BZP: Usługa obejmująca aktualizację posiadanej przez Zamawiającego koncepcji architektonicznej dla planowanego nowego budynku Szpitala, wraz z opracowaniem kompletnego Programu Funkcjonalno-Użytkowego...
23.10.2025
2025/BZP 00493568/01
Instytut Psychiatrii i Neurologii
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa obejmująca aktualizację posiadanej przez Zamawiającego koncepcji architektonicznej dla planowanego nowego budynku Szpitala, wraz z opracowaniem kompletnego Programu Funkcjonalno-Użytkowego...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Psychiatrii i Neurologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288509
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-957
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mszner@ipin.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ipin.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa obejmująca aktualizację posiadanej przez Zamawiającego koncepcji architektonicznej dla planowanego nowego budynku Szpitala, wraz z opracowaniem kompletnego Programu Funkcjonalno-Użytkowego...
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57e1b460-0f1f-4a99-9aaf-899271a5280a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00493568
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ipin.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://ipin.ezamawiajacy.pl
2. Korzystanie z platformy jest bezpłatne. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do Systemu na subdomenie https://oneplace.marketplanet.pl
Szczegóły opisane są w cz. XVI SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
Szczegóły opisane są w cz. XVI SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem przetwarzającym Pani(a) dane osobowe jest Instytut Psychiatrii i Neurologii, przy ul. Sobieskiego 9, 02-957 Warszawa, (adres poczty elektronicznej: ipin@ipin.edu.pl).
2. W Instytucie Psychiatrii i Neurologii wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, adres: Sobieskiego 9, 02-957 Warszawa, adres poczty elektronicznej: iod@ipin.edu.pl.
Szczegóły opisane są w cz. XXXIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP/TP/67/551/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej aktualizację posiadanej przez Zamawiającego koncepcji architektonicznej dla planowanego nowego budynku Szpitala, wraz z opracowaniem kompletnego Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) i niezbędnych opracowań dodatkowych..
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:Wykonawca spełni warunki jeżeli wykaże, że:
1) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na wykonaniu programu funkcjonalno-użytkowego wraz z koncepcją architektoniczną i koncepcją wielobranżową (w zakresie co najmniej branży konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej) z wymogiem BIM dla budowy obiektu podmiotu leczniczego, o następujących parametrach:
• powierzchnia użytkowa co najmniej 10 000 m2;
• wartość zawartej na podstawie tej dokumentacji umowy w formule zaprojektuj i wybuduj na kwotę co najmniej 150 mln PLN brutto;
• obiekt składający się co najmniej z: apteki, części diagnostycznej, części łóżkowej i części poradnianej.
2) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na wykonaniu programu funkcjonalno-użytkowego wraz z koncepcją architektoniczną i koncepcją wielobranżową (w zakresie co najmniej branży konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej) z wymogiem BIM na budowę lub przebudowę obiektu użyteczności publicznej o wartości zawartej na podstawie tej dokumentacji umowy w formule zaprojektuj i wybuduj na kwotę co najmniej 150 mln PLN brutto.
3) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), co najmniej jedną usługę projektową, polegającą na wykonaniu kompleksowej (wielobranżowej) dokumentacji projektowej: tj. projektu budowlanego, na podstawie którego uzyskano ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę, projektu wykonawczego, kosztorysy i STWiORB, budowy nowego budynku w obiekcie podmiotu leczniczego, o powierzchni całkowitej inwestycji co najmniej 10.000 m2 i o wartości zawartej na podstawie tej dokumentacji umowy o roboty budowlane min. 150 mln złotych brutto.
oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj.:
4) Kierownik Zespołu:
• posiada wykształcenie wyższe techniczne w zakresie budownictwa: inżynier albo architekt;
• legitymuje się następującym doświadczeniem: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy funkcję kierownika projektu w zespole inwestora zastępczego lub inżyniera kontraktu lub w zespole o podobnej funkcji przy realizacji projektu inwestycyjnego z wykorzystaniem BIM polegającego na budowie obiektu podmiotu leczniczego o wartości robót 150 mln zł brutto lub równowartość tej kwoty w innej walucie. Obiekt składający się co najmniej z: apteki, części diagnostycznej, części łóżkowej i części poradnianej.
5) Główny Projektant:
• posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub którego kwalifikacje zawodowe zostały uznane w adekwatnym zakresie zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, lub który ma prawo do świadczenia usługi transgranicznej w adekwatnym zakresie zgodnie z art. 20a ust. 1 ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów
• legitymuje się następującym doświadczeniem: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję głównego projektanta przy wykonaniu programu funkcjonalno-użytkowego wraz koncepcją architektoniczną i wielobranżową z wymogiem BIM lub projektu budowlanego z wymogiem BIM dla budowy 1 (jednego) obiektu podmiotu leczniczego , o następujących parametrach:
• powierzchnia użytkowa co najmniej 10 000 m2 oraz
• obiekt składający się co najmniej z: apteki, części diagnostycznej, części łóżkowej i części poradnianej.
