umożliwiające dostęp do tych dokumentów, w odniesieniu do Wykonawcy jak również do podmiotów udostępniających zasoby.;
8) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
- pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 7 powyżej;
- pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:1) postępowania o udzielenie zamówienia, którego dotyczy;
2) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w § 9 ust. 1 niniejszej SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający określił rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia w § 12 w Projekcie umowy -załącznik nr 9do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-31 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1182250
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-31 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-29
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) Przedmiotowe środki dowodowe:
1.7) dla zaoferowanego modelu Switcha dostępowego dla OSIR, MGOPS
karta katalogowa / produktowa lub inny dokument w języku polskim lub angielskim, jeśli producent nie posiada oficjalnych kart katalogowych w języku polskim, szczegółowe konfiguracja w języku polskim lub angielskim
1.8) dla zaoferowanego modelu Generatora prądu – Agregat:
karta katalogowa / produktowa lub inny dokument w języku polskim lub angielskim, jeśli producent nie posiada oficjalnych kart katalogowych w języku polskim, szczegółowe konfiguracja w języku polskim lub angielskim
1.9) dla zaoferowanego modelu Serwera dla MGOPS:
a) karta katalogowa / produktowa lub inny dokument w języku polskim lub angielskim, jeśli producent nie posiada oficjalnych kart katalogowych w języku polskim, szczegółowe konfiguracje oferowanych serwerów w języku polskim lub angielskim
b) raport z oprogramowania testującego w teście SPECrate2017 dostępnym na stronie https://www.spec.org/cpu2017/results/ potwierdzający osiągnięcie wyniku:
SPECrate2017_int_base wynik min. 89pkt
SPECrate2017_int_peak wynik min. 93pkt
SPECrate2017_fp_base wynik min. 105pkt
SPECrate2017_fp_peak wynik min. 106pkt
c) Certyfikat ISO-9001, Certyfikat ISO-14001, Certyfikat ISO-50001
Zmawiający dopuszcza Oświadczenie producenta serwera dot. ISO
d) deklarację zgodności CE w języku polskim lub angielskim
Zmawiający dopuszcza Oświadczenie producenta serwera dot. CE
e) Oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego.
f) oświadczenia Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio
przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.
g) Certyfikat ISO 9001 oraz Certyfikat ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych firmy serwisującej
h) Dokument potwierdzający posiadanie przez firmę serwisującą autoryzację producenta urządzeń (np. certyfikat lub deklaracją producenta, potwierdzającą autoryzację dla wskazanej firmy serwisującej do świadczenia usług serwisowych w imieniu producenta urządzenia. W przypadku gdy dany producent nie posiada takiego ogólnodostępnego dokumentu, Zamawiający dopuszcza Oświadczenie Producenta ze wskazaniem firm(y) serwisującej świadczącej usługi serwisowe dla jej urządzeń na terenie Polski)
1.10) dla zaoferowanego modelu Serwera NAS dla OSIR, MGOPS:
karta katalogowa / produktowa lub inny dokument w języku polskim lub angielskim, jeśli producent nie posiada oficjalnych kart katalogowych w języku polskim, szczegółowe konfiguracja w języku polskim lub angielskim
1.11) dla zaoferowanego modelu UTM dla OSIR:
karta katalogowa / produktowa lub inny dokument w języku polskim lub angielskim, jeśli producent nie posiada oficjalnych kart katalogowych w języku polskim, szczegółowe konfiguracje oferowanych serwerów w języku polskim lub angielskim
1.12) dla zaoferowanego modelu Serwera NAS dla UM,OSIR, MGOPS:
karta katalogowa / produktowa lub inny dokument w języku polskim lub angielskim, jeśli producent nie posiada oficjalnych kart katalogowych w języku polskim, szczegółowe konfiguracja w języku polskim lub angielskim