BZP: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego pojazdu asenizacyjnego z fabrycznie nową zabudową
24.10.2025
2025/BZP 00494466/01
Zakład Usług Komunalnych w Warce Sp. z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego pojazdu asenizacyjnego z fabrycznie nową zabudową
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Warce Sp. z o.o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142486350
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Farna 4
1.4.2.) Miejscowość: Warka
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-660
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zuk@zukwarka.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukwarka.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00494466
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00463915
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Wykaz wykonanych należycie co najmniej 2 dostaw pojazdu asenizacyjnego w formie leasingu operacyjnego, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie, która objęta jest przedmiotem niniejszego postępowania, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
Po zmianie:
Wykaz wykonanych należycie co najmniej 2 dostaw pojazdu asenizacyjnego na podstawie umowy leasingu lub umowy sprzedaży lub umowy dostawy, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie, która objęta jest przedmiotem niniejszego postępowania, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-27 09:00
Po zmianie:
2025-10-30 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-27 09:30
Po zmianie:
2025-10-30 09:30