6) Technolog medyczny:
• posiada wykształcenie wyższe techniczne w zakresie architektury lub inżynierii środowiska;
• posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie do projektowania w specjalności uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub którego kwalifikacje zawodowe zostały uznane w adekwatnym zakresie zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, lub który ma prawo do świadczenia usługi transgranicznej w adekwatnym zakresie zgodnie z art. 20a ust. 1 ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów
• legitymuje się następującym doświadczeniem: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert opracował projekt technologii medycznej, zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. poz. 595) (lub odpowiednim rozporządzeniem obowiązującymi w czasie wykonania) lub zgodnie z odpowiadającymi im przepisami obowiązującymi w innych krajach członkowskich UE dla budowy 1 (jednego), w zakresie co najmniej kompleksowego wyposażenia w sprzęt medyczny, wentylacji pomieszczeń zabiegowych i diagnostycznych oraz instalacji gazów medycznych, obiektu podmiotu leczniczego o następujących parametrach:
• powierzchnia użytkowa co najmniej 10 000 m2 oraz
• obiekt składający się co najmniej z: apteki, części diagnostycznej, części łóżkowej i części poradnianej.
7) Specjalista BIM
• posiada wykształcenie wyższe techniczne w zakresie budownictwa: inżynier lub architekt.
• legitymuje się następującym doświadczeniem: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu modelu BIM w ramach realizacji zamówienia, które zawierało zobowiązanie wykonawcy do jego wykonania obejmującego zaprojektowanie obiektu budowlanego o powierzchni użytkowej minimum 10 000 m2
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie potwierdzające niepodleganie wykluczeniu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (wzór oświadczenia stanowią Załącznik nr 4 do SWZ).
2. Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, składa w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień złożenia nw. podmiotowe środki dowodowe:
na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:
1) odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ);
3) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 p.z.p., w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz warunków udziału w postępowaniu wskazanych przez zamawiającego, (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie potwierdzające niepodleganie wykluczeniu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (wzór oświadczenia stanowią Załącznik nr 4 do SWZ).
2. Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, składa w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień złożenia nw. podmiotowe środki dowodowe:
na potwierdzenie spełniania warunków:
Wykaz
1) usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
2) osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenia usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
Wzór ,,Wykazu” stanowi Załącznik nr 7 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 273 ust 2 ustawy Pzp w związku z art. 125 ust. 1 oraz Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie przewidzianym ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. „O szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SWZ, stanowiącym potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniuUwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
2) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy) – w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS/ CEIDG/ inny rejestr), wymagane jest złożenie upoważnienia w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza,
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (zgodnie z rozdziałem XI SWZ).
4) Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy) – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp,
5) Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli wykonawca zastrzegł w ofercie informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej z poniższych form:
a) pieniądzu,
b) gwarancji bankowej,
c) gwarancji ubezpieczeniowej,
d) poręczeniach, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 4 i 5 ustawy PZP.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 69 1140 1010 0000 5280 8400 1065
z dopiskiem: „Wadium – postępowanie nr […]”.
4. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli najpóźniej w chwili upływu terminu składania ofert środki pieniężne znajdują się na rachunku bankowym Zamawiającego.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub przesłać w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
6. Pozostałe zasady dotyczące wniesienia, zwrotu oraz zatrzymania wadium określa art. 98 i 99 ustawy PZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z cz. X SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§14[Zmiana Umowy]
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w przypadku wydłużenia czasu uzyskania jakichkolwiek uzgodnień z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w tym
decyzji administracyjnych ponad terminy wynikające z kodeksu postępowania administracyjnego lub ustaw szczególnych.
2. Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę terminu wykonania Przedmiotu Umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających jego dotrzymanie przez Wykonawcę, jeżeli te nie wynikają z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie naruszających zasady równego traktowania wykonawców i uczciwej konkurencji. W przypadku wystąpienia ww. okoliczności, Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego, na co najmniej 3 dni robocze przed upływem terminu. Zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy wymaga formy pisemnej i nie stanowi podstawy do żądania przez Wykonawcę wzrostu wynagrodzenia. ...
Szczegółowe zapisy zawarte są w par. 14 Załącznika nr 3 do SWZ - Projektowanych postanowieniach umownych
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ipin.ezamawiajacy.pl/pn/ipin/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-04 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający WYMAGA aby Wykonawca przed złożeniem oferty w niniejszym postępowaniu dokonał obligatoryjnej wizji lokalnej w miejscu w którym wykonywane będą usługi stanowiące przedmiot zamówienia.2. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 27.10.2025 r. godz. 12.00. Przedstawiciel Wykonawcy ma się stawić w hallu głównym Instytutu Psychiatrii i Neurologii, ul. Sobieskiego 9 o wskazanej godzinie.