BZP: Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa pomieszczeń po byłym sklepie GS "SCh" na potrzeby remizy OSP pn.: Rozbudowa i modernizacja remizy OSP w Mariance
23.10.2025
2025/BZP 00493644/01
URZĄD MIEJSKI W PASŁĘKU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa pomieszczeń po byłym sklepie GS "SCh" na potrzeby remizy OSP pn.: Rozbudowa i modernizacja remizy OSP w Mariance
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W PASŁĘKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524447
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. św. Wojciecha 5
1.5.2.) Miejscowość: Pasłęk
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: paslek@paslek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: paslek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa pomieszczeń po byłym sklepie GS "SCh" na potrzeby remizy OSP pn.: Rozbudowa i modernizacja remizy OSP w Mariance
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54cbdfbe-a083-4dba-8c9c-d50d54701e12
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00493644
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013416/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Rozbudowa i modernizacja remizy OSP w Mariance.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.paslek.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.paslek.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w regulaminie korzystania z
platformy ZETO PZP oraz instrukcji obsługi systemu PZP ZETO przeznaczonej dla Wykonawcy po likiem
https://zamowienia.paslek.pl/#/help
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w § XXII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w § XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BGK.271.32.2025.ŁZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa pomieszczeń po byłym sklepie GS "SCh" na potrzeby Remizy OSP. Planuje się przebudowę wewnątrz budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania byłego lokalu handlowo- usługowego na pomieszczenia służące do funkcjonowania Ochotniczej Straży Pożarnej w Mariance. W ramach projektowanej przebudowy przewiduje się utworzenie otworów drzwiowych w ścianie nośnej między istniejącymi pomieszczeniami garażu oraz byłego sklepu, a następnie utworzenie pomieszczeń łazienki, toalety, szatni czystej oraz szatni brudnej przeznaczonych dla OSP. Dodatkowo w ramach prac należy zabezpieczyć przegrody ścienne do poziomu REI60 między dwie strefy pożarowe. Utworzenie osobnych stref pożarowych wymaga likwidacji jednego z okien w garażu oraz wymianę okna w pomieszczeniu pokoju sąsiadującego z garażem na okno spełniające klasę odporności EI60. W ramach realizacji zadania planuje się wykonanie instalacji sanitarnych. Projektowaną instalację wody zimnej należy podłączyć do istniejącej wewnętrznej instalacji zimnej wody użytkowej. Instalacje wykonać należy z rur wielowarstwowych systemu typu PERT/Al/PERT w umiejscowioną pośrodku przekroju rurą aluminiową zgrzewaną na zakładkę. Przejścia przewodów przez ściany oddzielenia stref p.poż. wykonać poprzez zastosowanie atestowanych przejść systemowych przeznaczonych dla rur niepalnych i palnych, pozostałe przejścia przewodów przez przegrody budowlane wykonać w tulejach ochronnych, stalowych umożliwiających swobodne przemieszczanie się przewodu w ścianie. Po zakończeniu montażu wszystkich urządzeń i armatury należy sprawdzić kompletność i prawidłowość wykonania i działania urządzeń zabezpieczających. Instalację należy przepłukać i poddać próbie ciśnieniowej (ciśnienie nie mniejsze niż 0,9 MPa) oraz przeprowadzić dezynfekcję. Odprowadzenie ścieków bytowych z budynku zaprojektowano do istniejącej wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej w budynku. Instalację kanalizacji sanitarnej należy wykonać z rur PVC-U/PP. Sposób prowadzenia, średnice podejść pokazano na rzutach instalacji kanalizacji sanitarnej, należy zachować spadki zgodnie z aktualnymi wymaganiami branżowymi. W projekcie do celów grzewczych przewidziano zastosowanie grzejników elektrycznych. Dobór mocy poszczególnych grzejników został przedstawiony w części graficznej na rysunku nr 3.
2. W ramach zadania należy również wykonać prace z zakresu branży elektrycznej tj. - instalację obwodów rozdzielczych i gniazd wtykowych 230/400V,
1) instalację oświetlenia podstawowego, awaryjnego, ewakuacyjnego
2) instalację połączeń wyrównawczych głównych i miejscowych,
3) instalację odgromową
3. Zakresie rzeczowy opracowania określono w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz dokumentacji budowlanej stanowiącej dodatki wymienione w § XXIII SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
44112310-4 - Ścianki działowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena oferty – 60%
2) Okres wydłużenia rękojmi – 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres wydłużenia rękojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga aby Wykonawcy posiadali wiedzę i doświadczenie zawodowe umożliwiające wykonaniea) zrealizował w sposób należyty w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. dwa zadania o wartości minimum 150 000,00 zł każde polegające na budowie, przebudowie lub zmianie sposobu użytkowania budynku.
b) będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane) tj.:
• kierownika budowy, który winien posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane) – o specjalności odpowiedniej do przedmiotu zamówienia, to jest posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
• kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która może pełnić funkcję kierownika robót sanitarnych,
• kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, który może pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych,